| 
	|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! | 
| 
		 | 
	Onderwerpopties | 
			Waardering:  

| 

Weergavemodus | 
| 

| 
		#11 | 
| 

Lid 

| 

Artiest: the Darkness 

Naam van CD: Permission to Land Muziek soort: erg foute en erg fake ac/dc en queen kloon. Jouw mening: ontzettend leuk in het begin, toen kende nog niemand in nederland ze, ik zag ze in schotland en het was geweldig, ik zag ze op waterpop en het was geweldig, hoewel weer dezelfde show. ik zag ze in de w2 met alweer dezelfde show, en ze wilden niet dancing on a fridaynight spelen voor mij. dat was al erg jammer, toen werd het ook nog eens ongelofelijk hard gehyped en kwam "i believe in a thing called love" -een clip waar je zowieso al de rillingen van zou behoren te krijgen, zo fout- zelfs op tmf. erg leuk voor die jongens natuurlijk, maar na een tijdje de muziek aan te horen en het oke te vinden gaat het gewoon vervelen.. Hoeveel sterren geef jij hem? (uit de 5, 5=beste): toch een 3,5, niet omdat ik hem zo leuk vind, maar omdat ze met zo'n cd, waar teksten opstaan als "All I want is brown And I'm going into town Shooting up as soon as I'm back My friends have got some good shit All I want is some of it Gimme, gimme, gimme that smack" toch een heel groot publiek aan kunnen trekken, zelfs in een verrassend korte tijd een melkweg-the max uitverkocht kunnen krijgen. verder hebben ze gewoon iets komisch over zich, met de zebrapakjes die je overal ziet verschijnen, het paul bosveld-hoofd van justin die toch echt chickies aantrekt en de belachelijke foutheid, zo fout dat het bijna toch weer gewaardeerd kan worden. mocht je iets willen horen: tips van permission to land zijn friday night en love on the rocks. 

We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale  | 
| 
		 | 

|