|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Aachen TSV
|
![]()
WJD..
- Ik een van de mooiste dagen van mijn leven achter de rug heb? ![]() - Het allemaal vanmorgen begon? - Ik geslaagd ben voor mijn rijbewijs? - Ik op zich best pauper reed? ![]() - CBR dus pauper blijft, aangezien ik nu had moeten zakken? - Ik daar geen seconde wakker van lig? ![]() - Mijn geluk geen eind kende vandaag? - Het gemeentehuis in Goirle nl eigenlijk dicht was? ![]() - Ik toch mijn rijbewijs kreeg? ![]() - Daarna ik meteen weer naar huis ging? - In Aachener Tivoli nl de belangrijkste wedstrijd van de plaatselijke Alemannia uit de clubhistorie op het wedstrijdformulier stond? - Alemannia-Bayern? - Het stadion uitpuilde werkelijk? - Zelfs Bruggi van 1m62 er niet bij had gekund? ![]() - Ik bij aankomst in Aken dacht dat mensen ergens op 200 meter van het stadion ergens naar stonden te kijken? - Dat echter de rij voor de ingang betrof? - Ik toch na een minuut of 20 het stadion betrad? - Ik kippevel kreeg bij binnenkomst? - Er ruim 20000 man met geel-zwarte sjaals omhoog het clublied zongen? - Het omroepen van de opstellingen nauwelijks te evenaren valt? - Echt IEDEREEN meedoet met de voor/achternaam? - Mit der nummer sieben, Ivo.. GRILIC!! - Grlic een prima aanwinst voor Roda zou zijn? - Aken als een idioot van start ging? - Binnen een kwartier al 3-0 op het scorebord had moeten staan? - De bevrijdende treffer viel uit een afstandspegel van niemand minder dan Stephan BLANK?! - Kahn niet vrijuit ging? - In de eerste helft Hargreaves en Lizerazu een halve meter voor mij langsrende? ![]() - Bayern bij de 1-1 van Ballack de eerste kans betekende? - Ik de bui toen zag hangen? - Ik kippevel kreeg van de sfeer? - Echt IEDEREEN meedeed? - Dat Engeland zwaar overtreft? - De 2e helft redelijk gelijk opging? - Mackaay niet zo populair was bij de aanwezige Roda-aanhang? ![]() - Niemand minder dan Erik Meijer het lot van Bayern bezegelde? - Tivoli ontplofte van vreugde en tranen? - Straks niet Roda maar Aken Europees haalt? - De halve finales tegen de aartsvijand Gladbach is? - Weer in aken? - Ik Berlijn steeds dichterbij die komen? - Als Werder Bremen CL haalt, en de finale van de beker Aken Europa ingaat? ![]() ![]() - So muss es sein, so ein Sportverein, Alemannia Aachen mein Verrein ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |