|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
mycodenameis:edman
|
![]()
nouja min of meer dan..
ik ging met partition magic de C en de D mergen met elkaar, en de D zou in in mapje op de C worden gezet, maar dat is dus niet gebeurd. en de E, waar al mijn documenten en al mn andere sjit op stond is gewoon verdwenen. en mn C is nu 3 gig... van de totale 80. dus de overige informatie van mn hd zweeft nu ergens rond.. ik voel me echt zwaar kut nu, want nu moet ik alles weer recoveren enzo ![]() wie wil me spiegisch ondersteunen? ![]() oja,dit is de eerste keer dat ik hier klaag
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() had spap ook ns ![]() is toch ook ander programmatje voor ofzo? die van mij is gesplitst in C, D maar gemerged niet, misschien ander principe ander programmatje? en ed! ik steun jou! |
|
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]()
ja ik heb GetDataBack. die heb wel 's eerder gebruikt en die werkt wel relaxed
![]() en bedankt voor de ondersteuning. hier ben ik je echt eeuwig dankbaar voor ![]()
![]() |
#4 |
.
|
![]()
mareuh... misschien handig dat je volgende keer toch ff wat dingen backupped voordat je dit soort dingen gaat doen...
en als je dat dan toch doet... maak alles dan gewoon ff netjes met fdisk ![]()
![]() |
#5 |
|
![]()
ja ik heb alles teruggevonden (behalve mn 30 divx films
![]() Ik wilde partition magic gewoon een keertje proberen. Ik hoorde er goede verhalen over dus jah.. ![]() Maar alles werkt weer enzo dus... de storm is voorbij ![]()