|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
1) Wat is je geslacht ?
1. man 2. vrouw Antwoord : vrouw 2) Wat is je leeftijd Antwoord : 13 3) Hoe vaak email je gemiddeld een vriend of een vriendin ? 1. dagelijks 2. wekelijks 3. maandelijks 4. jaarlijks Antwoord : wekelijks 4) De vrienden die ik het meesta email wonen 1. in hetzelfde land als ik 2. in een ander land Antwoord : in hetzelfde land als ik 5) Doordat ik mijn vrienden email houd ik ze beter op de hoogte van mijn persoonlijke bezigheden dan zonder email. 1. zeer oneens 2. oneens 3. mee eens 4. zeer mee eens Antwoord : oneens 6) Dankzij email kan ik meer vriendschappen onderhouden dan zonder email 1. zeer oneens 2. oneens 3. mee eens 4. zeer mee eens Antwoord : oneens 7) Dankzij de communicatie mogelijkheden van email ken ik mijn vrienden beter 1. zeer oneens 2. oneens 3. mee eens 4. zeer mee eens Antwoord : oneens Ik onderhoud via email vriendschappen, die anders hoogstwaarschijnlijk zouden verwateren 1. ja 2. nee Antwoord : nee 9) Via email onderhoud ik vriendschappelijk contact met mensen, die ik minder graag ‘ in levende lijve‘ zie 1. zeer oneens 2. oneens 3. mee eens 4. zeer mee eens Antwoord : oneens 10) Welke van de onderstaande mogelijkheden gebruik je het meest om kontakt te maken met vrienden ? 1. telefoon 2. email 3. sms 4. tegen het lijf lopen 5. chat 6. brief/kaartje Antwoord : tegen het lijf lopen Ajb ![]()