|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#17 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Bij Twente zag het er vorig jaar januari zelfs zeer slecht uit, en je zou verwachten dat de club, net als Vitesse, sportief een stapje terug zou moeten doen. Niets is echter minder waar, want in de zomer komen wéér karrevrachten met nieuwe spelers. Als ik dat zie vallen me werkelijk de schoenen uit. Ik vraag me werkelijk af waar die spelers van betaald worden. Hoe dan ook vind ik dat een club als FC Twente best subsidie mag krijgen, al mag het volgens Europese richtlijnen dus niet. Een club als FC Twente, dat sterk leeft in de regio (net als NAC, Utrecht, Vitesse, NEC, Roda JC, Groningen enzovoorts) mag niet verloren gaan door mismanagement, daarvoor zit de club te zeer vastgeworteld in de regio. Wel vind ik dat als dat gebeurt dat overal moet gebeuren, niet zoals dat dus nu gaat, en bovendien moet er dan toezicht komen vanuit de gemeente wat betreft uitgaven, niet zoals bij Vitesse, of MVV, waar de gemeente tig keer moet ingrijpen. Op die manier kan het voetbal in Nederland weer gezond worden, zeker met de een beetje aantrekkende economie, en de kleinere huishoudens. In Italië (Fiorentina) en ook België (KV Mechelen) is overigens wel al ingegrepen ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |