8 February 2004, 15:02
|
|
Guest
|
Citaat:
Originally posted by bartje518
- Ik in mijn eentje loop te WJD-en?
- Ik beroemd word? 
Beste Roda hard-koor fans!
Dit is de mailinglist voor alle deelnemers aan de Roda-song. Omdat ik veel en vaak vragen krijg over dit unieke project zal ik de laatste stand van zaken langs deze weg doorgeven.
Zoals jullie weten staat het lied in de steigers. De ruwbouw is af, het plamuurwerk kan beginnen. Een onderdeel daarvan is de zangpartij door 15 Rodafans en wellicht enkele Roda-spelers. De drummer van de band zou contact zoeken met de Marlstone studio's terwijl een studio in Kerkrade als alternatief achter de hand wordt gehouden. De kostenfactor speelt een belangrijke rol.
Ik zal deze week bij Nol Hendriks aankloppen voor sponsoring van de opname. In het verleden heeft hij namelijk ooit te kennen gegeven een dergelijk initiatief te willen steunen. Er is veel veranderd sindsdien, maar ik ga het gewoon proberen.
Hier volgt een lijst van de mensen die meezingen:
Roger Plettenberg
Joost Peschen
Hanebretboys (Roy, Miguel, Stafke en Q)
Izzy
Schaesberg-clan (David, Jos, Maurice, Lucien, Roland)
Koempel
Jos Wilms
Henk Muijs
Marco Smeets
Patrick Wetzels
Bart Urlings
Danniëlle Quadakkers
Peter Seuren
Freek Cox
Loes Meuwissen
Kevin Hiemerda
Het zijn 21 venten en 2 vrouwen. Omdat er altijd afvallers zijn denk ik dat we de 15 wel halen als het eenmaal zover is. Tot slot een stukje tekst van Mark Vergoossen, de leader of the band. Het gaat om een mail die ik 29 januari jl. ontving.
Ha Bert,,,,,,
Ik heb een nieuwe computer dus ik heb deze mail maar effe gebruikt om te mailen.
We hebben het nummer ondertussen opgenomen en zijn nou bezig met het monteren en het afmixen,,,,,,daarna gaan we het rap gedeelte opnemen en het stuk van Jack van Gelder erin mixen,,,,,,,,,dit zal de komende weken gebeuren.
Contact met Marlstone is er nog niet geweest,,,,mischien is het beter om even te wachten tot het nummer verder af is en om dan contact te zoeken zodat we ook gelijk iets te kunnen laten horen.Verder hebben we het ook druk gehad met onze eigen demo die nu klaar is,,,,,,als je me je adres doormailt stuur ik er wel een op.
Ik zal kijken of ik zaterdag nog effe naar de kick-off kom maar kan dat nog niet garanderen, ligt er aan wie met me mee komt of met wie ik meerij.
Groeten van Mark
Ik heb niet van iedereen het emailadres. Staat jouw makker er niet bij, laat het dan even weten zodat deze toegevoegd kan worden aan deze lijst.
Groeten - Bert
|

|
|
|