|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
mycodenameis:edman
|
![]()
ik heb sinds kort die demo gedownload voor de pc.
en ik moet zeggen.. ik heb al heeeeeel lang geen demo meer gespeeld die ik steeds opnieuw ging spelen. veel spellen van de laatste jaren hebben me echt niet goed genoeg geboeit. en als een demo mij al een week zoet kan houden, zit het voor mij wel knor. vet brute gameplay, vette graphics, vette animaties gemaakt (voor vooral die prince zelf). voor mij is de demo helemaal top. nu wachten tot ik geld heb en em de full version kan kopen ![]() wat vinden jullie? ![]()
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
en maat van me heeft em op de ps2, ik heb em daar ff een middagje gespeelt. mijn indruk
- goede puzzels, leuk uitwerkt - de battles zijn een beetje eentonig (weinig nieuwe moves) - gaat nogal snel door het spel heen, in 3 uur waren we op 25%. ik zou hem persoonlijk niet kopen, maar op een andere manier zien te krijgen. |
![]() |
![]() |
#3 |
mycodenameis:edman
|
![]()
ja ik heb natuurlijk alleen de demo gespeelt, maar als ik een goede indruk van demo heb, dan ben ik eigenlijk meteen verkocht.
de battles vind ik in de demo ook eentonig. nouja niet eentoning, maar je hebt inderdaad seeds weinig nieuwe moves. je kunt namelijk steeds van tegenstander wisselen, degene waar je je op richt en ik vind dat je genoeg combinaties hebt qua springen en wisselen dat je (nouja in ieder geval ik dan ![]() dus als je uitrekent.. zit je op 12 uur speeltijd.. beetje weinig op zich, maar als het spel boeiend genoeg is zoals de demo, dan zal ik 'em vaak genoeg opnieuw spelen.
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik heb het spel in de bart smit gespeeld op de ps2 en ik ben helemaal weg van het spel, ubisoft is nu één van mijn favoriete gamedevelopers met dit spel en Splinter Cell en Beyond Good and Evil. Wat ik alleen verschrikkelijk kut vind is dat PoP en BG&E helemaal niet zo geweldig verkopen(dat lees ik dan op gamesites), en dat frustreert mij omdat het twee van de beste spellen van het afgelopen jaar zijn. Gelukkig komt er wel een vervolg op Sands of time daar ben ik blij mee. Eerst maar wachten tot ie op de gamecube komt eind deze maand ofzo, net als Beyond Good and Evil dan ben ik blij(mensen koop die shit nou, zijn topspellen).
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik vind dit één van de meest gehypte spellen van het jaar . Het enige leuke aan het spel vond ik de platfom gedeeltes , maar dat is eigenlijk ook steeds hetzelfde .Voor de rest vond ik het spel vreselijk. De gevechten zijn saai en duren te lang .( om de gameplay langer te maken , maar dat maakt het spel alleen irritanter ) Ik vond de eindbaas trouwens één van de allerslechste bosses die ik ooit gezien heb. De demo vond ik trouwens ook wel ok , maar toen ik de full game kocht viel het heel erg tegen .Beyond Good&Evil vond ik ietsjes beter als PoP , maar het laatste kwart van het spel vond ik vreselijk .Het gedeelte daarvoor is wel cool .
|
![]() |