|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Beheerder
|
![]()
iemand je een zwaar "psychlogisch" probleem(en) voorlegt en je heel sterk t idee hebt dat die iemand zwaar uit zn nek lult en het waarschijnlijk alleen doet voor de aandacht?
Persoonlijk kots ik op die mensen en zal ik die iemand dat dan ook goed vertellen. Maar goed ik dacht ik vraag het hier eens omdat ik de indruk krijg dat hier nogal wat van die iemanden lopen. Graag alleen serieuze reacties ![]()
![]() |
#2 |
|
![]()
Het is moeilijk in te schatten of een verhaal nu wel waar is of niet. Tegenwoordig gebeuren er gewoon dingen waarvan je echt zo zit
![]() ![]() Als je toch echt het gevoel hebt dat bepaalde dingen niet kloppen, of dat je diegene betrapt op leugens ofzo, dan moet je dat gewoon recht in iemands gezicht kunnen krijgen denk ik. Gewoon eerlijk blijven tegen die andere persoon. Als jij denkt dat iemand zwaar uit zijn nek loopt te lullen, dan moet je eerlijk blijven tegen die persoon en dat kunnen zeggen tegen diegene.
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Waarom zit jij daar mee ? Kan het jou nou echt boeien als iemand een verhaal zwetst ? Lig jij daar 's nachts wakker van ?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Als het gelul is, dan zou dat zo ontzettend onvergeef baar fout zijn. Maar je kan dat neit vragen. Bv met iemand die zegt verkracht te zijn kan je neit zeggen dat je het neit gelooft, want dan stort ze in. Het is ontzettend gevoelig. En als iemand al zover gaat dat ze iets verzinnen, dan is diegene toch al best ver in de shit met zichzelf in iedergeval. Is elke hulp zowiezo goed denkelijk.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
Dan denk ik echt van fuck off, je lult uit je nek.
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
meestal praten mensen niet snel over zo'n problemen
zeker niet tegen iedereen als iemand het tegen me zou zeggen betekent dit dat het waarschijnlijk een zeer goede vriend of vriendin is en ga ik er zoizo van uit van wat ze vertelt waar is als het geen goede vriendin of vriend is ga ik gewoon vragen waarom hij naar mij komt met zo'n verhaal |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
problemen komen nooit alleen daarom het rotte je gaat precies altijd maar dieper en dieper meer en meer problemen wat verwacht je dat iemand gaat zeggen ik ben verkracht door men vader maar hey ik heb een fantastisch leven? |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
bedoel je mensen op een forum of echt mensen irl?
van mensen op het forum kan ik niet wakker liggen, als men allemaal dingen wil verzinnen om erover te praten en weetikwat, laat ze lekker. van mensen in mijn directe omgeving zou ik ze wel geloven, hetzelfde wat blackmystery al zei. meestal zijn het toch goede vrienden van je die naar jou met hun problemen komen en die vertrouw je gewoon. Zelf al is het iemand die ik niet zo goed ken, dan zou ik nog proberen hen zo goed mogelijk te helpen. |
![]() |
![]() |
#11 |
veteraan
|
![]()
ik wacht op reactie van annomeisje
of mag ik dit weer niet zeggen ![]()
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik wist wel dat deze reactie ging komen mag ik je nu eens vragen stel het is waar wat ze zegt wil jij je dan schuldig voelen over dat zij zich dan nog slechter voelt? |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
en dan mag ook dat bijgeschreven worden op het lijstje [no flame intended]
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
[edit] na wat heen en weer gepm laat ik em oogluikend toe maar ik wil hierin echt geen geflame aantreffen want dan gaat hij onherroepelijk en dan ook echt definitief dicht!
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) Laatst aangepast door 0Vera : 16 February 2004 om 16:33 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
En ik snap niet waarom je dat nou doet, zulke loze verhalen vertellen omdat je aandacht wil, ik vind dat echt diep triest. Maar goed ik wil nog wel even benadrukken dat dit topic niet is om iemand te lopen fukken maar om te vragen wat andere mensen er van vinden, en om mensen die aan dit soort praktijken doen even te laten nadenken
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Goed...jullie willen mijn reactie. Liegen over psygische problemen kan niet, en ik denk dat haast geen mens dat doet, teminste, ik ken er geen die dat doet. Terwijl dat als iemand erover liegt heeft hij/zij waarschijnelijk alsnog een groot probleem, sommige mensen moeten bijvoorbeeld dwangmatig liegen.
En ik lieg niet over mezelf, alleen mijn manier van denken is anders...En het is gewoon zo, dat er soms dingen naar boven komen, die gewoon nergens kwijt kunnen. |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar meestal is het nu juist zo dat ergens in de kern een diepgegrond probleem (of problemen) is. Daarrond vormt zich meestal een hoop andere problemen deels omdat je niet meer met dingen omkan en lets face it problemen trekken problemen aan ik heb nu ook een hele bundel problemen om me heen gehad (of heb ik nog steeds) om te zeggen dat ik daar mee gewoon aandacht zou willen trekken ik wou dat het dat maar is en een schreeuw om aandacht is een schreeuw zoals een ander dat betekend zoizo dat er iets mis is en het is nu ook eenmaal een feit dat de meeste mensen juist alleen hun toevlucht vinden online dit is anoniem hier durf je sneller je hart uitstorten eergisteren heb ik dit deels voor de eerste keer in men vriendegroep van nu gedaan ik ken die mensen al bijna een jaar! het is gewoon makkelijker om er over te praten hier |
|
![]() |
![]() |
#18 |
**Loves Anouk**
|
![]()
Ik denk dat er idd mensen zijn die sommige dingen verzinnen/nog net iets erger maken. Maar denk ook dat er echt super veel mensen zijn die wel echt iets hebben, en hier is het lekker makkelijk praten erover, je hoort meningen van anderen en toch kent niemand je....