|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
.. hekel aan mensen die zoiets in hun msn naam hebben als; "het word vanavond gezellig .. ofniej hanneke?"
Ik bedoel damn .. wat wil je nou duidelijk maken? Dat het gezellig gaat worden? Daar hoef dat ' hanneke ' er niet voor bij hoor, is dat dan gewoon om te late zien datje vriende hebt ofso. En anders als je het echt wilt vrage aan diegene ..VRAAG HET DAN GEWOON.. ipv in je naam te zetten. Ik kan me daar echt dood aan ergeren .. |
![]() |
![]() |
#2 |
-
|
![]()
Weet je aan wat ik persoonlijk een hekel heb... Van aan die meisjes die van die dingen in hun nickname zetten, met de bedoeling dat anderen gaan vragen wat er mis is
Bijv. *smijt msn open* (meisjes van mijn school zijn héél goed in die ergernissen... ![]() :: Lienepien :: Nee Joris, gisterenavond was genoeg voor mij ze! Je maakt me helemaal droevig ![]() ![]() ![]() (hier is het dus de bedoeling dat je gaat vragen wat er mis is ![]() LieSjeUh < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (owww... medelijde??? ![]() BlackBabeForLife LoVeS HeR BaBy VeWrIeJ MuCh NeVeR GoNnA LeAvE YoU SwEeTY I LoVe YoU FOREVAAAAH (en als je dan vraagt hoe lang ze samen zijn, durft ze nog met een serieus gezicht antwoorden '4 dagen... Waarom? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Trots van het noorden.
|
![]()
ik haat die miss populairs ook
![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Of alle namen met "I love ...."
|
![]() |
![]() |
#5 |
.
|
![]()
ze moeten in MSN ook eens een fatsoenlijke rename functie bouwen....
![]() |
#6 |
Whooohooo
|
![]()
Ja ik kan me er idd ook zooo aan ergeren. Ik heb ook een paar mensen in mijn lijst die dat doen en dan zou ik ze haast eruit gooien
![]()
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Of mensen die ruzie hebben en dat dan door middel van hun namen zo te zetten uit vechten,snap je wat ik bedoel?
En dan elke keer aan en afmelden,die blok ik dus ![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() maar ik blok ze niet. gooi ze alleen uit mn lijst, dan merk ik het wel als ze wat moeten zeggen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
precies, gewoon blokkeren die handel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
mijn 1e exvriendje is echt erg qua msn namen
![]() een half aan met mijn SkatJuh!! een half jaar en 1 dag aan met mn sKatJuh!! een half jaar en 2 dagen aan met mn sKatJuh!! en dat ook bij 7 maanden, 8 maanden 9 maanden.. en dan meestal tot 5 dagen erna en die is al 21 ofzo echt triest ![]() zelf zet ik meestal wel in mijn naam als ik iets aan het doen ben (verslag werken, of als ik iets belangrijks heb en wil dat mensen dat weten) maar die slijmerige namen vind ik echt erg, of van die mensen die iedere dag heel hun naam veranderen, dan weet je ook niet meer wie dat is ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Die namen die §ó G€§©®éV€ñ Zíjñ ðáñ....
Irritant!!! |
![]() |
![]() |
#13 |
Watch it!
|
![]()
Inderdaad van die namen waarvan niemand weet wat ze betekenen zodat iedereen gaat vragen wat dat is, waardoor die persoon dan weer het gevoel heeft dat ze vrienden heeft, want dan hoor je de volgende dag op school:
Ik zat gister op msn en er waren wel 10 mensen tegelijk met mij aan het praten. ![]() ![]() ![]() Miujn droge antwoord dan altijd: Dus? En dan ben ik triest want niemand op msn praat met mij ![]() ![]()
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() trouwens geloof jij niet in liefde op het eerste gezicht? |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Mja had ik net ook iemand z'n naam: FCUKIN SHIT LIFE FCUKIN HATE IT WHO THE FCUK
![]() Ten eerste denk je al leer Engels.. Dan vraag je wat der is... Antwoord: They kill my fcukin friends!! No I kill them all 'cause I'm fcukin stoned! Yeah right...! ![]() De naam past bij de persoon zeggen ze wellis... |
![]() |
![]() |
#16 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
ik ook, maar dan ook echt een hekel aan alle irritante namen met allerlei verwijzingen erin.
![]() neem gewoon iets niets zeggend als: naam 8-| tuduuuh ![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Medewerker
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan voor al mijn contact personen opgeven met welke naam ik ze wil zien in mijn lijst ![]() Dan krijg je de lange irritante naam alleen maar te zien in het chatscherm.
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
ik ben nu op mijn stage bedrijf. En ik heb niks te doen! Dus moet ik maar wat verzinnen. nou ja dat heb ik al gedaan. ik heb net wat dingetjes voor een een of ander site gemaakt. Wel een hele coole site!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Okee
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Nee ben blond! Nou goed!
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
Vanavond Pavo jongen!!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En liefde op het eerste gezicht... naaah... ik denk wel dat je iemand leuk kan vinden, maar echt al van iemand "houden" denk ik niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lid
|
![]()
ik word daar ook niet goed van inderdaad. dat maakt je ook echt anti-stoer, terwijl het is om stoer te doen
![]()
![]() |
#28 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
Ongelooflijk irri...
greep uit mn msnlijst... ![]() (li)(r)(#)¤ۣۜ๘۩ Þ£üg£øt·k£ñ ۣۜ๘۩¤(#)(r)(li) ( ![]() ![]() (l)Dieter(l)4ever... Zaterdag ons nachtje samen! En stil liggen he keppe... *HeNaNiNaNiVaNhAsAsA* ![]() JuMpErTjE ![]() (ip)LATINOBOYKE(ip)KBEN GOE BEZIG ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Haha damned.
De ergste uit mijn lijst vandaag: ![]() ![]() óh §ó lékk€®.. ðíé kú§ í§ §ó lé€kk€®!!!!! (L)yå §©hátJúh!!! Whaaa! Ik wil dood!!! Maarten I'm so sowwy!! ![]() Laatst aangepast door Shanna89 : 13 February 2004 om 18:12 |
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
Maar ja das nog niks
![]() De rest heeft zich ook alweer aangemeld. Damned ![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
breezertaal, mensen die zich 100x aanmelden ook zo irri mensen die na 1 sec online zijn gelijk naam anders hebben weet ik vaak niet meer wie het was...
|
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
Mensen die hun hele levensverhaal in hun nickname zetten
Sjaak ---> Mijn ouders gaan uit elkaar. Dat soort shit. EN BREEZERTAAL! Woorden als Sweety enzo , omg ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]()
ik heb sowieso een pishekel aan al die lange msn-namen
![]() gewoon je naam of je nickname.. dat is al genoeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
**Loves Anouk**
|
![]()
aaah echt precies me zusje, die doet dat soort dingen ook echt altijd gewoon!
Ze heeft nu: (f)pink the best dus chek me cu2 www.cu2.nl/pinkforever(f) En: (f)(K)(F)LaUwTjUh HoUd VaN hAaR vRiEnDjUH(f)(k)(f)| Vooral die laatste is echt klote, ze is echt de opperbreeazah gewoon ![]()
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
SlOtJe
|
![]() |
![]() |
#37 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() Verder... ONTOPIC blijven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Amanda
|
![]()
wat ik het meeste haat is als mensen msn plus hebben en jij niet en dan zo'n monster lange kleurencode in hun naam hebben
![]() de ergste van vandaag ![]() ツ* •°¤· [[ | | ]] ·¤°•* o0 *mª®!3££3* 0o * •°¤· [[ | | ]] ·¤°•* *}—» *£¤v3 !§ 壣 宺ûñÐ* «—{** •°¤· [[ | | ]] ·¤°•* zegt:
![]() |
#39 |
Bianca
|
![]()
Iemand bij mij op msn deed een wedstrijdje, wie met de meest achterlijke naam de meeste reacties erop kreeg. Ik dacht echt wtf wie is DAT nu weer in mn msn
![]() Als eerste had ie: L)(L)(K) <----> (Y) <><> YOOO MAN! BEN IN LUVVVV!!!! <><> (Y) <----> (K)(L)(L) 50 CENT IS LEKKAHhHhHhHHh ![]() Daarna werd het: (L)(L)(K) <----> (Y) <><> YOOO MAN! BEN IN LUVVVV!!!! <><> (Y) <----> (K)(L)(L) BIJNA VALUNTIJNNNNNNN!!!! BETERR) (h)(h)(b)(b)(@) En daarna: (L)(L)(K)(K) <=><=> YOoOoO! BiJnA vAlUnTIjN!! BeTeRzZzZ!!!!! <=><=> (K)(K)(L)(L) NOG MAAR 1 WEEK SCHOOL! [(L) YA SCHATJE!] ![]() Laatst aangepast door chica : 14 February 2004 om 16:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
mycodenameis:edman
|
![]()
gelukkig heb ik niet zoveel van die leipe mensjes in mijn lijst behalve mijn wigga broertje van 15
![]() (%).-.||-*MeThoD-ManN-a.k.a JohnniE-BlazE*-||.-.*Foe Tha Love Of $*(%) (Geblokkeerd) uiteraard geblokkeerd tenzij ik em nodig heb ![]()
![]() |
#41 |
Lid
|
![]()
ik had dus zo'n meisje in mn msn dat ineens ontiegelijke breezah namen had, zwaar irritant. ik die eruit geknikkerd, komt ze gister aan "je hebt me eruit gegooid he"
hoe ze het zag zal me een zorg zijn, maar ik gezegd van die naam. wou ze het maar niet geloven ![]() komt wel als ze een paar jaar ouder zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Lid
|
![]()
ツ.•´¯°§PáíÑTJé§ §TééLøHw´¯°•I need YOU.. And I couldn't live a day without YOU.. I need YOU.. More then anyone could ever know(L)
en ·$12-=[·$7-+-·$12]=--=·$4U·$3chiha ·$4I·$3tachi·$12=--=[·$7-+-·$12]=--=·$7Boej...?·$12=- en ({) Asian.eXperience // Orange (})eX!!! send your info and picture so 9th!!!ThAnkZ SjangTjauW @ Watching TV brb en II»×÷·.·´¯`·)»¤ۣۜ๘۩<5314>sidi_sentello<5314>¤ۣۜ๘۩« (·´¯`·.·÷׫IIvandaag lekkere acties gemaakt Deze vind ik best wel dom eigenlijk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Super Lid
|
![]()
zoiets als: (&)Nightwolf(&) *heeft nieuwe gsm* fight the good fight, no mather the foe...
![]() of (L) I (L) You 2Day, I (L) you 2morrow, I (L) You 4ever.(L)Ya Justin. das niet goed hoor!! Doe dan: D E N N I E
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Guest
|
![]()
De ergste uit mijn lijst ( van de mensen die om dit tijdstip online zijn )
-Ik begrijp je S. Maar ik weet niet of A en I en J je ook begrijpen dus bel die shit en je weet het.- NEE NEE DE ALLERERGSTE IS DEZE : -( ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Medewerker
|
![]()
Ow bedoel je zoiets als :
S@nder en dan de status bezet met daarachter : ( dood gegaan aan verveling)
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
de domste naam die nu bij mij online is is:
Chyston______-______Just like that_____-_____Werken (afwezig) |
![]() |