Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 February 2004, 16:34   #1
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard Stom

Gisteren was er een vriendin van me bij mij, en we besloten even naar het nieuwe fitness-centrum te gaan kijken. Gewoon voor de lol, we waren niet van plan om ons lid te maken, toch zeker nu nog niet.
Maar goed, we kwamen er dus binnen, allemaal heel chique enzo, en de man achter de balie heeft ons wat laten zien, was best wel mooi allemaal.

Maar toen vroegen we naar de prijs, en bleek dat we als we ons direct (dus op dat moment lid maakten) géén 75€ instapprijs moesten betalen, omdat er een speciale actie aan de gang was. Dan moest je dus maandelijks 47€ (als je nog op school zit) of 57€ (als je niet meer op school zit) betalen. (Gedurende een jaar, op een half jaar was het ietsje meer). Nu, dat vonden we wel handig, dus we zeiden dat we áls we ons lid gingen maken morgen gingen terugkomen.
Maar als we morgen terugkwamen (vandaag dus ) moest je die 75€ wel betalen!!
Dan waren namelijk de 2 weken proeftijd al begonnen, en na die 2 weken moet je zowiezo wel 75€ betalen. Dus willen of niet, je had 2 weken proeftijd!
Dus in principe, als je 1 voet buitenzette en je kwam terug binnen, moest je die 75€ wel betalen!

Geen lid dus
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2004, 22:47   #2
PFP
Guest

Standaard

ik begrijp er geen snol van
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2004, 22:49   #3
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

Logisch toch..
Oud 21 February 2004, 11:39   #4
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
Logisch toch..
'k Vind van niet... Als ze dan zouden zeggen: schrijf je je binnen de 2 dagen in ofzo, dat zou ik ook logisch vinden. Maar niet dat ze zeggen: schrijf je nu meteen in, anders wél 75€ betalen!
Want als ik morgen zou terugkomen, en er zou iemand anders achter de balie staan, zou die mij niet kennen en zou ik géén 75€ moeten betalen...

En ik vind het wel belachelijk dat ze je in feite echt chanteren om direct te beslissen... Maar ja
Oud 21 February 2004, 16:07   #5
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by xxxSarahkexxx
'k Vind van niet... Als ze dan zouden zeggen: schrijf je je binnen de 2 dagen in ofzo, dat zou ik ook logisch vinden. Maar niet dat ze zeggen: schrijf je nu meteen in, anders wél 75€ betalen!
Want als ik morgen zou terugkomen, en er zou iemand anders achter de balie staan, zou die mij niet kennen en zou ik géén 75€ moeten betalen...

En ik vind het wel belachelijk dat ze je in feite echt chanteren om direct te beslissen... Maar ja
Najaa, zo'n actie is niet zo leuk natuurlijk. De meeste mensen zouder er graag eens een nachtje over slapen. Ik denk niet dat jongeren zo'n beslissing op 5minuten maken ofzo. Bijna 50€ elke maand afgeven aan een fitness-abonnement moet je misschien toch even kunnen over nadenken.

Gemeen dat ze die actie op die manier gevoerd hebben. Ze hadden het inderdaad klantvriendelijker kunnen maken, door bijvoorbeeld "beslissen op 2 dagen na test" te zetten, zouden veel meer mensen zich gaan inschrijven ook lijkt me. Dan voel je jezelf ook niet zo gepushed

Trouwens meisje, als je écht wil gaan fitnessen ofzo in de buurt van Heist op den Berg, ga een beetje rondvragen. Er zijn verschillende fitness-centra (Prisma - Booischot -> TOP!) en die nieuwe Gym in Heist naast de Oude Ketel... Misschien kan je daar eens prijzen gaan vragen. Ik weet dat ze in de Prisma in ieder geval véééél klantvriendelijker zijn
Wel moet je er ook even over nadenken dat zo'n abonnementen voor een maand/jaar altijd relatief duur zijn. Als je de prijs er weer wil uithalen, moet je toch wel minstens 2x per week gaan, maar da's jou keuze natuurlijk
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 February 2004, 15:03   #6
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Najaa, zo'n actie is niet zo leuk natuurlijk. De meeste mensen zouder er graag eens een nachtje over slapen. Ik denk niet dat jongeren zo'n beslissing op 5minuten maken ofzo. Bijna 50€ elke maand afgeven aan een fitness-abonnement moet je misschien toch even kunnen over nadenken.

Gemeen dat ze die actie op die manier gevoerd hebben. Ze hadden het inderdaad klantvriendelijker kunnen maken, door bijvoorbeeld "beslissen op 2 dagen na test" te zetten, zouden veel meer mensen zich gaan inschrijven ook lijkt me. Dan voel je jezelf ook niet zo gepushed

Trouwens meisje, als je écht wil gaan fitnessen ofzo in de buurt van Heist op den Berg, ga een beetje rondvragen. Er zijn verschillende fitness-centra (Prisma - Booischot -> TOP!) en die nieuwe Gym in Heist naast de Oude Ketel... Misschien kan je daar eens prijzen gaan vragen. Ik weet dat ze in de Prisma in ieder geval véééél klantvriendelijker zijn
Wel moet je er ook even over nadenken dat zo'n abonnementen voor een maand/jaar altijd relatief duur zijn. Als je de prijs er weer wil uithalen, moet je toch wel minstens 2x per week gaan, maar da's jou keuze natuurlijk
Het ís die nieuwe gym naast de Oude Ketel waar ik ben gaan kijken... Ook omdat hij op 50m van m'n grootmoeder is enzo... (M'n grootouders wonen boven den Hosp, dus dat is vlak aan die fitness).
Maar ik ga het niet doen denk ik, het kost heel veel en het is zoals je zegt, je zou toch zeker 2x per week moeten gaan. En ik weet niet of ik me daar altijd aan ga houden...
Oud 22 February 2004, 16:05   #7
Jochemmm
jocking

Jochemmm's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

dikke bullshit natuurlijk, want als jij de volgende dag daar weer binnen komt lopen en der ziet iemand anders zou die aanbieding opeens weer wel gelden?

Gewoon een glad verkoopspraatje wat ik overigens nogal weinig stijl vind tonen als je zo een lidmaatschap aan een 13 jarig meisje probeerd te verkopen
maarja, goed dat je het niet gedaan hebt
Oud 23 February 2004, 10:16   #8
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by xxxSarahkexxx
Het ís die nieuwe gym naast de Oude Ketel waar ik ben gaan kijken... Ook omdat hij op 50m van m'n grootmoeder is enzo... (M'n grootouders wonen boven den Hosp, dus dat is vlak aan die fitness).
Maar ik ga het niet doen denk ik, het kost heel veel en het is zoals je zegt, je zou toch zeker 2x per week moeten gaan. En ik weet niet of ik me daar altijd aan ga houden...
IS het die gym die ik voorhad?? Daar had ik ook nog een bon voor liggen. Mijn mams vond dat ik daar ook maar eens moest gaan kijken als ik eens tijd had. Wel lullig dat ze daar zo'n stomme acties hebben.

Verder is 't jou keuze of je 't verder wil blijven doen of niet. Maar voor iemand van 14-15 jaar is 't best veel geld
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels