Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 March 2004, 14:51   #1
Eelcotje
Guest

Standaard Lange stage...

Nou eindelijk zal morgen de grote dag aanbreken dat ik rond moet lopen op een chirurgie afdeling v/h ziekenhuis..
Nu maar hopen dat ik me er thuis voel en leuk kan stagelopen.

Maar ik zit eigenlijk met wel een beetje meer.

Die stage duurt 36 uur/week...., daarnaast de nodige reflectieverslagen.., de nodige sport nog.., de nodige eigen ontspanningstijd, en zelfs nog een bijbaantje (die ik wil houden)...

Dit gaat niet goed...
Maar ik moet niet vergeten dat ik ook nog wat tijd met me vriendin over houd... Daar ga ik ook graag mee om..

Euhm, ik hoop maar heel erg dat ze na die 4 maand nog zin heeft om met me om te gaan...

In de tussentijd zal zij meer vrije dagen krijgen van school en meer uitgaan..
Ik zal vast geen zin meer hebben in uitgaan elk weekend.., en ben vast doodop van alles.

Oho...
Ik houd van de'r, nou maar hopen dat ze het er voor over heeft om wat minder tijd met me om te gaan (zijn we niet zo gewend namelijk)

Oud 7 March 2004, 14:55   #2
electricity
Guest

Standaard

je hebt altijd de weekenden nog.. en als jullie elkaar graag willen zien en daar af en toe iets voor op willen geven (dan maar een dag 2x zo hard werken) dan komt dat goed

als dat niet zo is is t vast binnen 2maanden kapot (spreekt uit ervaring )

maar zo weet je wel wat je aan elkaar hebt.. dus kan ook jullie relatie erg versterken

Oud 7 March 2004, 14:59   #3
Riddler
Lid

Riddler's Avatar

Standaard

komt wel goed. mijn vriendin zie ik ook alleen in de weekenden. en dat gaat ook wel goed.
niet al te druk om maken, en gewoon op zijn beloop laten gaan : *
Riddler is offline  
Oud 7 March 2004, 14:59   #4
FiZz
Guest

Standaard

Ik werk soms 56 uur in de week (bijna elke zaterdag weg, en soms ook op zondags). Dan ben ik om 6 uur ongeveer thuis en heb ik eigenlijk nog wel tijd zat om dingen te doen.

Ik weet niet hoeveel jij sport. Maar zo'n probleem moet het toch niet zijn? Ik bedoel als je Danielle nou 3/4 keer in de week ziet is er toch tijd zat over?

Is het eigenlijk betaalde stage? Zo nee, dan is het balen van je bijbaantje, maar je zal toch echt wat moeten kiezen. Bijvoorbeeld Danielle 3 keer in de week zien, niet meer sporten deze 4 maandjes etc

Oud 7 March 2004, 15:13   #5
supergirl
Guest

Standaard

Nou als stage lopen de reden moet zijn dat het misgaat met je vriendin dan zit het vast goed in jullie relatie

Oud 7 March 2004, 15:16   #6
Eelcotje
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door supergirl
Nou als stage lopen de reden moet zijn dat het misgaat
dat staat er nergens..

Msischien moet ik gewoon mijn sport opgeven, want dat kost ook twee gehele avonden in de week

Laatst aangepast door Eelcotje : 7 March 2004 om 15:22

Oud 7 March 2004, 15:51   #7
Lampie
Guest

Standaard

In het begin zal je weinig tijd hebben, en moe zijn van je stage enzo. Na een tijdje zal het wel goed komen dat je meer tijd voor dingen hebt. Zo ook voor je vriendin dan.

Don't Worry!!!

Oud 7 March 2004, 22:29   #8
anemic
Guest

Standaard

dude later werk je ook fulltime..

Oud 7 March 2004, 23:35   #9
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eelcotje
dat staat er nergens..
Hij bedoelt, mocht het met jouw relatie mislukken, omdat je niet genoeg tijd voor elkaar hebt, dan is het een minder geslaagde relatie (correct me if i'm wrong)
Impressions is offline  
Oud 8 March 2004, 07:01   #10
Jimma
Guest

Standaard

dude,

Ik heb hetzelfde.

Ik loop 36 uur per week stage...
en werk daarnaast ook nog eens 12 uur per week voor me bijbaan

Maandag t/m donderdag is het zelfs zo dat ik
in principe van 830 - 2100 werk, en dat ik dan in totaal
1,5 uur pauze ertussen heb zitten...

Alleen op vrijdagmiddag heb ik vrij

en ik moet nu nog 13 weken stage:S

Maarja ik zie me vriendin in de weekenden
´t is tot nu toe wel vol te houden, we leven beiden gewoon naar de weekenden toe

Oud 8 March 2004, 09:15   #11
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik heb ook alleen de weekenden, gewoon mee leren leven...je waardeert alles veel meer enzo....
Oud 8 March 2004, 09:20   #12
meiske
Guest

Standaard

met me stage,school,bijbaan,sport heb ik straks ook enkel de zondag nog... het is even niet anders gelukkig snapt me vriend het we bellen elkaar toch nog vaak. en er zijn nog wel avonden dat we elkaar kunnen zien.
als het echt is was je wilt, dan denk ik dat danielle het wel snapt

Oud 8 March 2004, 09:40   #13
Darman
Guest

Standaard

Citaat:
Ik houd van de'r, nou maar hopen dat ze het er voor over heeft om wat minder tijd met me om te gaan (zijn we niet zo gewend namelijk)

Hoezo onder de plak?

Oud 8 March 2004, 17:27   #14
eneri
Guest

Standaard

mijn vriend loopt ook stage, maar hij moet veel thuis doen. en dat lukt m niet goed om t allemaal doordeweeks te doen, dus moet ie ook dingen doen in t weekend dat we normaal gesproken bij elkaar zijn. ik vond dat in t begin best moeilijk, mar hij wilde sowieso meer tijd voor zichzelf. dus nu doen we t zo dat ie z'n laptop meeneemt als ie naar mij komt, en dat ie dan bij mij ook ff paar uurtjes werkt. Terwilj we dan toch bij elkaar zijn, ik lig dan op mn bed te lezen ofzo.

en verder, wat Dext0r zegt, als je elkaar minder ziet ga je alles veel meer waarderen enzo

en verder..je vriendin kan zich best wat aanpassen, jullie zijn toch allang bij elkaar? dan zou t wel wat zeggen als ze je nou hierom zou verlaten..

Oud 8 March 2004, 17:45   #15
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Heej Eelco ik heb precies hetzelfde probleem als jij!

Ik heb ook een contract van 36 uur.. en dat tot aan de zomervakantie (dus tot half juli).

Naast die 36 uur heb ik me sport, me hobbies, me vrienden, me werk (=/- 10 uur per week) wat ik graag wil blijven doen.. en nog een vriend.

Probleem Soms..ik kan mezelf niet in stukken hakken en moet soms echt kiezen voor wat ik het liefste doe.

School staat bij mij op nummer 1, alles gaat voor dat, ook mijn verkering. Klinkt hard maar school brengt je ergens in je verdere leven. Dit MOET gewoon even van me..even doorbijten. Dus je hebt minder tijd voor elkaar. Ik vind het verrekte moeilijk om dit allemaal in stand te kunnen houden. Mensen voelen zich soms achtergesteld door me omdat ik een keer niet voor hen kan kiezen maar voor iets anders. Je wilt iedereen tevreden houden maar dat kan niet altijd.

Kijk het eens een maandje aan en als het echt niet meer lijkt te gaan lukken, kun je een break voorstellen misschien? En dan na je stage verder kijken?

Succes
Oud 9 March 2004, 09:42   #16
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Misschien maakt het je band met haar wel sterker. Wanneer je elkaar minder vaak gaat zien, ga je dat ook wel missen denk ik. Je gaat dan ook sterker uitkijken naar de momenten dat jullie weer samenzijn.

Omdat je in het weekend geen zin meer hebt om uitbundig uit te gaan, kan je toch wel samen "niet-vermoeiende" dingen doen? Een avondje film, samen thuis in zetel tv kijken,... Van zo'n dingen kan je ook wel genieten denk ik

Het is maar tijdelijk, jullie slaan je er wel door
WishfulDreaming is offline  
Oud 9 March 2004, 09:48   #17
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard

Heej Eelco, ik loop ook stage op dit moment.

Ik werk 40 uur in de week bij mijn stage bedrijf.
Daarnaast heb ik een zaterdagsbaantje.

Maandag avond ben ik sporten, dinsdag heeft mijn vriendin trainingsavond. Ze werkt nl in een kapsalon. Donderdag avond heeft ze dan koop avond.

Gelukkig proberen we elkaar zo veel mogenlijk te zien, dus op woensdag avond is ze bij mij. En het hele weekend proberen we bij elkaar door te brengen.

Maar het is wel heel vermoeiend, omdat zondag de enige dag is dat ik normaal kan uitslapen. En we de laatste tijd ook nogal wat feesten hebben op zaterdag avond.

Maar jullie vinden vast wel tijd voor elkaar.
Oud 9 March 2004, 20:15   #18
supergirl
Guest

Standaard

Ik zie echt het probleem niet hoor,later werk je toch ook full time??

Oud 9 March 2004, 21:16   #19
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door supergirl
Ik zie echt het probleem niet hoor,later werk je toch ook full time??
maar dan woon je wellicht samen of ben je getrouwd en ben je vrijwel verzekerd van je situatie...
en niet in dit toch vrij 'onzekere' van een jeugdige liefdesrelatie

Oud 9 March 2004, 21:35   #20
Eelcotje
Guest

Standaard

Het is eigenlijk de overgang .., van veeel zien.. naar 1/2 keer /week..

Maarja ik werk soms dan ook wel eens in het weekend .., en ze werkt ook zaterdag (en deze week zondag)

Ik zie ook wel..

Zucht, ik laat gewoon alles over me heen komen..

En zoals (iemand) ook wel zei, als je goed van elkaar houd, dan versterkt het de rel. alleen maar

Oud 10 March 2004, 20:55   #21
gewoongek
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eelcotje
Zucht

Whahahahahaha

Oud 10 March 2004, 22:12   #22
Eelcotje
Guest

Standaard