|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#4601 |
Aachen TSV
|
![]()
Jongens uit mijn klas zijn onderweg naar het schandaolig dure uitvak in Doetinchem
![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4602 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4603 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() De ranglijst dit jaar ZONDER combi-korting ![]() RBC Roosendaal: €17,50 (goed zicht/dak/geen verwarming/geen net) PSV: €16,- (zeer slecht zicht/dak/verwarming/net) FC Volendam: €15,- (redelijk zicht/dak/geen verwarming/geen net) SC Heerenveen: €15,- (redelijk zicht/dak/geen verwaming/geen net, staanplaatsen ![]() NAC Breda: €15,- (goed zicht/dak/verwarming/geen net) ADO Den Haag: €15,- (slecht zicht/dak/geen verwarming/geen net) Vitesse: €14,- (zeer goed zicht/dak/verwaming/geen net) AZ: €14,- (matig zicht/dak/geen verwaming/geen net) Willem II: €14,- (matig zicht/dak/verwarming/geen net) NEC: €12,50 (goed zicht/dak/geen verwarming/geen net) FC Utrecht: €12,50 (slecht zicht/geen dak/geen verwarming/net) FC Zwolle: €12,- (matig zicht/dak/geen verwarming/geen net) Babberich ![]() ![]() De Baronie ![]() ![]() Veruit het slechtste uitvak is bij Utrecht momenteel, al wordt eraan gewerkt. PSV volgt, komt ook omdat ik aan verwarming persoonlijk niet zoveel waarde hecht, ik wel staan, en goed zien ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4604 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Laatst aangepast door Superjood : 5 March 2004 om 22:07 |
|
![]() |
![]() |
#4605 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4606 |
Aachen TSV
|
![]()
Dat zelf catering verschaffen zal jij vast niet zelf gedaan hebben
![]() Arena wás overigens een prima uitvakkie, echter sinds dat volstrekt overbodige net er hangt is ook daar het zicht drastisch omlaag gegaan. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4607 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4608 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
In de regen staan vond ik ook nooit erg, hoor. Op Kaalheide ben ik het laatste jaar nog eens een wedstrijd extra onoverdekt gaan staan om lekker nat te regenen. Enig verschil is dat ik dan meteen naar huis kon, en wat droogs aantrekken. Van Utrecht daarna naar Kerkrade terug in de bus 2 uur doorweekt vind ik echter minder aangenaam ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4609 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() overigens betaalde ik voor AZ-uit € 20,50 met gewoon vrij vervoer...(was?) de standaard minimumprijs voor uitwedstrijden van Feyenoord ![]() -dit topic overigens best een succes is? |
|
![]() |
![]() |
#4610 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4611 |
Guest
|
![]()
maar je moet begrijpen dat het voor ons extra feest ging worden, want we verzekerden ons toen van europees voetbal!
![]() |
![]() |
![]() |
#4612 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4613 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4614 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
Kan me ook nog zoiets herinneren dan Opstelten moeilijk deed. Maar de joden mogen komen met 1.600 man, dus waarom Roda niet. Of lopen jullie allemaal met "kerkrade hooligans"
![]() |
![]() |
#4615 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4616 |
Guest
|
![]()
Dat die scheidsrechter bij ado - az echt zo DOMMMM was
![]() |
![]() |
![]() |
#4617 |
klopt
|
![]()
-ik een nieuwe kamer heb?
![]() -ik volgende week verhuis? -de verwachting is dat ik dan ook zeer spoedig internet zal hebben? - dit zal betekenen dat jullie binnenkort weer loos tukkerscommentaar kenne verwachten? -ik nog wel van jullie houd? ![]()
![]() |
#4618 |
Guest
|
![]()
- dit gaaf is voor Hugo en het forum
![]() ![]() - waar ergens in Rotterdam kom je te wonen? - ik nu niet net doe alsof ik Rotterdam op mijn spreekwoordelijke duimpje ken, maar wie weet zegt het me wat ![]() |
![]() |
![]() |
#4619 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4620 |
Guest
|
![]()
- hugo nog van ons houdt?
![]() |
![]() |
![]() |
#4621 |
Guest
|
![]()
want de politie is je beste vriend!
|
![]() |
![]() |
#4622 |
Guest
|
![]()
- er misschien wel geen meeting komt komende zondag
- dit alles te maken heeft met een schouder uit de kom - ik nu ook tentamens moet gaan missen - evenals me rij examen - ik ook niet kan schoonmaken komende weken - k 3 weken lang met links moet trekkken - ik gister na 15 min er maar mee gestopt was aangezien k me werd - k hier flink van baal |
![]() |
![]() |
#4623 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4624 |
Guest
|
![]()
- iemand mark maar moet gaan helpen?
![]() - het toch wel om een soort van sport betreft? ![]() |
![]() |
![]() |
#4625 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() - Er toch combi is ![]() - Ik haast niet kan wachten op Hugo's zinnige bijdrage ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4626 |
Whooohooo
|
![]()
-ik zaterdag tegen een team moest softballen uit een klasse lager i.p.v een klasse hoger en we toen met 37-1 hebben gewonnen. Best lache
![]()
![]() |
#4627 |
Guest
|
![]()
en de vraag die niemand durft te stellen.....
wat is leuker, Softbal of Korfbal? ![]() |
![]() |
![]() |
#4628 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- je dus in en uit kan lopen - of durft bartje niet meer ![]() - je moet weten dat je biertje klaar staat hoor - jeals je wil best een belletjje mag geven |
|
![]() |
![]() |
#4629 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4630 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4631 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-dit eigenlijk vlak achter mn huidige woning is? -ietwat verder van t centrum alleen
![]() |
![]() |
#4632 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4633 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4634 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Voorverkoop NAC op donderdag van .. tot .. in Supportershome. Prijzen.. Losse kaarten: €15,- clubcard verplicht! Bewuste avond in het supportershome zag het er akelig dicht uit, waarop ik maar even naar Roda belde. Ik had immers op teletekst gelezen dat er wel deegelijk voorverkoop zou moeten zijn, dat ging ongeveer als volgt: Goedenavond, Roda JC met X! Goedenavond, U spreekt met Bart Urlings, ik sta hier in de KickOff, maar er is niemand voor de voorverkoop, ik wil losse kaarten hebben?! Voor losse kaarten moet U bij NAC zijn, wij hebben geen losse kaarten. Maar ik heb het daarnet zelf op teletekst gelezen?! Dat kan niet meneer, dat kijken we altijd na! Maar het staat er echt! Hoe dan ook, wij hebben geen kaarten.. Ik weer naar huis, nogmaals op teletekst gekeken, en jawel, hoor, het stond er nog steeds ![]() Uiteraard stond de foutieve informatie nog dagenlang op teletekst, en had ik mij alle moeite kunnen besparen door de kaarten die Roda voor €15,- aan de man werden gebracht aan de Bredase kassa voor 12,50 werden verkocht ![]() Ik geloof dus na al die ellende eerder de informatie die we zelf doorkrijgen uit het veiligheidsoverleg, en daarin werd een combi vastgesteld ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4635 |
Guest
|
![]()
- ik me vanmorgen sinds een week weer is gedoucht heb
- dt toch lekker blijft - bartje zondag een volle arena zal zien - het helemaal uitverkocht is - ik er ontzettend veel zin in heb! - ik eerst morgen nog een tentamen in r`dam moet maken |
![]() |
![]() |
#4636 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4637 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#4638 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() das wel best klote ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4639 |
Aachen TSV
|
![]()
Een volle Arena, dat betekend dus 47.637 toeschouwers terwijl het half leeg zit
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4640 |
Lid
|
![]()
WJD:
- Rene van Rijswijk vandaag gescoord heeft... - Dit eigenlijk zelfs een apart topic waard is..
![]() |
#4641 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4642 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() gewoon de mensen met seizoenkaart die ff een keer geen zin hebben meetellen bij het aantal toeschouwers, omdat dat geld wel in het laatje ligt ![]() -de geheel uitgewerkte telefoongesprekken van bartje met analyse bijster interessant zijn? -we dit soort dingen vaker willen zien? -ik mezelf mis op het forum? - ![]() -ik van de meeste van jullie ook nog hou? ![]() -vandaag lekker tentamen leren... -ik nu al kan voorspellen dat mijn tentamen dinsdag een kansloze zaak gaat worden? - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4643 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4644 |
Guest
|
![]()
- ons team vandaag in de stad van anke 3 punten gewonnen heeft
- dit gedaan werd met een mooie uitslag van 3-8 - het toch echt voetbal betrof - morgen roda weggeveegd gaat worden |
![]() |
![]() |
#4645 |
Aachen TSV
|
![]()
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...category=37479
Ik gewoon 200 eurie's ken krijgen voor mijn kaart? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4646 |
Guest
|
![]()
- ik net terug ben van logeerpartijtje bij zwarma?
![]() - zostraks ook nog ff stappen mebie? ![]() - ik dacht na het bowle gister toen me jodenbroer zei: lekker hoor stef N.E.C. 5-2.. Dat het dus een zware verliespartij was? ![]() - mijn antwoord direct was: bek dicht, wil dr niks over horen ben in een goede stemming ![]() - ik vannochtend om uur of 5 pas achterkwam dat de 5-2 positief was? ![]() - het trouwens leuk is met slechts 5 kerels tussen zeker 25 grieten op toneel? ![]() - het publiek mij gelukkig niet hoeft te zien? alleen horen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4647 |
Guest
|
![]()
- k bartjes match verslag nog mis
- psv niet meer mee doet - misschien nog wel in strijd om plek 2 - Ajax denk ik verdiend ghewonnen heeft van roda - ze wel erg leuk speelden moet k zeggen - er zelfs een kans op3-3 was -Zlatan weer zijn trucendoos opendeed - ik gister in eerstye instantie niet binnen kwam - ik hierdoor wel cohe, bobby en jaakke gezien heb we weer in nijmegen kampioen worden |
![]() |
![]() |
#4648 |
Guest
|
![]()
- vanavond in sport in beeld het jaar 1995 besproken zal worden , met o.a de succesjes van Ajax
|
![]() |
![]() |
#4649 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4650 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]() - De wedstrijd zondag zó slaapverwekkend was dat ik een bijzonder hoogstaande discussie heb gevoerd over het er een strikje in het net kwam op 4 meter hoogte? - De NOS de wedstrijd weer eens niet gezien heeft? - Zij Roda's middenveld roemden? - Dit de allerslechtste linie is die we hebben, en één van de zwakste middenvelden van de hele HCE?
|
![]() |
![]() |