|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 | |
|
.
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
|
Citaat:
Via chatten is het erg moeilijk om werkelijk emoties tijdens een gesprek te uiten. Hierdoor komt het nog wel eens voor, dat er misverstanden ontstaan over gevoellige onderwerpen. Daarom is het verstandig, om als het over dit soort onderwerpen gaat, eerst om verduidelijking te vragen voordat men de ander negeert, waardoor er verwarring en ergenis ontstaat aan beide fronten. [/ff intelligente opmerking]
__________________
hardstikke doooooood |
|
|
|