Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Contest > Contest forum > Thema > Battle Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Battle Forum sla je slag, sla je rijm, voor battelen moet je hier zijn!

Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 11 March 2004, 12:57   #1
Setragasj
mycodenameis:edman

Setragasj's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard [BATTLE] Contest #1 - Round 1: Headliner vs PFP

GEEN OFFTOPIC POSTS, DIT TOPIC MOET CLEAN BLIJVEN VOOR DE DEELNEMERS!!! Dank u

Het ligt er aan of jij of je tegenstander als eerste begint, maar je mag beginnen wanneer je wilt. Begin deze battle dus zo snel mogelijk!!

De battle gaat door tot vrijdagvond 12 maart 00:00.
Verder zijn de regels ietsje veranderd.
Je mag zoveel mogelijk posts plaatsen, zodat de battle als het ware kan ontwikkelen.
Maar er mogen niet meer dan 4 regels per post zijn.
En je moet uiteraard om en om posten

Good Luck!!

Laatst aangepast door Setragasj : 11 March 2004 om 22:20
Setragasj is offline  
Oud 11 March 2004, 13:44   #2
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Standaard

Ok dan zal ik maar als eerst beginnen //
f0k PFP, ik weet toch wel dat ik ga winnen
Ik wis je gedachten als een inktwisser //
voor mij is dit een home-run, voor jou een fatale misser
Headliner is offline  
Oud 11 March 2004, 17:23   #3
PFP
Guest

Standaard

wie denk je nu wel niet dat je bent
Doet hier popi of je iedereen kent
hier op het forum doe je wel zo stoer
maar in je mooie gezichtje laat ik een dikke boer

Oud 11 March 2004, 17:41   #4
Headliner

Standaard

Al die praatjes, dat maakt jou zo volwassen? / je zou je lul niet eens kunnen vinden wanneer je moet plassen
Jij bent zo slecht dat ik niet eens een vergelijking kan verzinnen / mijn tip voor jou: laat je nooit meer zien, blijf de rest van je leven binnen!
Zo'n gedrocht als jij kan de wereld niet aan / dus trek een zak over je kop voordat je de wereld laat vergaan
Ik maak hier nu maar een eind aan, het is gewoon te zielig om naar te kijken / hoe zo'n clown zijn skills probeert te verrijken.
Headliner is offline  
Oud 11 March 2004, 17:58   #5
PFP
Guest

Standaard

Alle meisjes vinden jouw zogenaamd heel leuk/ maar als ze je kennen, trappen ze je uit als een oude peuk
en terecht het is naar om te zeggen maar je hebt geen stijl/ als ze je beter kennen blijk je gewoon een oversekste kwijl
Ik hoop nu niet dat je om mijn dissss gaat huilen/ of je winnie de pooh slipje gaat vervuilen
Kom hier maar terug als je je kan verweren/ want die troep die ik nu lees kan geen rapper waarderen

Oud 11 March 2004, 18:15   #6
Headliner

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Alle meisjes vinden jouw zogenaamd heel leuk/ maar als ze je kennen, trappen ze je uit als een oude peuk
en terecht het is naar om te zeggen maar je hebt geen stijl/ als ze je beter kennen blijk je gewoon een oversekste kwijl
Ik hoop nu niet dat je om mijn dissss gaat huilen/ of je winnie de pooh slipje gaat vervuilen
Kom hier maar terug als je je kan verweren/ want die troep die ik nu lees kan geen rapper waarderen

Ik vraag me af waar je die tekst hebt gejat / maar ja, f0k it.. ik veeg je toch wel van de mat
En uittrappen als een oude peuk? / Als de meisjes naar jou kijken krijgen ze al spontaan jeuk
En wees maar niet bang dat ik om jouw gekopieerde stuk tekst ga huilen / Want wanneer ik met je klaar ben ben jij degene die zich moet verschuilen
En maak je maar geen zorgen, want wat mij betreft is de 2e ronde al binnen / en probeer de volgende keer aub zelf je tekst te verzinnen
Headliner is offline  
Oud 11 March 2004, 18:25   #7
PFP
Guest

Standaard

Ligns jatten en kopiëren is niet echt cool/ dus ik stel voor dat je me niet beschuldigt jij fucking fool
Nu heb je me met je praatjes kwaad gemaakt/ en ik zal niet stoppen voordat ik je heb volledig heb gekraakt
Zie ik je morgen op de dam rond een uur of vijf/ of blijf je in almere als een bang vies wijf
Als je komt zal ik je fysiek de mond snoeren/ mijn vuisten zullen bliksem snel aanvallen uitvoeren

Oud 11 March 2004, 18:49   #8
Headliner

Standaard

Je zult dus niet stoppen voordat je mij heb gekraakt? / Je hebt je jezelf alleen maar belachelijk gemaakt
Meteen geweld gebruiken alsof je niet anders kan / Ik steek je in de fik, net zo zwart als Humberto Tan / Of ben je nog iets anders van plan?
Ik diss je eruit alsof je er niet staat / dus hou maar liever op met je geblaat en droog je tranen voordat je gaat
Je bent gewoon een wannabe-rapper, net als Eminem / alleen jouw gekreun klinkt meer als REM
Headliner is offline  
Oud 11 March 2004, 19:06   #9
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
Je zult dus niet stoppen voordat je mij heb gekraakt? / Je hebt je jezelf alleen maar belachelijk gemaakt
Meteen geweld gebruiken alsof je niet anders kan / Ik steek je in de fik, net zo zwart als Humberto Tan / Of ben je nog iets anders van plan?
Ik diss je eruit alsof je er niet staat / dus hou maar liever op met je geblaat en droog je tranen voordat je gaat
Je bent gewoon een wannabe-rapper, net als Eminem / alleen jouw gekreun klinkt meer als REM

Op deze reply zit ik al een uur te wachten/ zit je ieder woordje soms te verkrachten
Mijn plannen? die zijn voor jou te hoog gegrepen/ van deze battle heb jij kennelijk helemaal niets begrepen
Net wat ik dacht je bent dus bang voor de confrontatie/ Je laat het afweten voor de echte provocatie
Je blijft ook echt een domme bakra met je eminem/ je lult jezelf tegen mij helemaal klem

Oud 11 March 2004, 20:02   #10
Headliner

Standaard

Als het echt op provoceren aan komt / kun je beter ophouden, want anders zak je in de stront
Jouw plannen heb ik nu wel door / Maar ik heb er geen woorden voor
Je komt net kijken, loopt me zogenaamd af te zeiken en denkt met deze slappe rap de volgende ronde te kunnen bereiken?
Je zit thuis achter je PC grote bek te geven terwijl je op school wordt gepest / Maar Headliner zet je voor de test / Ik ben de Best, f0k de rest
Headliner is offline  
Oud 11 March 2004, 20:25   #11
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Als het echt op provoceren aan komt / kun je beter ophouden, want anders zak je in de stront
Jouw plannen heb ik nu wel door / Maar ik heb er geen woorden voor
Je komt net kijken, loopt me zogenaamd af te zeiken en denkt met deze slappe rap de volgende ronde te kunnen bereiken?
Je zit thuis achter je PC grote bek te geven terwijl je op school wordt gepest / Maar Headliner zet je voor de test / Ik ben de Best, f0k de rest
Op mijn school wordt ik tenminste behandelt met respect/ de concurrentie heb ik daar genekt/ je vertelt dus onzin, t is beter als je vertrekt.
Dit fucking forum is je complete leven/ dat is alles wat god jouw ooit zal geven
Haal al je internet vrienden er maar bij om te proberen mij te dissen/ zoals the6thgate bartje en nog meer van die nerds die de wereld wel kan missen
Ik zeg gewoon waar het op staat/ en ik gebruik niet van die omslachtige praat

Oud 11 March 2004, 20:50   #12
Headliner

Standaard

Citaat:
Op mijn school wordt ik tenminste behandelt met respect/ de concurrentie heb ik daar genekt/ je vertelt dus onzin, t is beter als je vertrekt.
Dit fucking forum is je complete leven/ dat is alles wat god jouw ooit zal geven
Haal al je internet vrienden er maar bij om te proberen mij te dissen/ zoals the6thgate bartje en nog meer van die nerds die de wereld wel kan missen
Ik zeg gewoon waar het op staat/ en ik gebruik niet van die omslachtige praat
Wil je grof rijmen geen probleem, want ik ben beter / dis je en terwijl ik geen moeite neem, want je rapt voor geen meter.
nu zit je te knetteren als een knipperlicht / ik geef je een stok want jij verliest je evenwicht.
je stond zo scherp maar vergat dat ik aan 2 kanten sneed / ik dis je zo hard dat je het zelfs met alzheimer niet vergeet.
En als ik dan af ga, dan kan je rekenen dat ik terug kom / vol vuur als een explosie drop ik rhymes als een kernbom
Headliner is offline  
Oud 11 March 2004, 21:05   #13
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Wil je grof rijmen geen probleem, want ik ben beter / dis je en terwijl ik geen moeite neem, want je rapt voor geen meter.
nu zit je te knetteren als een knipperlicht / ik geef je een stok want jij verliest je evenwicht.
je stond zo scherp maar vergat dat ik aan 2 kanten sneed / ik dis je zo hard dat je het zelfs met alzheimer niet vergeet.
En als ik dan af ga, dan kan je rekenen dat ik terug kom / vol vuur als een explosie drop ik rhymes als een kernbom
Wat loop je nu weer stom te praten/ want van een disss heb ik nog helemaal niets in de gaten
Ik ben de fucking Yoda van de dis/ dus let goed op wat ik tegen je zeg want dat is zeker niet mis
In je internet leven ben je misschien wel de "man" maar in het echt ben je een loeder/ die zich iedere avond nog laat instoppen door zijn moeder
Vind je het goed als ik je moeder nu niet meer noem/ want de arme vrouw die jou heeft moeten opvoeden verdient wel respect en roem

Oud 11 March 2004, 21:13   #14
Headliner

Standaard

pfff.. ik heb nu even geen inspiratie meer / ik pleur morgen wel een nieuwe rap neer
Headliner is offline  
Oud 11 March 2004, 21:33   #15
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
pfff.. ik heb nu even geen inspiratie meer / ik pleur morgen wel een nieuwe rap neer
tering en jij noemt mij een clown/ je hebt gewoon de inspiratie van iemand met het syndroom van down
Of ben je nu gevoelig en heb je een black out?/ dan heb ik nieuws voor je mafkees, dat intresseert me geen bout
Jongens als jij lust ik rauw en wil ik liever niet kennen/ dus begin nu maar met die spillepootjes van je te rennen
Volgens mij ben je gewoon gedist/ en compleet uitgepist

Oud 11 March 2004, 21:47   #16
Headliner

Standaard

Kerel fok niet met mij, je weet niet waar je aan begint / Mn dissen steken je als een bij, je bent maar een kind.
Je zegt je wilt me niet kennen / Als ik voor je neus sta zou je me niet eens herkennen.
Ik ben never nooit uitgedist maar ik verspil mijn tijd niet aan clowns die niet van ophouden weten / Vooral niet als ze in Amsterdam wonen en Erik heten.
Genoeg voor vandaag, stop ermee voordat je jezelf het water uit moet vissen / Morgen is er weer een dag, weer een dag dat de grote Headliner PFP zal dissen.
Headliner is offline  
Oud 11 March 2004, 22:05   #17
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Kerel fok niet met mij, je weet niet waar je aan begint / Mn dissen steken je als een bij, je bent maar een kind.
Je zegt je wilt me niet kennen / Als ik voor je neus sta zou je me niet eens herkennen.
Ik ben never nooit uitgedist maar ik verspil mijn tijd niet aan clowns die niet van ophouden weten / Vooral niet als ze in Amsterdam wonen en Erik heten.
Genoeg voor vandaag, stop ermee voordat je jezelf het water uit moet vissen / Morgen is er weer een dag, weer een dag dat de grote Headliner PFP zal dissen.
Persoonlijk hoe ik niet van vissen/ ik zou veel liever in je smoel willen pissen/ en je smoel is zo groot die zal ik zeker niet missen
Stoer dat je na lang searchen nu mijn naam weet/ maar ik weet de jouwe ook krijg maar alvast zweet!
Ik kende vroeger ook een marco hij was net als jij/ een slappe smerige brei
Ik heb hem toen volledig afgekraakt /en vervolgens dood gemaakt/ ben je nu psychologisch geraakt?

Oud 11 March 2004, 23:05   #18
Headliner

Standaard

Citaat:
Persoonlijk hoe ik niet van vissen/ ik zou veel liever in je smoel willen pissen/ en je smoel is zo groot die zal ik zeker niet missen
Stoer dat je na lang searchen nu mijn naam weet/ maar ik weet de jouwe ook krijg maar alvast zweet!
Ik kende vroeger ook een marco hij was net als jij/ een slappe smerige brei
Ik heb hem toen volledig afgekraakt /en vervolgens dood gemaakt/ ben je nu psychologisch geraakt?
Nee ik ben niet psychologisch geraakt / maar als ik jou zo zie lijk je net een psychopaat
En die Marco die jij kende was misschien wel een slappe smerige brei / Maar niet alle Marco's zijn zo perfect als mij
Dus je zit weer te lullen om lucht / ik kijk dit allemaal aan met een diepe zucht
Zo te zien raakt het vuur bij jou al op want je rapt als een dooie mus / het wordt maar eens tijd dat ik het brandje nu blus.
Headliner is offline  
Oud 12 March 2004, 15:58   #19
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Nee ik ben niet psychologisch geraakt / maar als ik jou zo zie lijk je net een psychopaat
En die Marco die jij kende was misschien wel een slappe smerige brei / Maar niet alle Marco's zijn zo perfect als mij
Dus je zit weer te lullen om lucht / ik kijk dit allemaal aan met een diepe zucht
Zo te zien raakt het vuur bij jou al op want je rapt als een dooie mus / het wordt maar eens tijd dat ik het brandje nu blus.

Kerel je woont in een almeerse doorzonwoning/ terwijl ik hier leef als een fucking koning
Je ouders komen amper rond/ daarom verkoop jij op de wallen je kont
Ik heb je heus wel zien staan /gebukt genomen en afgedaan
En jij moet mij gaan dissen? Ik kick je weg als een ouwe fag/ deze lines komen aan als knallen op je bek

Oud 12 March 2004, 17:58   #20
Headliner

Standaard

Citaat:
Kerel je woont in een almeerse doorzonwoning/ terwijl ik hier leef als een fucking koning
Je ouders komen amper rond/ daarom verkoop jij op de wallen je kont
Ik heb je heus wel zien staan /gebukt genomen en afgedaan
En jij moet mij gaan dissen? Ik kick je weg als een ouwe fag/ deze lines komen aan als knallen op je bek
Mijn ouders komen makkelijk rond en ik loop niet rond op de wallen / Nee, in tegenstelling tot jou loop ik mijn toekomst niet te verknallen
Van die knallen op mijn bek heb ik niks gevoeld / Weet je wel wat er met dissen wordt bedoeld?
Volgens mij zit je maar te lullen, je bent gewoon een flikker met je stoere praatjes / na deze ronde hang ik je op aan 7 draadjes
Meer heb ik niet nodig om je de mond te snoeren dus geef je gewoon over / Iedereen ziet toch wel hoe ik jou met mijn magische woorden betover...
Headliner is offline  
Oud 12 March 2004, 18:12   #21
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Mijn ouders komen makkelijk rond en ik loop niet rond op de wallen / Nee, in tegenstelling tot jou loop ik mijn toekomst niet te verknallen
Van die knallen op mijn bek heb ik niks gevoeld / Weet je wel wat er met dissen wordt bedoeld?
Volgens mij zit je maar te lullen, je bent gewoon een flikker met je stoere praatjes / na deze ronde hang ik je op aan 7 draadjes
Meer heb ik niet nodig om je de mond te snoeren dus geef je gewoon over / Iedereen ziet toch wel hoe ik jou met mijn magische woorden betover...
Hard tegen hard dat heb je nu gewild/ ik stop niet voor dat ik je compleet heb gevild
Hoe wil je het met die praatjes nu gaan maken/ je doet alle chicks van je braken
Jezus gast wat ben jij toch een slappe hap/ Ik maak op achmeds wijze van jou kebab
Je voelt je wel heel wat met je magische woorden/ dat was wel anders toen ik mijn mes in je anus boorden

Oud 12 March 2004, 18:30   #22
Headliner

Standaard

Slappe hap en kebab.. je weet niet wat je wil / je doet zogenaamd stoer maar je valt regelmatig stil
Die mes was anders wel verdomd bot / ik slijp hem wel tot ie wat scherper is en ik steek hem door je strot
Het wordt toch wel tijd dat je eens betere teksten gaat droppen / of anders kom ik er wel eentje tussen je noten schoppen
Jij bent en blijft een newbie, die andere newbies uit hoort te dagen / maar dan nog zijn ze beter dan jij, als je PFP heet is dat ook gewoon om problemen vragen
Headliner is offline  
Oud 12 March 2004, 18:41   #23
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Slappe hap en kebab.. je weet niet wat je wil / je doet zogenaamd stoer maar je valt regelmatig stil
Die mes was anders wel verdomd bot / ik slijp hem wel tot ie wat scherper is en ik steek hem door je strot
Het wordt toch wel tijd dat je eens betere teksten gaat droppen / of anders kom ik er wel eentje tussen je noten schoppen
Jij bent en blijft een newbie, die andere newbies uit hoort te dagen / maar dan nog zijn ze beter dan jij, als je PFP heet is dat ook gewoon om problemen vragen
Je lijkt nu net een papegaai/ steeds dezelfde lines echt fucking saai
Wat wil kom je nog doen, vrienden heb je niet/ oh nee je bent zo blind dat je dat niet eens ziet
Je denkt dat je ze hebt maar het zijn niet eens je vrienden/ ze behandelen je als nar ,hoer en hun bediende
Ze lachen je gewoon dik uit achter je rug/ Ik zei het toch gozer ik krijg je wel terug/ of ga ik nu te vlug!

Oud 12 March 2004, 18:58   #24
Headliner

Standaard

Citaat:
Je lijkt nu net een papegaai/ steeds dezelfde lines echt fucking saai
Wat wil kom je nog doen, vrienden heb je niet/ oh nee je bent zo blind dat je dat niet eens ziet
Je denkt dat je ze hebt maar het zijn niet eens je vrienden/ ze behandelen je als nar ,hoer en hun bediende
Ze lachen je gewoon dik uit achter je rug/ Ik zei het toch gozer ik krijg je wel terug/ of ga ik nu te vlug!
Nee jouw lines zijn lekker / altijd meer datzelfde gemekker.. over vrienden
Je lines slaan nergens op, ze zijn net als NSB, totaal fout / maar voor de deadline sla ik je al Knock-out
Mijn teksten zijn nog viezer dan jouw harige reet / ik stomp je in de grond, het is voor jouw pijn en leed
Ik spitt en jij braakt / je shit is te gemaakt
Je moet slim zijn om mijn diss te snappen / ik leg je een rhyme voor en zie je als een vis toe happen.
Headliner is offline  
Oud 12 March 2004, 19:33   #25
PFP
Guest

Standaard

Ik heb nog een hele lading vol met bagger/ over die nerd headliner, wat een lacher!
Damn je lijkt wel een gillende keukenmeid/ ik verdoe hier gewoon mijn kostbare tijd
Je probeert het steeds weer opnieuw/ maar je wordt door me neer geslagen als een fucking imbiciel
Jij bent als een prooi in mijn web verstrikt/ alleen ben ik nu de spin die het niet meer pikt/ ik gebruik mijn woorden als gif zodat je fucking stikt

Oud 12 March 2004, 19:57   #26
Headliner

Standaard

Citaat:
Ik heb nog een hele lading vol met bagger/ over die nerd headliner, wat een lacher!
Damn je lijkt wel een gillende keukenmeid/ ik verdoe hier gewoon mijn kostbare tijd
Je probeert het steeds weer opnieuw/ maar je wordt door me neer geslagen als een fucking imbiciel
Jij bent als een prooi in mijn web verstrikt/ alleen ben ik nu de spin die het niet meer pikt/ ik gebruik mijn woorden als gif zodat je fucking stikt

jij weet niet eens hoe je imbeciel moet spellen / ga liever iets nuttigs doen, je hebt niks meer te vertellen
De Almeerse dorpsgek komt met een zak vol dure woorden / Ik maak je ijskoud, als een zonaanbidder in het hoge noorden
Je bent zo lelijk ... je valt nog niet eens op tussen de geiten/ en je bent zelfs zo afstotelijk dat honden je niet willen bijten.
En ja.. ik ben zo een dwarsligger ik stuur Willibrord nog huilend weg / Krijg een staande ovatie als ik mijn lyrisch eitje nu leg
Headliner is offline  
Oud 12 March 2004, 20:01   #27
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
jij weet niet eens hoe je imbeciel moet spellen / ga liever iets nuttigs doen, je hebt niks meer te vertellen
De Almeerse dorpsgek komt met een zak vol dure woorden / Ik maak je ijskoud, als een zonaanbidder in het hoge noorden
Je bent zo lelijk ... je valt nog niet eens op tussen de geiten/ en je bent zelfs zo afstotelijk dat honden je niet willen bijten.
En ja.. ik ben zo een dwarsligger ik stuur Willibrord nog huilend weg / Krijg een staande ovatie als ik mijn lyrisch eitje nu leg
Je hebt gelijk niet alle meiden zullen voor mij vallen/ maar een paar weten dat ik goed kan knallen
En wat zeiden jouw exen ook alweer?/ slechts 5 minuutjes op en neer!
Kerel je lul is net zo krom als een banaan/ wijst ongeveer 3 uur aan
De enige seks ervaring die jij ooit zal hebben is het trachten/ een klein weerloos meisje te verkrachten.

Oud 12 March 2004, 20:10   #28
Headliner

Standaard

Citaat:
Je hebt gelijk niet alle meiden zullen voor mij vallen/ maar een paar weten dat ik goed kan knallen
En wat zeiden jouw exen ook alweer?/ slechts 5 minuutjes op en neer!
Kerel je lul is net zo krom als een banaan/ wijst ongeveer 3 uur aan
De enige seks ervaring die jij ooit zal hebben is het trachten/ een klein weerloos meisje te verkrachten.
dat was weer een battle van niks / misschien zou je wel hulp kunnen gebruiken van ene SiNix
Een paar weten dat jij goed kan knallen / vertel mij dan eens waarom er nooit een meid van jou is bevallen
En nu praat je meteen over seks, kom je misschien iets tekort / Jij staat waarschijnlijk al zo lang droog dat je er wanhopig van wordt
Maar genoeg over dit anders wordt je nog verlegen / ik zie het morgen wel in de Telegraaf verschijnen dat een jochie zelfmoord probeerde te plegen
Headliner is offline  
Oud 12 March 2004, 20:19   #29
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
dat was weer een battle van niks / misschien zou je wel hulp kunnen gebruiken van ene SiNix
Een paar weten dat jij goed kan knallen / vertel mij dan eens waarom er nooit een meid van jou is bevallen
En nu praat je meteen over seks, kom je misschien iets tekort / Jij staat waarschijnlijk al zo lang droog dat je er wanhopig van wordt
Maar genoeg over dit anders wordt je nog verlegen / ik zie het morgen wel in de Telegraaf verschijnen dat een jochie zelfmoord probeerde te plegen

Ik zou dat toch maar beter checken/ voordat je denkt mij ermee te kunnen af bekken
Doe nu niet alsof je ook maar iets van mijn leven weet/ je hebt een hersenziekte waardoor je toch alles vergeet
Ik heb je daarom allang afgeschreven/ waarschijnlijk ben je nu al weer vergeten waar je was gebleven/ dit zal ik je echter vergeven
Toch triest op zo’n jonge leeftijd al zo dement/ en bovendien zo impotent als een oude vent/ maar dat was je sperma al gewend

Oud 12 March 2004, 21:04   #30
Headliner

Standaard

Citaat:
Ik zou dat toch maar beter checken/ voordat je denkt mij ermee te kunnen af bekken
Doe nu niet alsof je ook maar iets van mijn leven weet/ je hebt een hersenziekte waardoor je toch alles vergeet
Ik heb je daarom allang afgeschreven/ waarschijnlijk ben je nu al weer vergeten waar je was gebleven/ dit zal ik je echter vergeven
Toch triest op zo’n jonge leeftijd al zo dement/ en bovendien zo impotent als een oude vent/ maar dat was je sperma al gewend
Wat wil je bereiken met die shit die je rapt? / Wie hem kaatst kan hem terug verwachten, alleen jammer dat jij geen ballen hebt.
Met deze battle heb je je flink vergist / Want weet je waarom ik jou en jij niet mij dist / omdat jij flow en creativiteit mist
Wat doe je nou? gooi je de handdoek nu al in de ring? / Nu moet je straks afdruipen...zonder dat ding
Ik ben de rapmaarschalk, jij een domme kletsmajoor / zo liggen de verhoudingen ervoor / niet dat je niet kunt rijmen hoor / maar jouw idols-avontuur stopt hier, je mist gewoon de x-factor
Headliner is offline  
Oud 12 March 2004, 21:05   #31
Headliner

Standaard

en dat was alweer mijn laatste battle want ik ga zo weg
Headliner is offline  
Oud 12 March 2004, 22:24   #32
PFP
Guest

Standaard

Deze ronde heb je achter het net gevist/ je hebt je volledig laten dollen en gedist
Mijn woorden kwamen aan net als dolksteken zo fataal/ hiermee molde ik je echt finaal
Ik ben niet de majoor maar de bom/ die blaast jou als maarschalk zo om
De raps die jij hier neerzetten waren een echt debacle/ ik richt me nu tot jou en zeg: tot ziens je bent de zwakste schakel!

Oud 14 March 2004, 18:05   #33
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

contest is over
Nightwolf is offline  

Berichting Regels