|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]() Citaat:
mwah, leek me live wel grappig, maar ze speelden dus inderdaad niet, volgens mij speelde raging speedhorn in de plaats daarvan, was ik ook NIET echt enthousiast over maar on topic. leuke shit binnengehad: circle takes the square - as the roots undo (chaotische screamo met man en vrouw aan zang, dat hoesje is echt fucking mooi, soort van kartonnen uitvouw shit, heel apart) ion dissonance - breathing is irrelevant (chaotische metalcore ala converge, beecher en zooi met beetje norma jean/zao erin gegooid) eden maine - the treachery pact (de engelse converge en goed ook) stop it!! - self made maps (beetje noisy rock, apart is het goede woord. hoe mooi is ook dat boekje!) hellfest 2002 dvd (allemaal vette live optredens van toffe bands. open hand, nora, every time i die, the hope conspiracy, give up the ghost, bane, shai hulud, stretch arm strong, the promise en nog zoveel meer!) goede aankopen ![]() edit hehe Laatst aangepast door yor : 19 March 2004 om 19:09 |
|
![]() |