Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 21 March 2004, 17:55   #8
Incubus
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennifer1203
nou
ikwil n en g doen
omdat ik later heel graag geneeskunde wil doen
voor wiskunde sta ik meestal een 7
en ik ben eigenlijk niet erg technisch
maar sta voor nsk1 en 2 meestal wel 7 a 8
Doen!

Ik heb er nu bijna 1 jaar NG opzitten en het valt best mee, het enige waar ik moeite mee heb zijn Nederlands en handelingsdelen, maar die heb je sowieso altijd

Wiskunde vind ik in de 4e erg simpel, maar dat komt denk ik ook wel omdat ik veel inzicht heb. Biologie vind ik vooral heel leuk en als je het leuk vind is het ook totaal geen erg vak. Als je een beetje oplet tijdens de les is het ook nog geeneens moeilijk En ten slotte scheikunde en natuurkunde. Ook daar geldt als je tijdens de les oplet dat het al een stuk minder moeilijk is.

Scheikunde heb ik dit jaar al niet meer, ik ga over met afgerond een 8 (of was het toch 7...?). Natuurkunde heb ik volgende week m'n laatste toets, en verwacht toch wel met minstens een 7 over te gaan. Bio gaat goed bij mij, sta ik een 8 voor en als ik de volgende 2 toetsen goed maak kan het nog een 9 worden Wiskunde sta ik ook een 8 voor dacht ik.

Ik doe overigens ook nog economie 1, zit ik toch wat breder in m'n studiekeuze omdat je met EC1 elke economische studie goed kan doen.
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels