|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 |
Guest
|
![]()
Misschien wel, misschien ook niet.
De tattoo's die ik nu heb, hebben een betekenis voor mij, dus daarval zal ik niet zo snel spijt krijgen. Als ik ze later toch niet meer mooi zou vinden, kan ik ze makkelijk verbergen. Daar heb ik van te voren al allemaal aan gedacht ![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Lid
|
![]() Dit is trouwens mijn navelpiercing (hebbik dus sinds donderdag) mn navel staat een beetje in de fik maar ik heb niet echt pijn ofzo en ben superblij ![]() ![]()
![]() |
#53 |
Guest
|
![]()
Als ie in de fik staat kan je beter deze nog even in houden totdat je navel weer "gewoon" is zeg maar...
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Moet je wel topje ofzo dragen, zodat ik kan zien.. ![]() Voor mezelf vind ik piercings maar niks.. Oorbel, oké.. Maar niet op andere plaatsen.. En ik ga zeker een tattoo nemen.. Dat lijkt me wel lauw.. Ciao.. |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 |
Lid
|
![]()
Ik vind piercings mooi, als het niet overdreven (veel) is en het goed staat.. maar meestal is dat wel zo.
ik heb lang gedacht over een ringetje door of knopje onder mn lip.. heb het niet gedaan (doe het ook niet) omdat ik bang ben dat het lastig is voor werk later. en ik wil ook geen litteken. bij anderen vind ik het nog steeds onzettend mooi. vooral een spike-dingetje onder de lip ![]() tattoo vind ik wel kunnen, vaak vind ik het wel wat zeggen over iemands persoonlijkheid en past het er ook wel bij. ik zou ook niet snel nee zeggen tegen een liev subtiel iets op een bedekt plekje (borst of lies).. ik vind trouwens dat tattoos niet mogen voordat iemand 18 is! omdat een tattoo toch voor het leven is en aan een puber kun je niet altijd merken of het heel serieus of een impulsactie is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Ja?
|
![]() Citaat:
dat vind ik ook heel mooi. ![]() Tattoos vind ik meestal mooi als er idd een betekenis achter zit. een bepaalde boodschap, oid. de mooiste plekken voor een tattoo vind ik de onderrug, de lies en enkel. arm vind ik meestal niks. (en al zeker niet voor vrouwen.) en als ik een piercing zou nemen, zou ik dat het liefste willen onder mijn lip. Maar dat zeg ik nu, ik moet wachten van mijn ouders tot mijn 18e en dan mag ik het zelf weten. Eigenlijk maar goed ook, want misschien is het idd zo een impuls actie, en wil ik op mijn 18e wel niks meer. als je het zo bekijkt is het heel logisch. ![]() en toch ga ik er elke keer tegenin. puber ![]()
![]() |
![]() |
#59 |
Guest
|
![]()
Ik weet niet
maar....ik vind piercings (tatoes) een aanvulling Om je mooier te maken....om dat leuke buikje van jezelf iets mooier te maken met een blauw diamantje ![]() Dat vind ik stom...maar als mensen dat willen Ten slotte heb ik ook eens oorbellen genomen...voor als ik naar een feest ga ofzo Ik draag ze niet elke dag |
![]() |
![]() |
#60 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik heb dan een tongpiercing en die heb ik genomen omdat ik het altijd al wou en niet om me zelf te vervraaien. er zijn ook mensen met tepelpiercings en piercingen in hun geslachts delen denk niet dat ze die nemen om zich mooier te maken want een ander ziet er toch niks van. |
|
![]() |
![]() |
#61 |
Guest
|
![]()
ik heb zelf 2 tattoo's
een band om me linkerbovenarm en een draak op me rechterbovenarm Wilde eerst nog tongpiercing en/of Wenkbrauwpiercing maar daar heb ik vanaf gezien, dan blijf ik aan de gang Heb nu momenteel geen foto's... Maar als je ze nodig wil zien check me msngroups dan http://groups.msn.com/jimma |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
![]() dat vind ik ook al ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#63 |
Guest
|
![]()
Ik wil ook een tatoe! Waneer weet ik nog niet,
als ik weer geld heb! Hehe. Maar dan wil ik wel zelf eentje ontwerpen ik wil niet een tatoe die iemand anders ook heeft. Ik wil eentje die bij mij past en wat over mij zelf zegt. Wat ik laatst zag was dat iemand onder zijn voet had staan made in holland!!! Dass ook leuk! Of een grasmaaier net onder je nafel! Ook grappig! |
![]() |
![]() |
#64 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Guest
|
![]()
Ik Neem Heel Misschien een Tongpiercing...Doet Het Pijn???Ben Nogal Gevoelig
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
Ik wil ook een tongpiercing, maar ik ben nogal een mietje dus ik durf niet zo goed.
![]() |
![]() |
#67 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 |
Guest
|
![]()
Mmmm... zoiets lijkt me wel wat!
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Guest
|
![]()
2 tattoos , op me linker en rechter enkel met de namen van mijn zoontjes erop.
navelpiercing |
![]() |
![]() |
#70 |
Guest
|
![]()
rechter wenkbrauw, linker tepel. en een maori tattoo op mn rechter schouder
ik heb me laten vertellen dat het een soort jing/jang symbool is , et de schildpad als de moeder een teken voor vruchtbaarheid en de demoon voor alle duistere zaken |
![]() |
![]() |
#71 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Lid
|
![]()
ik ga morgen een 2e gaatje erbij laten schieten imme oren
![]()
![]() |
#73 |
Guest
|
![]()
ik denk dat na de zomer mn 2 armen eraan gaan geloven.. 2 sterren (alleen outline, wel dik though) net boven mn ellebogen..
en anders 3 op mn rug.. midden boven. |
![]() |