|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
www.funing.nl
|
![]()
is er een progje dat een hele zooi tiffbestanden in een paar klikken om kan zetten als jpeg ?
als ik dit via paint moet gaan doen ben ik tot kerstmis bezig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Über Mensch
|
![]()
succes
![]() kan zoiet niet met acdc ofzo niet?tis een aardig goed programma maar of dat het dat ook kan geen id |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.funing.nl
|
![]()
heb iets gevonden , zo zie je maar weer , voor elke taak is wel een progje te vinden , echt rete handig , mischien ook voor anderren , daarom hier de link
http://download.com.com/3000-2192-10...ml?tag=lst-0-4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Kan gewoon met photosoep of paint shop pro hoor.
In paint shop pro: file -> batch Al je tiffjes selecteren en beneden zetten dat ze jpeg moeten worden. Wijst zichzelf wel. |
![]() |
![]() |
#5 |
Über Mensch
|
![]()
euhm.... is der ook een prgramma waarmee ik 100 foto's in 1x kan resizen? met 40% oid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
ACDSee thumbnail generator en dan gewoon de thumbnail instelling heel groot zetten? of wil je echt de huidige dimensie 40% verkleinen? (wat logischer is als je allerlei afbeeldingen van verschillende dimensies hebt... ) naja ook daar zal wel een tool voor zijn ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Über Mensch
|
![]()
al me plaatjes die ik schiet met me digicam zijn 1600x1200 maar moeten 800x600 worden of net iets kleiner.... iig vast ratio ja. ik zal ACDSee dan maar es uitproberen. thx
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Super Lid
|
![]()
Ik gebruik om mijn foto's te verkleinen het programma GalleryFX.. Enige probleem is dat hij er een hele hoop onnodige bestanden bij genereerd (thumbs, html-files, stylesheet). Dat filkker ik daarna gewoon weg, maar voor de rest werkt het perfect..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Über Mensch
|
![]()
ACDSee werkt toppie! kost alleen geld da programma, zal der wel een crack voor zoeken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nozem
|
![]()
Irfanview, en het is nog gratis ook
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]() Alles selecteren - rechtermuisknop - "resize pictures" zit standaard bij windows xp dacht ik, weet niet hoe ik er anders aan kom
![]() |
![]() |
#12 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
° Blub °
|
![]()
nja, bij mij dus wel..
maar zou dus niet weten van welk programma en dat is dus eigenlijk wel probleempje want ging morgen pc keer formateren ![]() Iemand enig idee van welk programma het is?