|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik moet noodgedwongen stoppen met journalistiek, omdat het behalen van mijn Propedeuse niet meer mogelijk is.
Iemand die dat ook heeft meegemaakt? |
![]() |
![]() |
#2 | |
jocking
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Heb ik zelf niet meegemaakt, maar lijkt me er vervelend ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
veteraan
|
![]()
oei dat is wel minder..
maar heb je al wat anders op het oog wat je zou willen studeren? een vak met raakvlakken ofzo? opdat je het 'sneller' zou kunnen volgen? of een andere studie waarbij je bijvoorbeeld 'elders verworven competenties' kunt inzetten? op die manier heb je wellicht nog iets aan het stuk journalistiek wat je dan nu hebt gevolgd..
![]() |
#4 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Docent Nederlands dus. Ieks ![]() |
||
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ik heb wel eens een negatief studie advies gekregen, maar noodgedwongen stoppen is bij mij nooti geprobeerd, het mag volgens mij niet, je kan dus alleen een negatief studieafvies krijgen
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Dat is taai
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Dan maar geen journalistiek ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
veteraan
|
![]()
@bloempjuh
bij mij werd vertelt mbt studie informatica.. dat een bindend negatief advies alleen geld voor de opleiding op het instituut waarop je NU zit...je kunt dan WEL op een ander instituut dezelfde opleiding volgen. in ieder geval, zo is het met informatica. ik zou het toch even gaan controleren als ik jou was?
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
ubergruber
|
![]() Citaat:
zo is dat ook met hogere informatica en management. de reden dat je echt wordt weggeschopt is duidelijk dit is je duidelijk aangegeven en je krijgt kansen genoeg. daarom is er achteraf niet meer tegen in te vechten. Dat is niet stom maar gewoon eerlijk zo geregeld bij ons om de kwaliteit van de opleiding hoog te houden. De meeste mensen die weggezonden werden gingen over naar studies binnen de school waarbij direct vrijstelling gekregen kon worden op veel vakken door veel raakvlakken zoals technische informatica / bedrijfskundige informatica.
![]() |