Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 28 March 2004, 16:22   #13
supergirl
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
In tegenstelling tot de rest adviseer ik je iets anders. Als je echt zeker weet dat je voor je eerste vriendje nog steeds meer voelt (ook al is het op een andere manier) lijkt het mij duidelijk. Gewoon je oude vriendje weer 'nemen'. Het zal heel moeilijk zijn om het uit te maken met je huidige vriend maar je moet in dit geval gewoon naar je hart luisteren lijkt mij.

Let wel!! Je eerste echte verliefdheid is denk ik het mooiste. Tenminste, toen ik voor het eerst verliefd was voelde ik me heel anders dan nu. Enfin, wie ben ik? Een idioot die om half 3 in de nacht nog een verslag moet maken.

Succes/sterkte ermee!

groet, LexS
Ik voel niet meer voor die jongen maar iets bijzonders.Ik ben heel gek op mijn vriendje nu.Die wil ik echt niet kwijt.
Het was ook niet mijn eerste liefde.Zoals je al kon lezen kan het nooit meer iets worden tussen mijn ex en mij dus mijn ex weer terug 'nemen' is geen optie.
Ik heb er genoeg over nagedacht en ik laat het gewoon voor wat het is.Het is over en komt niet meer goed.Die geveols die ik nog voor hem heb zullen blijven maar ik denk dat wel meerdere mensen dat voor hun ex voelen.....
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels