Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Contest > Contest forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Contest forum Kun jij als de beste photoshops maken? Of geweldige quizen bedenken? Post het hier als je de strijd aandurft!

Onderwerpopties Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 30 March 2004, 15:27   #6
BlackTurtle
Guest

Standaard

Finding Folie

buzz lightyear en kermit de kikker waren al jaren van huis in hun schip de slowbastard. aan het kruisen door het oneindige dat de ruimte is op zoek naar het ongrijpbare aluminiumfoliestelsel. een zonnnestelsel waar volgens geruchten alle mensen zwemmen in het aluminiumfoli, auto's van aluminiumfolie, huizen, bestek en zelfs de bomen. en omdat op aarde al jaren een ernstig tekort is aan aluminium, hebben buzz en kermit de zware taak op zich genomen om de aarde van deze alu-nood te redden.

en zo was het dus op sterredatum 212200345 dat buzz en kermit over de nebullaaa nevel heenvlogen en uit de verte een fel licht zagen, een soort glinstering, maar ook weer niet. de twee besloten op onderzoek te gaan. Buzz, ja kermit. kijk daar een glinsterendlicht maar ook weer net niet. Kermit je hebt gelijk zou het dan toch dat gene zijn waar we al die jaren al naar op zoek zijn? kom we gaan kijken. en zo vertrokken onze twee helden richting de gilnstering. Opeens uit het niets een doffe dreun aan de stuurboord zijde van het schip. KERMIT RAPPORTEER? ik weet het niet buzz, we worden aangevallen, het zijn KARTONNEN KOKERS. ze schieten met kartonnen kokers . duizenden tegelijk. maar de aluminiumianen vergeten dat kermit de beste stuurman uit het wilde westen is. KERMIT stel me niet teleur vriend, ayay buzz ik zal doen wat ik kan, en met bijna onmogelijk manauvreer werk weet hij zich een weg tussen de aanvliegende kartonnen kokers door te banen en zo op schoots afstand te komen. KERMIT, vuur de Kabloemie laser. buzz, waarom moet ik altijd alles doen? WAT!? ja nou, jij doet nooit wat je schreeuwt alleen maar naar me. WAAAT!? we zitten midden in een gevecht man VUUR DIE LASERS. nee. WAT NEE?. nee, nee. Dan doe ik het zelf wel.......euhm hoe moest dat ookalweer. ACH LAATOOK MAAR waardeloze baas dat je bent. en zo vuurde kermit zelf e Kabloemie lasers af en vernietigde met 1 goedgemikt schot de hele aluminiaanse vloot. OP NAAR HUN THUISPLANEET! schreeuwde buzz. buzz, als je nou nog 1 keer schreeuwt dan stap ik uit. MAAR WE ZIJN IN DE RUIMTE MAN!? je kunt helemaal neit uitsptappen. ownee, dan moet jij eens opletten. ik zeg het niet weer hoor, niet meer schreeuwen. MAAR MAAR MAAR, owkee. t spijt me kermit je bent mn beste vriend. excuses aanvaard. en dus gingen ze UITEINDELIJK richting de aluminiumplaneet. Daar is de planeet buzz zullen we landen en daar verder kijken. Ja doen we. eenmaal geland op de planeet aluminium, werden ze begroet door een hele groep aluminiumianen . Dank jullie wel vreemden, jullie hebben de hele voot van de huishoudfolieianen vernietigd, en als dank mogen jullie genoeg aluminium hebben om de aankomende 100 jaar weer vooruit te kunnen.

en zo eindigt ons verhaaltje, met 2 helden in een ruimteschip met een hele grote aanhanger vol met aluminiumfolie erachter.....eind goed, al goed

Berichting Regels