|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Jaja mensen, waar moesten jullie het hardst om lachen in je leven ?
![]() oh jah B ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]()
Dat je zo onwijs moet lachen met een paar vrienden dat eentje dervan in zijn broek gaat zeiken
![]()
![]() |
#3 |
Banned
|
![]()
Gisteren toen ik een verhaal kreeg tehoren over BlackTurtle
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Hmmm.... Geeeen idee eigenlijk.
Nouhja, toen we een keer uitwaren in utrecht en een gast die ook mee was (kende hem niet) ging aan een meisje vragen die daar rondliep of ze van anale sex hield. Die chick draait zich om, geeft hem een klap in zn gezicht en loopt weg ![]() Toen moest ik wel lachen. Maar eigenlijk lig ik altijd dubbel om cabaretiers. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
idd cabaretiers zijn erg grappig ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik lach zovaak, maar het mooiste is nog dat ik met een vriend van me een bord had gestolen ergens, met daarop de tekst 'gehandicapteningang' erop. En die hebben we toen bij een andere maat van ons voor de deur van zn huis neergezet, een camera meegenomen en gaan filmen. Iedereen die langskwam lag compleet in een scheur.
Ook wel mooi was een paar jaar geleden dat we iemand in een doos hadden gestopt, de doos dicht hadden gemaakt en die doos voor een willekeurige voordeur gezet, aangebeld, om een hoekje gaan staan filmen en wachten. En na het opendoen sprong die gozer dan uit die doos. Ik ben ook wel een paar keer in die doos gekropen. Dat zijn die dingen die je altijd bijblijven ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Hahahaha die van doos moest ik toch wel hard om lachen hahahaha.
Iig , ik heb elke dag wel een IK PIS BIJNA IN ME BROEK moment hahahaha. Maar het leukste is als iemand op ze bek gaat hahaha ( natuurlijk geen oma'tjes en mensen die benen breken enzo ) Echt als iemand valt heh dan ga ik dood van het lachen. Maar ik lach echt om alles , ik zie overal de humor van in ![]() En de zooit periode van Eddie en mij , toen we minoes de anuspoes ontdekten , wat heb ik toen gelachen zeg ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ik zat laatst een keer met een maat van me in de auto, en toen zagen we opeens een kat zonder staart. Niks raars aan maar we kwamen gewoon niet meer bij! Echt van die rare dingen.
Of een doos over je kop heen doen tot je middel, en dan over een heg springen... Das pas lachen als je het opneemt! Muziekje er onder en lachen maar! |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Heb op de middelbare school ook weleens het touwtje van de nooddouche in het scheikunde lokaal vast gebonden aan de deurklink (douche hinh recht boven de deur toen de leraar even aan het kopieeren was. Komt ie terug, trekt de deur open en helemaal doorweekt (komt echt een enorme hoeveelheid water uit zo'n ding ![]() Toen lag de hele klas in een scheur ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
jocking
|
![]()
hm, tijdens de film "de 3 vissen" ofzo?
![]()
![]() |
#11 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
toen ik een jointje had gerookt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
heb er miljoenen gehad. en krijg ze meestal met vrienden
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
weekje terug bij een vriend thuis. Allemaal beetje bezopen enzo. Er word een zak chips open getrokken. Toen de zak redelijk leeg was werd deze als asbak gebruikt en iemand gooide zijn kauwgom erin. Een uur later de meest bezopen gast onder ons: GADVER. Wie heeft er kauwgom is de chips gedaan!?
Laatst aangepast door Spitta : 1 April 2004 om 14:42 |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
bij ons in de pauze altijd
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |