Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Wanneer hij aankondigd dat hij net zoals forza terug is, ga jij hem verwelkomen met *SCHATTIEEE!!* Waaw... Als dat niet aanmoedigend is weet ik het ook helemaal niet meer. En verwachten dat ie gebanned ging worden
Is helemaal geen goed argument. Uiteindelijk had iedereen hiet het verstand moeten hebben om er niet dieper op in te gaan, en jij in het algemeen zeker, aangezien jij zelf moderator bent op een ander forum. Je hebt toch één of andere voorbeeldfunctie, of is het daar anders? Als jij het mag, mag de rest het ook... Als we op deze manier blijven denken, komen we er nooit uit.
En wat we willen dat je zegt? Niets eigelijk. We hopen gewoon dat jij je leden ook kan bijbrengen dat het niet gehoord is om last te gaan veroorzaken anders. Je kon gewoon de topics negeren. Wanneer je ze geen aandacht schenkt, worden ze het sneller beu, dan dat je er dieper op in gaat, en er nog wat lol mee maakt.
En dat van dextor dat voorbeeld, is niet relevant
|
Ten eerste doe je sandra's argumenten teniet door te zeggen dat ze niet goed zijn.
Ten tweede laat je dext0r gewoon loze uitspraken doen zoals:
Citaat:
je loopt die jongen bijna aan te moedigen
|
en als ik dan om een voorbeeld vraag is dat plotseling onnodig vind je?
Maar wat ik helemaal het triestst (wat een woord zeg

) vind is dat dext0r, electricity hierop aanspreekt en niet gewoon de users van dmfnet in het algemeen. Want aangezien die op eenzelfde manier als Sandra reageerden, zijn die net zo 'schuldig'. Hierbij zet ik expres schuldig tussen aanhalingstekens, omdat ik van mening ben dat ze niet schuldig zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
elvenkindje, als moderator op dmfnet en hier vervolgens 'relgedrag' aan gaan zitten moedigen is uit den boze.
ik wijs haar daarop/
ik had elec zo wijs en slim ingeschat dat ze hier wel op kon inspelen, en ook de mensen daar ietwat in de hand had.. kennelijk niet dus.
dat ik haar hier er op wijs. en haar als verantwoordelijke naar voren trek is misschien ietwat overdadig, maar het kan wel de doorslag geven.
zij kan te kennen geven aan de users, die eigenlijk nog enkel op dmf thuis horen omdat ze hier een permban te pakken hebben o.i.d dat dergelijk gedrag niet gewenst is.
wat doet ze..ze moedigt ze aan.
en elvenkindje, ga nu niet moeilijk om bewijs lopen roepen, want dat stond in dat topic zelf, en wat quote sarah hier onder andere ?
als je niet genoeg van de situatie bewust bent elvenkindje raad ik ook verder aan je mond te houden..
|
En wat is dat dan voor loos bewijs? Een vrolijke reactie, als blijk van het feit dat ze goed met elkaar op kunnen schieten?
Overigens ben ik me heel goed bewust van de situatie.. Dus spreek me daar niet op aan.
En nog even: het is helemaal diep triest, dat je het op zo'n manier duidelijk maakt aan elec. Ten eerste had je het al niet op haar af moeten schuiven, en ten tweede niet op zo'n manier.
Citaat:
maar gaan ze hier fokken, ga ik ook fokken en dan ben jij de eerste die eruit vliegt..
|
... Triest dreigement ten gevolge van machtsmisbruik. Ik kijk al regelmatig op ll.com, en een tijd terug (maanden voordat ik me heb geregistreerd) leek je me altijd een aardige gast. Vrolijke kerel enzo, kwam vaak op games. En nu je beheerder bent ben je opeens arrogant geworden en ga je dit soort acties doen