|
|||||||
| Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | ||||||
|
Guest
|
Citaat:
dus zet ik een andere post op, zie ik rambo honderden mensen tegen de vlakte maaien kom ik buiten zie ik onderweg gestolen fietsen en brommers staan ik zie mensen zich druk maken achter hun stuur en obscene gebaren maken een zebrapad dat staat er tegenwoordig ook zonder reden voor de rest kom ik bij vrienden met problemen thuis enzovoort jah liefde is echt overal Citaat:
te weinig liefde geven dan nog misschien ook wel door te weinig liefde krijgen? ik heb al de liefde die ik kon geven al gegeven Citaat:
maar ben je blind ofzo? vind jij dit nog een mooie wereld? het is nu eenmaal een ik maatschappij als je dat niet in je hoofd houd wordt je door die maatschappij verslonden weet je wel ik geef mijn liefde wel gewoon aan de paar mensen die ik vind dat het verdienen Citaat:
geweld gaat altijd bestaan en het gaat er zoizo zelfs niet op beteren onze samenleving verzuurt heel de wereld eigenlijk alsmaar meer haat en oorlog we werken naar ons einde toe is dat dan niet duidelijk? Citaat:
Citaat:
|
||||||
|