Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Films, Tv en Radio
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 5 April 2004, 21:48   #10
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
de aanval is wel leuk, maar klopt voor geen kant
De aanval zelf, qua opzet, zal misschien nog redelijk realistisch zijn, maar de vraag is natuurlijk of een kok zonder schietervaring vliegtuigen neer kan halen, of er wel veel vliegtuigen op konden stijgen en dan zo'n heldenrol konden vervullen midden tijdens de aanval..

Citaat:
wat dan wel weer leuk is, is dat de engelsen zoiets hebben bedacht, die hebben in 1940 italie aangevallen (torino geloof ik) iig een plaatjes in het zuiden van italie
ze vlogen met een stuk of 20 musqitto's naar dat plaatsje en dropde torpedo's en bommen
vele schepen waren uit de roelatie, sommige voor een paar maanden, andere voor altijd
Uhm, ik vraag me af of dit waar is.
In 1940 hadden de Engelsen wel wat anders aan hun hoofd: namelijk het vaderland verdedigen tegen de Luftwaffe in de Battle of Britain. Daar hadden ze maar ternauwernood genoeg kisten voor, pas later in de oorlog hadden ze de middelen om in vijandig gebied aan te vallen.
Turijn ligt daarnaast bijna in de Alpen, dat wil zeggen Noord-Italië. Het heeft dan ook geen haven. Je bent waarschijnlijk in de war met bijvoorbeeld Salerno of Palermo?

Citaat:
over de film, die vind ik wel gaan, leuke gevechten, maar met p51 achter zero's aangaan en er veel uit de lucht knallen is onzin, netzoals het hele liefdesverhaal, beetje te zoet sappig
Mee eens..

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 5 April 2004 om 21:51
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels