|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Eigenlijk kan niemand oordelen over het fijt of hij vermoord is of dat hij zelfmoord gepleegd heeft, maar er zijn wel een aantal dingen die in de richting wijzen van bijde:
ZELFmoord (wat 'meeste' mensen denken) - Kurt werd dood gevonden met een geweer naast zich - Hij had een heel 'wisselvallig' humeur - Hij heeft ooit al zelfmoord gepoogd - Hij nam drugs - Hij kon moeilijk met de wereld om - Hij wou uit Nirvana stappen VERmoord - Op het wapen zaten GEEN vingerafdrukken (dode mensen vegen geen vingerafdrukken weg) - Hij was geinjecteerd of had zichzelf geinjecteerd met en 3X dodelijke dosis heroïne. - De naald en spuit zaten terug in het doosje naast hem en de mouw van zijn trui was terug afgerold. - De 'afscheidsbrief' was geen afscheidsbrief, hij kondigde hier in aan dat hij uit de muziek wou stappen, geen woord over zelfmoord. Ook is er een vrij groot stuk van die brief in een ander handschrift geschreven ?! - Zijn creditkaart werd na zijn dood nog gebruikt. => hierdoor kan men denken dat zijn vrouw Courtney Love er iets mee te maken had: - Ze was een femme-fatale, de totale tegenpool van Kurt - Kurt wou van haar scheiden, dus ze zou niets erven van zijn geld. Je moet er maar eens over nadenken, 'niemand' weet hoe het gegaan is, en de bewijzen zijn al lang verdwenen. Als hij vermoord is, is het waarschijnlijk niet door Courtney, dan zou ze wel iemand ingehuurd hebben, ze heeft gewoon de pech om een femme-fatale te zijn en dus daardoor haarzelf heel verdacht te maken. Mijn eigen gedacht over heel de zaak is dat Cobain vermoord is door iemand die Courtney ingehuurd heeft, waarschijnlijk toen ze high was of onder invloed van drugs. Hij heeft geprobeert zoveel mogenlijk sporen uit te wissen en veel moeite gedaan om het op een zelfmoord te laten lijken, maar de mouw, geen vingerafdrukken op het wapen en de hoge dosis verraden het toch een klein beetje. Het gene mij dit nog meer doet geloven is dat toen er na een documentaire die over Cobain gemaakt werd, er een mogenlijk 'moordenaar' zelf ook vermoord werd. Dus het komt er op neer dat Cobain vermoord is en dat de moordenaar waarschijnlijk zelf ook dood is, de opdrachtgever KAN Courtney zijn maar dat weet niemand buiten zij zelf, ofwel is het iemand uit het drugs-milieu die met Cobain wou afrekenen voor weet-ik-veel welke louche zaak. Misschien dat we er ooit nog wel eens achter komen, maar ik reken er in ieder gavel niet meer op. Dit is MIJN gedacht gebaseerd op de info die ik gevonden/gezien/gehoord heb. |