|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#4701 |
Guest
|
![]()
- een meeting rond die finale op zich best aardig zou zijn
![]() |
![]() |
![]() |
#4702 |
Super Lid
|
![]()
- Arnhem op zich logischer is?
- dat namelijk centraler ligt? - het vanuit hier ook veel beter te bereiken is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4703 |
Guest
|
![]()
- er vandaag een bommelding op Utrecht CS was toen ik uit de bus stapte?
![]() |
![]() |
![]() |
#4704 |
Guest
|
![]()
- als het in annaheim is ik misschien ook wel moeite kan doen om te komen?
![]() - het vanmiddag weer ouderwets genieten was op het forum? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#4705 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
- Arnhem centraal ligt voor de sportforummers? - Doch niet voor de betreffende clubs? ![]() - Kerkrade dat al helemaal niet ligt ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4706 |
Guest
|
![]()
- ik zojuist een kwartier lang oude replys heb zitten lezen in dit topic?
![]() - de posts van 2 jaar terug nog best boeiend zijn? ![]() |
![]() |
![]() |
#4707 |
Guest
|
![]()
- ik nog nooit in dit topic heb gekeken ?
|
![]() |
![]() |
#4708 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4709 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- er hier dan ook aan gehouden wordt? - ik nu hierna nog 2 berichten over sport moet lullen? - ik weer eens in de clinch lig met mijn trainer? - er van hem ge-eist wordt dat hij zijn excuses aanbied? - ik benieuwd ben wat er nu verder gaat gebeuren? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4710 |
Guest
|
![]()
- Kufo een verbeterd contract heeft aangeboden gekregen en dat hij misschien volgend seizoen ook nog bij twente speelt
|
![]() |
![]() |
#4711 |
Guest
|
![]()
- de amstel malt cup finale op maandag 17 mei gespeeld wordt, in een nog te bepalen plaats/stadion
- me kaartje binenn is voor de op papier staande kampioenswedstrijd>nec-Ajax - ik hoop dat er in de kuip wel vuurwerk komt, nadat dit eerder door de knvb verboden is - de knvb niet spoort - iedereen dit al wist - het lijkt of de knvb een anti voetbalklimaat wil creeeren |
![]() |
![]() |
#4712 |
Guest
|
![]()
- tentamens vandaag zeer übergoed gingen (voor me gevoel)?
![]() - en dat weer zonder leren ehhh ![]() - Anke haar springbad groooot voorop de HaVaNa staat? ![]() - ik me afvraag of het nou anke is die op de achtergrond op de zwembadrand zit? ![]() - antikezman en ik op de tribune links hebben gezeten? ![]() - de Havana eigenlijk alleen leuk is om die zweesepuzzels te maken? ![]() - de oplissing deze week: waarden en normen is? ![]() - het nu weer vakantie is? ![]() |
![]() |
![]() |
#4713 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- dat niet mag - Dat ik wacht op de voorverkoop van de amstelcup finale - Dat ik vanmiddag alweer niet ga sporten ?? |
|
![]() |
![]() |
#4714 |
klopt
|
![]()
-ik mn studiepunten binnen heb?
-mn eerste twee praktijkexamens naar behoren zijn afgerond? -ik over 2 weken eindelijk met mijn walther P5 mag gaan spelen?
![]() |
#4715 |
Guest
|
![]()
- dit de subtiele foto is bij het artikeltje op vi.nl met de kop "Dennis Gentenaar wijst langer verblijf NEC af".
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4716 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- PSV nu 1-1 staat tegen nieuwkastel? ![]() - die scheid idd wel ff paupiej was op t ende van de eerste helft? ![]() - het straks knokken zal gaan worden? - ik iedereen een goede vrijdag wens? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4717 |
Guest
|
![]()
- mn zusje en ik gisteren ongeveer midden in een relletje belandden
![]() - we er gelukkig heelhuids tussenuit zijn geglipt? - psv goed speelde? - de 1-1 kut was en de scheids ook? - ik neit vaak op de scheids k*nker, maar het nu echt wel terecht was - het toch een mooie wedstrijd was, al is de uitgangspositie niet zo lekker nu |
![]() |
![]() |
#4718 |
Aachen TSV
|
![]()
Wat een hooligans zitten er ook in jou familie, Anke
![]() Ik heb door een wedstrijdje vlak over de grens de 1-0 moeten missen, maar hoorde op de radio, en in de 3 seconde durende 'analyse' bij de NOS zag ik hem vanuit de verkeerde hoek, maar hij moet mooi geweest zijn ![]() Op basis van wat ik de 2e helft zag moet PSV zeker mogelijkheden hebben om het komende week gewoon af te maken ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4719 |
Aachen TSV
|
![]()
WJD..
- Vanaaf Roda speelde tegen de club van Bonnie en Phitje? - Het één van de weinige wedstrijden uit mijn lange carrière Roda-fan was voor de competitie die werkelijk om de kat zijn kut ging? - Deze wedstrijd zonder dhr. De Wit plaatsvond? - Deze namelijk gedurende een maand steevast weigerde even een formuliertje voor de (verplichte) clubcard in te vullen? - Dit werk is van een minuutje of 3? - Het op zich een saaie wedstrijd was? - De doelpunten wel de moeite waard waren? - Ik hoopte dat de penalty van Wielaert erin ging? - Ik dan nog in de race bleef voor de vat-bier-poule? - Dat een bijna net zo prestigieuse competitie is als de voorspelcompetitie van Scholieren? - Hier ere-deelnemers als Zaagmans en Oizo helaas niet deelnemen? - Ik nu eens ga phitten? - Ik doodmoe ben ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4720 |
Guest
|
![]()
- de bal er voor de Stormvogels er al na 8 seconden inlag vanavond
![]() - het daarna ook nog 0-2 werd - de Graafschap echter heer en meester was en dus verdiend 4-2 maakte ![]() - ik nu vakantie heb en ook nog eens het rijk alleen heb thuis nu mijn ouders op vakantie zijn ![]() - Bazzemans na de Graafschap nog even een glaasje Malibu kwam drinken om de overwinning te vieren ![]() |
![]() |
![]() |
#4721 |
Guest
|
![]()
- die ketting (of ketters ofzo) van HFC Haarlem gister een superdoelpunt maakte?
![]() - me roda-buurman ook geen moeite had gedaan om zo'n clubcard te kopen? ![]() - hij via vrienden daar altijd een kaartje kreeg? ![]() - ik gelukkig niks heb gemist? - die wedstrijd van de graafschap wel een mooie was? ![]() - ik wel hoopte dat Telstar na de 4-2 nog de 4-3 en 4-4 scoorden? - dat stadion van dat cluppie echt nostalgie is? ![]() - Afgezien van de hoogovens en de haven en de noordzeekanaal, Velsen wel een mooi dorp kan zijn? ![]() - ik afdwaal? ![]() - bruggi nog steeds niet heb gezegd of ze nou op de achtergrond zat op de voorkant van de Havana? ![]() |
![]() |
![]() |
#4722 |
Aachen TSV
|
![]()
- Ook jou buurman geen losse kaarten meer ken krijgen Phit?
![]() - Hooguit voor de eretribune ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4723 |
Guest
|
![]()
- ik me zelf betrapte op het feit dat ik aan het genieten was van de roda- samenvatting
- dit mij dus best een leuke pot leek om te zien - er erg fraaie doelpunten tussen zaten - wat p[itje al zei, die van ketters de mooiste was - deze in de buurt komt van de omhaal van van basten - hij misschien wel deze goal in schoonheid evenaarde - mijn team vandaag 2-2 gespeeld heeft - de wedstrijd voortijdig gestopt moest worden vanwege enkele kleine opstootjes - dit altijd jammer is dat de wedstrijd dan op zo een manier moet eindigen - ik vanavond 2 verjaardagen heb - de wekker morgen om 0650 zal gaan - ik nu ff ga eten |
![]() |
![]() |
#4724 |
Aachen TSV
|
![]()
WJD..
- Een samenvatting wel vaker leuk is om te zien? - De pot dan nog tenenkrommend saai kan zijn? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4725 |
Aachen TSV
|
![]()
- Op maandag 10 mei ik naar Oberhausen ga?
- Ik mij afvroeg of dat niet toevalligerwijs in de buurt van bijvoorbeeld Doetinchem, Ulft of Silvolde lag? - Het dan terras-tijd is? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4726 | ||
Super Lid
|
![]() Citaat:
- ik ook wel denk dat Telstar na de 4-2 in de 90+4 min. nog 2 keer zou scoren ![]() ![]() - Phitje in het vervolg ff op de tijd in de wedstrijd moet letten ![]() Citaat:
- wij daar weleens heen zijn geweest naar een groot winkelcentrum om te shoppen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4727 |
Guest
|
![]()
- we weer een stapje dichterbij de titel zijn
- we nog twee keer moeten winnen de komende 5 wedstrijden - we als het goed is weer in nijmegen kampioen worden - gister wel aardig was - ik niet echt fit was, gezien het feit dat ik om half 7 pas thuis kwam - we om kwart over zeven weer wegreden - eeen maat van mij toch was gaan slapen en om 12 uur wakker werd - hij dus deze eenzijdige klassieker heeft moeten missen - deze foto toch wel bizar is? - dit toch wel mooi is dat dit gewoon in de kuip kan - met je fnord vrienden in hetzelfde vak zitten - Ajax duidelijk de beste kansen kreeg - er slechts één maa; gescoord werd - de 1-1 er aan leek te komen, gezien het feit dat Ajax om onbegrijpbare redenen het laatste kwartier zich op het verdedigen ging concentreren en de aanval verwaarloosd werd - ze gewoon voor de 0-2 hadden moeten gaan - die tering opstelten een spandoek weigerde die de week ervoor was goedgekeurd door hem, en op zijn verzoek brandveilig gemaak wat ![]() - ik nu ff aan de studie ga |
![]() |
![]() |
#4728 |
Aachen TSV
|
![]()
De bekerfinale voor beloftenteams, de wedstrijd om de Amstel Malt Cup, wordt defintief gespeeld in het Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade. De wedstrijd tussen Feyenoord 2 en Ajax 2 wordt gespeeld op maandag 17 mei.
In principe hadden de KNVB, Feyenoord en Ajax al eerder een accoord bereikt over de speelstad, maar vanuit de supportersverenigingen van beide clubs waren een aantal bezwaren tegen het spelen in het verre Limburg op een doordeweekse werkdag. Uitwijken naar een ander stadion in een andere stad was niet mogelijk omdat de lokale autoriteiten van kandidaat-gemeenten geen toestemming gaven voor het spelen van de wedstrijd. Ook werd nog onderzocht of de wedstrijd misschien in Amsterdam dan wel in Rotterdam kon worden gespeeld, maar ook tot de burgemeesters van die steden stonden op korte termijn geen middelen ter beschikking op de wedstrijd te organiseren. Wanneer de kaartverkoop start en welke voorwaarden hieraan eventueel verbonden zullen worden zal op korte termijn besproken worden en bekend worden gemaakt. bron: http://www.feyenoordnet.nl/fn_nieuws...D=6380&catID=1
![]() |
![]() |
![]() |
#4729 |
Guest
|
![]()
-ik hier speciaal voor bartje post?
-ik me klote voel -morgen en overmorgen herkansingen heb? ![]() -twente eindelijk weer eens gewonnen heeft? ![]() |
![]() |
![]() |
#4730 |
Guest
|
![]()
- Newcastle weer voorstaat na een derde kopgoal in twee wedstrijden
![]() - Waterreus niet helemaal vrijuit ging geloof ik ![]() - ik PSV nu weinig kans meer geef - ze echt helemaal geen drol creëeren. ![]() |
![]() |
![]() |
#4731 |
Guest
|
![]()
- waterreus echt liep te goochelen gisteen in zijn goal
- er vandaag weer een topper op het spel staat - Ajax2-kakkerlakken2 - er ruim 80 fakkels afgestoken gaan worden - er nog veel meer vuurwerk is - ik zo maar richting de toekomst ga - ik er zin in heb - er bij beide partijen 1e elftal spelers meedoen - Mitea, Stekelenburg, De Ridder, Obodai en Vermaelen bij Ajax2 - van persie, gerard de nooijer, lazovic, swerts en acuna bij 010 |
![]() |
![]() |
#4732 |
Guest
|
![]()
dit de sfeercatie van de kakkerlakken zondag betrof
![]() |
![]() |
![]() |
#4733 |
Guest
|
![]()
- ik me afvraag wat de uitslag was van Ajax 1 - FC Sprookjesbos 1 gister
![]() |
![]() |
![]() |
#4734 |
Guest
|
![]()
- FC Sprookjesbos - AFC Ajax in een 3-2 eindigde?
![]() - me haar de komende tijd erg fout is? ![]() |
![]() |
![]() |
#4735 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#4736 |
Lid
|
![]()
Ze kunnen ook moeilijk anders..
Wat een hersenloze individuen zeg... Hopelijk worden zowel Ajax als zoveel mogelijk van de daders hiervoor keihard gestraft... Bij overtuigend bewijs; levenslang stadionverbod... Het is toch van den zotte dat zoiets uberhaupt kan gebeuren en dat er mensen (??) zijn die een dusdanig laag denkniveau hebben dat ze zoiets doen.. Hier mag ajax zich zeer diep voor schamen.
![]() |
#4737 |
Super Lid
|
![]()
Helemaal onbegrijpelijk is het zelfs dat de wedstrijd gewonnen wordt door Ajax.. Dan zou je toch verwachten dat er aan de kant van Ajax alleen maar een goede stemming zou hangen. Kun je meteen weer zien dat die lui die daar kwamen het maar om één ding te doen was en dat heeft dus niets met voetbal te maken..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4738 |
Guest
|
![]()
- het vandaag zeker lachen was tot na het fluitsignaal
- ik oook het heilige gras heb betreden - dit zeker geen ramp is - ik namelijk allleen de spelers felicteerden met de overwinning - er en paar hersenloze inmibicilen op het veld liepen die zich niet kondenn inhouden - dit echt te triest voor woorden was - ik nog in de box van koeman, van der lem, grim heb gestaaan - ik fredje nog gepolst heb vor ons team - hij er over na zal denken - ik hioop dat die lijes gepaktgaan wordeb - dit echt te triest voor worrden is - acuana opgenomen is - ik me gvd shaam - ik het zusje van bruggi ag - ze er zeker op leek - met een Ajax shirtje aan - ik ff ga pitten |
![]() |
![]() |
#4739 |
Aachen TSV
|
![]()
Bekerfinale in PLS uitgesteld
De KNVB heeft de bekerfinale tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord in Kerkrade uitgesteld. Een competitiewedstrijd tussen de twee ploegen liep gisteravond volledig uit de hand. De bekerfinale stond gepland voor 17 mei. Na overleg tussen de gemeente Kerkrade en de KNVB is besloten om de wedstrijd tot nader orde uit te stellen. Ook is niet zeker of de wedstrijd nog gespeeld wordt in het Parkstad Limburg Stadion. Bron: L1 Wordt ook een regelrechte soap zo langzamerhand die kleine bekerfinale ![]() Overigens behoorlijk zielig ja.. Naar verluid was ook de broer van een Heiloo'er op dit forum aanwezig, maar die beweerde er niets mee te maken te hebben ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4740 |
Lid
|
![]()
Tja, en wie hebben ze er uiteindelijk mee? Zichzelf.. maar vooral de echte supporters...
Huldiging Ajax gaat niet door AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam zet een streep door een eventuele huldiging van Ajax komende zondag op het Leidseplein. De onlusten rond de wedstrijd Jong Ajax - Jong Feyenoord donderdagavond is voor de gemeente aanleiding om de voetbalclub geen huldigingsfeest aan te bieden. "Het is een schande dat dit is gebeurd", aldus loco-burgemeester M. van der Horst vrijdag. "Het is nu volstrekt ongepast om op kosten van Amsterdammers feest te gaan vieren op het Leidseplein." Ajax kan zondag al landskampioen worden als het zelf wint van RBC en concurrent PSV zaterdag van NEC verliest. Ajax speelt zondag een thuiswedstrijd tegen RBC. Als PSV gelijkspeelt of wint, kan Ajax kampioen worden op zondag 25 april of zondag 2 mei. Of de huldiging dan wel doorgaat, weet de gemeente nog niet. Amsterdam had alles al in gereedheid gebracht om een eventuele huldiging komende zondag groots te vieren met de spelers en alle fans. Zo zouden veel muzikanten optreden en werden voorbereidingen getroffen voor omleidingen van het openbaar vervoer. "Uitgerekend de supporters waarmee we al weken in gesprek zijn om de huldiging goed en feestelijk te laten verlopen, waren donderdagavond betrokken bij de rellen", aldus Van der Horst. "Dit gedrag wordt niet beloond met een feest." Mocht Ajax zondag landskampioen worden, dan houden de gemeente en de politie er rekening mee dat er toch fans naar het Leidseplein gaan. "Als ze daar gewoon rondwandelen, is er niets aan de hand", aldus een woordvoerster van de Amsterdamse politie. "Maar als ze minder plezierige dingen doen, komen ze ons tegen."
![]() |
#4741 |
Aachen TSV
|
![]()
Dat vind ik toch weer ver gaan
![]() Beetje dubieus trouwens om ervan uit te gaan dat PSV van NEC verliest in eigen huis ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4742 |
Aachen TSV
|
![]()
Heel verstandige jongen die Gino Taihuttu van Fortuna Sittard
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4743 |
Guest
|
![]()
- ik hoorde dat er ruim 5 duizend mensen waren op toekomst?
- ik ook te horen kreeg dat de media overdrijft met dat honderden supporters gingen rammen? ![]() - dat natuurlijk niet goedpraat wat enkele tientallen joden met die kakkerlakken hebbe gedaan? ![]() - lekker weertje ![]() |
![]() |
![]() |
#4744 |
Aachen TSV
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4745 |
Guest
|
![]()
Wat hebbie nou weer voor een club in je avatar staan Bartus?
Eerst Roda, toen Mechelen, toen kwam Aachen, en nu de Erzgebeeren? Wat is de volgende |
![]() |
![]() |
#4746 |
Guest
|
![]()
.Een zwarte dag in het beloftenvoetbal, totale chaos, de hel ging los, diepe schaamte, zware sancties.
Zomaar een greep uit de reacties in de media na afloop van de kleine klassieker op sportpark De Toekomst van vanavond waar het na afloop van de wedstrijd tussen de jonge godenzonen en de kleine kakkerlakken even uit de hand liep. Na afloop van de wedstrijd betraden ongeveer 40 supporters het veld. Een deel om de 3-1 overwinning te vieren en een deel om hun frustraties richting onze aartsvijand nummer 1 te uiten. De woede richtte zich tegen alle spelers van de kleine kakkerlakken maar met name tegen van persie, de nooijer, acuna en lazovic. Acuna, die zich tijdens de wedstrijd provocerend gedroeg richting de supporters, werd dusdanig mishandeld dat hij met diverse verwondingen naar het ziekenhuis moest worden gebracht terwijl van persie onder bescherming van matchwinner Daniel de Ridder huilend naar de kleedkamer werd gebracht. Vanaf de middencirkel tot aan de spelerstunnel vielen diverse rake klappen terwijl de politie, de technische staf van beide elftallen, de jonge Ajacieden en de 25 aanwezige stewards niet bij machte waren om de schermutselingen te stoppen. Nadat 2 jaar terug keeper malkowski klappen kreeg en de jonge Ajacieden de keer daarop op varkenoord werden mishandeld is door supporters vanavond opnieuw de grens overschreden. tsja het blijft een laffe daad natuurlijk. het veld opkomen om feest te vieren is geen probleem. dat enkele 10-tallen mensen zich dan misdragen is te belachelijk voor woorden. |
![]() |
![]() |
#4747 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
http://www.auefans.com/downloads/vid...e_aachen_1.avi
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. Laatst aangepast door bartje518 : 16 April 2004 om 22:55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4748 |
Lid
|
![]()
Ben trouwens benieuwd wat de KNVB zal gaan doen...
Zijn ze consequent en halen ze het elftal uit de competitie? Of blijft het bij een flinke boete? Waarschijnlijk het laatste... Maar in het amateurvoetbal wordt een team onmiddellijk uit de competitie genomen als de scheidsrechter of tegenstander gemolesteerd wordt door aanhangers van een club... Zou natuurlijk wrang zijn voor van Basten en van het Schip en hun mannen, aangezien zij voor de feyenoorders in de bres sprongen, maar ik vind toch dat hier een lijn getrokken dient te worden... ![]() PS Tuur: kun je de reacties hierover niet splitten en in een aparte thread zetten?
![]() |
#4749 |
Aachen TSV
|
![]()
Dan kán wel.. Of Tuur daar ook zin in heb is een tweede
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4750 |
Lid
|
![]()
Overigens vrees ik nog meer voor de tegenactie die van de Feyenoord-'aanhangers' zal komen..
Ik heb iets gelezen dat men van plan zou zijn om vd Vaart thuis op te gaan zoeken.. Dan is het einde zoek natuurlijk...