|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
als ik de mensen zie die mij verneukt heb wil ik niet de andere wang toekeren maar hun gewoon afmaken en fuck die god van jouw dan maar jouw god is een utopie al het goede, al het mooie blablabla jaja tuurlijk dat en ik voel juist niets rond mij of is die pijn die god van jouw dan ofwat? kan je dan voor mij bidden dat hij mij verlaat? trouwens als je toch inneens bezig zijt bid inneens voor wereldvrede, hij zal je wel helpen ![]() zelfs als je de bijbel leest zie je dat er fouten in staan de kerk staat al jarenlang voor corruptie geld stelen van de armen en kruistochten in de middeleeuwen pedofiele priesters tegenwoordig jah het is echt een goed geloof ![]() en aan het hoofd staat de paus tof die weet al zelf niet meer wat hij hier doet kan best zijn dat die god al ziet, dat wil ik wel geloven tanku voor te bloemen Citaat:
zie he er zijn twee dingen, te optimistisch en te pessimistisch geen een van de twee is echt goed jij mag raden welke van de twee jij bent en misschien ben ik idd wel je tegenpool en wat te pessimistisch maar daardoor blijf ik in deze wereld toch meer realistischer dan jij deels omdat ik de meeste slechte dingen al met men eigen ogen heb gezien en dan heb ik het niet over dingetjes die je in het nieuws ziet neen eerlijk I don't even give a fuck wie welk land aanvalt en vernietigd het zijn die dingen die je pas op je nieuws ziet als het neerkomt op iemand heeft zelfmoord gepleegd maar ik zie het verdriet dat ervoor is en ze moeten zelfs geen zelfmoord plegen voor die pijn die er is en wat moet je in de wereld tegenwoordig doen? wat een heleboel medecatie in uw mond steken? en welke goeie dingen zijn er nog goe in deze wereld? voor elk goei ding dat jij kan opnoemen kan ik drie slechte dingen opnoemen we zijn al zo dicht bij het eind van onze wereld en gij gaat prediken dat alles goed gaat? als jouw god ooit heeft bestaan he geloof mij wij hebben hem dan al lang vergast en is hij nu dood |
||
![]() |