Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 20 April 2004, 16:22   #8
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Gezien ik de status heb van beheerder heb ik zo en zo al toegang tot het meidenforum. Het zou volstrekt onlogisch zijn om als ik dan zo nodig in het meidenforum zou willen kijken dit te doen via iemand anders haar account. in mijn geval die van Saartje.

Kijken of rondhangen in het meidenforum deed ik al nooit. simpel uit respect voor privacy. hoogstens dat ik er een keer beland ben door het klikken van een link in active topics of iets dergelijks.

Verder ben ik als beheerder goed bewust van de waarde van mijn account. ik heb daardoor de verantwoording dit te beschermen tegen anderen en te waarborgen dat ik alleen mijn account gebruik. Gezien de IT infrastructuur bij mij in huis is het voor een ander zo en zo niet mogelijk om een computer uberhaupt te gebruiken.

Ik ben verantwoordelijk voor mijn account en kan er heus wel zorg voor dragen dat alleen ik gebruik maak van dit account. dit is me al gelukt sinds de dag dat ik me op dit forum heb aangemeld. dus ik denk niet dat het nu opeens anders zal zijn.

Berichting Regels