|
Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
Tja.. zo'n proefperiode klinkt natuurlijk wel leuk en aardig, maar ik denk dat in de praktijk het effect nul zal zijn...
Allereerst schiet het er bij in dat mensen na een maand weer beoordeeld moeten worden (zouden de 'nieuwe' FB'en ook niet na een maand beoordeeld worden op functioneren?). Ten tweede denk ik dat als er al iemand in die maand misbruik gaat maken van zijn dat dat toch slechts in incidentele gevallen te herleiden zal zijn op diegene... De kans dat dat gebeurt in zijn proefperiode is even groot (of kleiner) als de kans dat het gebeurt als hij (of zij) er vast in zit... Daarbij zijn de staffen ook gelijk; namelijk nooit meer toegang tot de private fora... Kortom: het nut van die proefperiode zie ik niet zo. Ik blijf er dan ook bij dat ik vind dat er binnen de Staff een commité (MMVV) moet zijn die dit soort dingen bepaalt.. En bij twijfel kan er dan een poll worden gemaakt in het betreffende forum of ander de gehele staff.