Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 22 April 2004, 16:20   #18
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
*probeert discussie weer op gang te krijgen*

vind ook dat het beleid echt slecht is geworden, had nooit ergens problemen mee, maar opeens na 2 jaar, krijg ik in 1 week 2 ow's en dan ook echt volkomen onterecht

de eerste was omdat ik wat zei over leoleo die mij daarna meteen weer uitscheld, maar daar hoor je niets over, want dat is natuurlijk 1 van de maatjes, dus die mag je niet aanvallen
en wat ik zei zou aanzetten tot flame, het enige wat ik zei was een reactie op iets wat leek op, wat is er mis met leoleo, mijn reactie was, bijna alles
dit is volgens mij niet aan zetten tot flame, dit zijn mijn normale uitspraken tegen over haar en nu pas krijg ik daar een ow voor (moest ook meteen ophouden met mijn persoonlijke vete tegen s.commers) ook weer zoiets onlogisch, iedereen haat ze omdat ze hier alleen maar zijn om te zieken en dan moet ik maar ophouden met s.commers af te zeiken

dan nog iets, ik heb gister in 4 post de spoiler tag gebruikt, ten eerste omdat het leuk was om 1 topic vol te gooien met spoilers, was gewoon gepast in dat topic en dan nog 1 in een ander topic en daar krijg ik dan maar meteen een ow voor
is zo onlogisch als de pest, ik zou de staff niet hebben opgevolgd, terwijl ik niets heb gezien dat het niet meer mocht en het zou me niets verbazen als zoiets is gepost nadat ik mijn laatste post had gepost

beleid is dus sinds een paar weken slechter geworden dan het ooit was
1. Het beleid is niet te streng! Vroeger kon het beleid lekker soepel zijn omdat er dan geen relnichten (damn,van waar haal ik dit?) waren die zonodig iedereen moesten afbreken, en overal kritiek op moesten hebben...Dus was het nodig dat 't beleid verstrengd werd, om die zo onder controle te houden,is toch niet meer dan normaal? Wat ga je doen,ze gewoon hun gang laten gaan?
2.Jij begint Loeloe af te zoeken,waarom zou zij dan een OW moeten krijgen omdat ze reageerd,op weeral iets negatiefs over haar? Hebben jullie echt niets anders te doen dan af te geven op Loeloe? Ze doet haar best, laat haar gewoon in haar waarde?
3. Sluit ik me aan bij Sander,die spoilers waren nergens voor nodig,weet jij even goed als de rest...
4. Bart,jij komt hier alleen nog om kritiek te geven en voor de rest zie ik je bijna nergens op het forum,is dat nu echt nodig?
Laat de staff gewoon hun werk doen, wat ze zo goed mogelijk proberen doen... Ik merk echt heel wat frustratie op doordat je geen FB werd...
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels