|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
De Gamecubecontroller ligt perfect in de hand, de actie- en schouderknoppen zijn lekker groot en de sticks hebben voor mij een perfecte grip. De z-knop kan best irritant zijn omdat ie zo klein is en de vierpuntdruktoets is doordat ie zo klein is veruit de slechtste van alle controllers. Ondanks de twee minpunten vind ik deze controller de beste, vooral omdat de controller bij de meeste spellen die ik heb perfect werkt.
De ps2 controller ligt iets minder lekker in de hand dan de Gamecube controller, maar toch heel comfortabel. Hij heeft vier schouderknoppen, maar ik geef de voorkeur aan de schouderknoppen van de Gamecubecontroller(op de z-knop na) omdat die groter zijn. De actieknoppen zijn goed geplaatst, maar ze zijn mij iets te klein. De vierpuntdruktoets is de beste van alle controllers, en de controlsticks zijn lekker groot en hebben een goede grip. Slechts ietsje minder dan de Gamecube-controller. Ik kon slecht overweg met de originele X-box controller. Door de voor mij onhandige lay-out van de actieknoppen kon ik de goede knoppen maar moeilijk vinden tijdens het spelen, waar ik geen last van had bij de ps2 en gamecube-controllers. De schouderknoppen waren prima, de sticks vond ik ook goed bruikbaar, maar minder dan bij de andere twee controllers. Wat de controller voor mij de das omdeed was de vorm en de grootte van de controller. De vorm was waardeloos en de controller was te groot. Deze combinatie zorgde ervoor dat ik de controller niet echt lekker vast kon houden tijdens het spelen. Met afstand de slechtste controller(de S-controller was een stuk beter, dat wel). Dus 1. Gamecube 2.ps2 en 3. Xbox Sorry dat ik dit allemaal zo uitgebreid beschrijf, maar daar heb ik gewoon zin in. ![]() |
![]() |