|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#4801 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() maar ik stem uiteraard ook voor Leiden, lijkt wel weer een keer gezellig ![]() wjd Faber per direct is gestopt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4802 |
Aachen TSV
|
![]()
Jij moet ons eerst wat vertellen
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4803 |
Guest
|
![]()
- Real Madrid - FC Barcelona 1-2
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4804 |
Guest
|
![]()
- het dolle boel was tot zeer laat bij de Hout?
![]() - fietspad nog nooit zo geblockeerd was door malle AzielZoekers? ![]() - ik eigenlijk ook maar ff me Dirkies op had moete maken toen ik er langs reed, zag er super gezellig uit ![]() - Ajax geluk had vandaag? - Ene debiel die zich Gerard noemt erg irritant provocerend gedrag nu op TV vertoont? ![]() |
![]() |
![]() |
#4805 |
Aachen TSV
|
![]()
- Er ook een meeting bij mij thuis ken plaatsvinden?
- Ik 2 weken alleen thuis ben? ![]() - Er ook phitplek zat is ![]() - Ideetje, of te ver weg? ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4806 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ik ken de dagen 3 tm 5 mei (ma tm wo) ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4807 |
Aachen TSV
|
![]()
Er reageren te weinig mensen in het WJD-topic, dus ik vrees niet dat we het geregeld krijgen voor volgende week
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4808 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4809 |
Aachen TSV
|
![]()
Op deze flauwekul ga ik maar niet in
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4810 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4811 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ware het niet dat vast niet iedereen hier zo oerstom is als je denkt maargoed, ik ben benieuwd met wat voor creatieve ideeen je nu gaat komen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4812 |
Aachen TSV
|
![]()
Gelukkig zijn ze niet oerstom, dan merken ze tenminste hoe debiel jij bezig bent
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4813 |
Guest
|
![]()
Jammer hoor dit
![]() Idd Bert , iedereen denkt vast dat ik debiel bezig ben. Het is nl totaal niet aannemelijk wat ik in bovenstaande posts suggesteer ![]() Ik wens je veel succes met je verdere pogingen, nogmaals ik ben benieuwd met welke ideeen je gaat komen, je zult het zonder mij moeten doen, ik heb nou wel weer genoeg lol aan dit geouwehoer gehad ![]() |
![]() |
![]() |
#4814 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() Leuk, dat je de indruk wilt wekken dat ik, ff kijken hoe je het ook alweer noemde, oh ja, desperate was.. Uiteraard is het volslagen belachelijk als ik vervolgens suggereer dat dat kul is. Foei, dat mag niet! Overigens zal ik verder hier maar niet op het forum gaan posten waar het precies over ging. Fijn dat jij er geweldig veel lol aan gehad hebt, meis. Ik lach me eveneens dood om jou. Hebben we allebei lol ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4815 |
Guest
|
![]()
- Roemenië - Duitsland in een kansloze 5-1 is gëindigd.
![]() - Lahm in de 87e minuut gelukkig nog de eer redde voor die Mannschaft ![]() |
![]() |
![]() |
#4816 |
Guest
|
![]()
4-0
![]() - het wel een leuke 2e helft was? ![]() - terrasje vanmiddag ook leuk was? ![]() ![]() - morgen feestuhhh ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4817 |
Aachen TSV
|
![]()
- Ik een stukje heb gezien?
- Ik af ben gehaakt toen ik een gast zag met een opblaasmolen en een stel wortels eraan vastgeplakt? - Ik daarvoor al richting afstandsbediening greep toen ik een gast zag in een oranje pak met een oranje zonnebril met naast hem een gast met een oranje klomp op zijn kop?
![]() |
![]() |
![]() |
#4818 |
Guest
|
![]()
- ik Jens Jeremies een ultiem lelijke voetballer vind en het dus wel grappig vond dat juist hij zo matig aan het prutsen sloeg
![]() |
![]() |
![]() |
#4819 |
Guest
|
![]()
Iemand al op die leuke nieuwe filmpjes banner geklikt?
![]() |
![]() |
![]() |
#4820 | |
Medewerker
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4821 |
Guest
|
![]()
- ik gefrustreerd ben
|
![]() |
![]() |
#4822 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4823 |
Aachen TSV
|
![]() ![]() ![]() ![]() Wat een typische 1e-divisiesponsor heeft VVV ook trouwens ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4824 |
Aachen TSV
|
![]()
WJD..
- Ik vandaag voor het eerst in mijn supporterscarrière een club heb zien degraderen? ![]() - Dat toch een vreemde sfeer met zich meebrengt? - Het VfL Osnabrück betrof? - Osnabrück niet mocht verliezen, anders was het afgelopen? - Het hele uitvak vol zat? - Het keihard regende en onweerde? (in Nederland wasie al lang afgelast? ![]() - Men dus zeiknat werd? - Men toch bijna allemaal in ontbloot bovenlijf de hele wedstrijd stond te zingen? - Ik diep respect voor hen had? - Alemannia toch op 1-0 kwam, hoop ellende voor hen.. - Het toen 1-1 werd? - Er een feest van jewelste werd gevierd? - Het toch 6 minuten voor tijd 2-1 werd? - Het heel vreemd is zoiets mee te maken? - Osnabrück nu terug gaat naar de amateurs..
![]() |
![]() |
![]() |
#4825 |
Guest
|
![]()
- eens moet de eerste keer zijn met een degradatie Bert..
![]() ![]() - overdag werken op een mooie dag als vandaag toch niet echt prima is - hoewel dit welliswaar op Koninginnendag voor 300% loon was ![]() - het vanavond goed toeven was op de terrassen van Doetinchem - het terrasjes-tot-'s avonds-laat-weer seizoen weer is aangebroken ![]() - de ArenA daarna helemaal niet druk was ![]() - er slechts één zaal open was - het nog wel redelijk gezellig was maar we het al snel gezien hadden - ik als BOB nog even een blaastestje bij Oom Agent mocht doen zonet ![]() - ik toch gewoon netjes reed ![]() - de "P" van passeren verscheen ![]() |
![]() |
![]() |
#4826 |
Guest
|
![]()
- ik nog nooit BOB ben geweest?
![]() - dat maar goed is ook? ![]() - 2 geweldige dagen achter de rug ![]() - vanavond dan maar niet stappen ![]() - ik hoop dat volendam niet gaat degraderen? - Vitesse gaat verliezen, en PSV dat ook maar ff moet doen? ![]() - Volendam dan namelijk niet op rechtstreeks degradatie staat? ![]() - Verkerk weeres goei bezig is? - Besiktas heb verloren van Adanaspor? ![]() - Fenerbartje de titel voor het grijpen heeft? ![]() - Galatarasaai Europa niet eens in gaat? ![]() - dit wel genoeg over sport ging? ![]() |
![]() |
![]() |
#4827 |
klopt
|
![]()
-ik mn kaart voor 23 mei, de amstelcupfinale, binnen heb?
![]()
![]() |
#4828 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4829 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4830 |
Guest
|
![]()
- koninginnedag weer ouderwets leuk was
- ik bijna de hele dag heb gestaan bij id&t radio op rembrandtplein - we daar nog het fotomodel van replay tegenkwamen - we nog met annemarie jorritsma een biertje gedronken hebben - we van haar broodjes meekregen omdat we honger hadden - we ook nog barbara van mtv ontmoet hebben - zij echt niet super lekker is ofzo - het jamemr was dat de meeste optredens rond 9/10 uuir waren afgelopen - ik ff naar me lokale club ga kijken of ze degradetie kunne afwenden - er dan wel gewonnen moet worden - als ze winnen ze met geluk zelfs veilig gespeeld kunnen zijn - dan moet de concurrent wel verliezen - morgen zwolle! |
![]() |
![]() |
#4831 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() Als je in de buurt van t uitvak zit, ik heb een witte zomerjas aan ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4832 |
Guest
|
![]()
kaartverkoop twentesupporters met CC is pas sinds woensdag begonnen ook
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4833 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() never mind, heb m binnen.. das t belangrijkst ![]() iets anders trouwens.. weet iemand of er een overzichtje ergens op internet staat van die geweldige uitspraken van Raoul Heertje in Vrienden van Zwieten? ze zijn geniaal namelijk! Een ietwat trage italiaanse verdediger... Wandelende Taccenardi ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4834 |
Guest
|
![]()
- Zeer vruchtbare voormalig spits van NAC, Ajax en de Graafschap: Hennie Meijerstok
![]() |
![]() |
![]() |
#4836 |
Guest
|
![]()
dit een van de fotos is met die meid van replay
Laatst aangepast door Superjood : 1 May 2004 om 19:34 |
![]() |
![]() |
#4837 |
Lid
|
![]()
Die ziet er toch niet best uit..
![]()
![]() |
#4838 |
Guest
|
![]()
- onze Ernhemse Joy RFJK'ert vandaag jarig is?
![]() - feli Joy als je dit ooit nog leest ![]() - zijn cadeau vandaag 1 doelpunt van Vitesse zal zijn? ![]() - NEC er daarna nog ff een 3 naast zet? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4839 |
Aachen TSV
|
![]()
- Ik zojuist terug ben uit het land van Oom Agent?
- Het een uitermate gezellige reis was? - De sfeer dit jaar op zich best wel pauper was ![]() - Cristiano een partij kansen verputste ![]() - Redan bewees dat het nog erger kon door voor open goal te missen? ![]() - Twente geloof ik 2x op doel schoot ![]() - Ze volgens NOS-teletekst natuurlijk wel de beste kansen hadden ![]() - Er in de samenvatting echter alleen kansen voor de geel-zwarten te ontdekken vielen? - De goal van Vicelich wel mooi was ![]() - We nog steeds Europees kunnen halen? ![]() - De stadionspeaker zichzelf nogal belachelijk maakt met zijn 'dankjewel asjeblieft'?
![]() |
![]() |
![]() |
#4840 | |
Guest
|
![]() Citaat:
grrr wat een kutwedstrijd en de sfeer was idd slecht maar dat is de laatste tijd al zo... zal komen omdat iedereen al met zijn kop in de finale zit |
|
![]() |
![]() |
#4842 |
Guest
|
![]()
Heeft er iemand een poster van deze held voor mij?
![]() wjd -antikezman zo te zien schoenen had gekocht voor koninginnedag! |
![]() |
![]() |
#4843 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Laat me raden: Oranje Quicks?
Quick is wel oldschool ![]()
![]() |
#4844 |
Guest
|
![]()
Het waren geen Quicks.
Quick mag dan wel oldskool wezen, de maten zijn ook hardstikke oldschool geloof ik. Pest shirt van mij zit veel te strak |
![]() |
![]() |
#4845 |
Guest
|
![]()
- jammer dat porto door is?
![]() - Neyenrode me graag bedrijfskunde ziet studeren aan hun Universiteit? ![]() - het geld me jammer genoeg niet op de rug groeit? ![]() - het me wel tof lijkt daar in de campus te wonen voor 1,5 jaar? ![]() - vanaaf chelsea ff moet winne van monaco? ![]() - ik namelijk nog steeds iets tegen Frans voetbal heb? ![]() - Nederland het EK in Portugal gaat winnen? ![]() |
![]() |
![]() |
#4846 |
Guest
|
![]()
- ik geen vakantie heb en toch wel
![]() - geen meivakantie namelijk, maar ik heb alleen maar donderdag college. - ik dan wel een werkstuk moet inleveren waar ik nu op aan het zwoegen ben ![]() - ik wel deze hele week het huis voor mezelf heb omdat ik alleen thuis ben ![]() - Monaco inderdaad niet door moet gaan ![]() - nog 41 dagen tot de Moeder aller interlands, Duitsland - Nederland ![]() |
![]() |
![]() |
#4847 |
Aachen TSV
|
![]()
- Ik wel voor Monaco ben?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4848 |
klopt
|
![]()
ik internet op mn kamer heb?
eindelijk? ![]()
![]() |
#4849 |
Guest
|
![]()
- het morgen moederdag is?
![]() - het vanavond zaterdagavond is? ![]() - het nu zaterdagmiddag is? ![]() |
![]() |
![]() |
#4850 |
Guest
|
![]()
- we zowaar zeker zijn van de nacompetitie
![]() ![]() |
![]() |