|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ten 1e. bij een niet besneden man blijft er altijd rotzooi, talg wat zich ophoopt achter de voorhuid zitten, dit is bij een besneden jongen niet het geval , omdat de eikel onbescherm is , kan er ook geen talg achter blijfen zitten. hygienischer dus. ten 2e. als ik niet besneden zou zijn dan had ik nu dus een ontzettend groot probleem gehad aangezien bij ons in de famillie een erfelijke aandoening heerst waarbij de voorhuid niet meegroeit, met als gevolg dat hij dus op een dag als je een erectie krijgt of A. uitscheurt, of B zoals bij mijn oom het geval was hij nietmeer van achter de eikel naar voren geschofen kon worden. de man schaamde zich zo dat hij hier 2 dagen mee heeft rondgelopen alvorens naar de dokter te gaan, als hij iets langer had gewacht was zn eikel afgestorven. ten 3e. omdat de eikel nietmeer bescherm word door een voorhuidje, word hij automatisch ook iets minder gevoelig. maar dat heeft zo ook zn voordelen. dus, wat lul je nou eigenlijk? |
|
![]() |