Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 May 2004, 18:15   #1
Ar-Tuur
Guest

Standaard

We hebben het wel over verjongen, maar ik zie -afgezien van De Jong en Stekelenburg- nog steeds niet welke jonge spelers Advocaat nog meer mee had moeten nemen dan. En van de 'oude hap' vind ik -op uitzonderingen als De Boer na- vind ik iedereen nog goed genoeg om mee te mogen naar het EK. Er wordt wel vaak geroepen dat die verwende oude groep steeds geselecteerd wordt en dat er te weinig verjongt wordt.. maar zijn er wel zoveel alternatieven?

Trouwens Bart, over de rol van Seedorf kun je discussiëren, maar waarom Kluivert afgeschreven wordt, begrijp ik niet helemaal. "Opzichtig falen"? De man is all-time topscorer van het Nederlands Elftal en is echt een allround spits: technisch vaardig, ook een aanspeelpunt, kan iemand anders voor de keeper zetten, bezit kopkracht en heeft scorend vermogen. Jammer dat hij dit jaar een tijdlang gebleseerd is geweest, maar dat kan ook een voordeel zijn. Hij begint fit en uitgerust aan het toernooi.

Van Bommel kan in mijn ogen een zeer nuttige, maar ook enigzins onzichtbare, speler zijn voor het Nederlands elftal zijn, zeker tegen een ploeg als Duitsland.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels