|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 | |
jocking
|
![]()
Ik las dit vancohtend in de krant en ik vind dit toch wel zo laf en triest!!! wat de fuck schiet je hier weer mee op?
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
dit zijn dagelijkse dingen daaro
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ja?
|
![]()
slaat ook nergens op. :/
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
OMG, en dan zijn er nog mensen die durven te beweren dat die Israelies voor terroristen komen
![]() ![]() Terroristische dieren... zie je het al voor je ![]() Ik ben het niet eens met de aanslagen van de Palestijnen, maar op deze manier schuif je et ze ook wel zo in de armen ja! Wat zou jij doen als alles om je heen wordt vernietigd. Ik kan me het prima indenken jah ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FORE!!!
|
![]()
zie je het al voor je:
ZelfmoordKangoeroe -> spring ... spring ... spring ... BOEM!
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Tja triest voor die dieren
|
![]() |
![]() |
#7 |
Über Mensch
|
![]()
dieptriest. Een beetje soldaat, burger snapt wel dat je zoiets uberhaubt nooit hoort te doen.
Trieste gebeurtenis. Sorry maar ik heb dan ook weinig positiefs over het israelische leger, netzoveel als ik over bush en zijn marionettes heb. Je leest dagelijks/wekelijks over hun misdaden tegen de mensenrechten en ze blijven doorgaan ondanks internationale kritiek, ze luisteren ook helemaal niet ofzo, slaan bijna alle adviezen in de wind, hoe kun je zo ooit een leefbare wereld creeeren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ik vraag me ook nog af wat de media achter schermen houdt, want er gebeuren daar veel ergere dingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Subjectief verhalen trekt meer mensen, dus je kan het wel raden. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Het is vaak dat ik me erger aan de zeer linkse houding van bepaalde kanalen en tv persoonlijkheden. Als je op de SP stemt kijkt er niemand van op, maar als je zegt dat je vvd of lpf stemt/aanhangt dan word je nog net niet uitgemaakt voor fascist. Wie Bush of Israel zo leuk mogelijk kan uitschelden wordt met gelach onthaalt in programmas als Barend en van dorp/nova/Witteman/ rondom 10 etc. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |||
Guest
|
![]() Citaat:
Maar wat wil het feit, er zijn zijn zoveel verschillende media zowel links als rechts, waarbij de een extremer is dan de ander, dat men kan kiezen wat die wil horen. De een brengt het nieuws met een duidelijk linkse toon, terwijl de ander duidelijk rechts is. Als je nog enigzins de waarde van de media wil schatten zal je nooit af moeten gaan op 1 bron, maar zal je een verzameling van bronnen moeten opstellen. Daaruit moet je vervolgens halen wat je wil. Natuurlijk is dit ook nieuws selecteren naar wat je wilt horen, maar om voor jou zelf een fatsoenlijk beeld te krijgen is dat nog het beste. Citaat:
Citaat:
Dat er kritiek is op Bush en Israel, wat jij nu aanhaalt is ook logisch, maar daarbij moet je ook niet vergeten dat er vaak zát is gepraat over de Palestijnen, de terroristen in Irak, etc. Het is niet zo zwart-wit dat er maar 1 kant belicht wordt en dat we te maken hebben met 'de goede en de slechte'. Maargoed, het is maar net hoe jij het nieuws interpreteert. Dat is aan de andere kant het mooie aan media ![]() |
|||
![]() |