Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Bekijk resultaten enquête: Hoeveel kilometer mag jouw (nieuwe) liefde van jou vandaan wonen?
minder dan 10 km 6 14,29%
10 - 20 km 10 23,81%
20- 40 km 7 16,67%
meer dan 40 km 19 45,24%
Stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 29 May 2004, 21:01   #31
0Vera
Lid

Standaard

ow ja dat herken ik wel. Alles moet zowat gepland maar ik h eb nu het voordeel dat ook al woont mijn vriend wel een kilometertje of 30 (ik weet het echt niet precies, heb optie 4 gestemd maar maakt ook ni zoveel uit) van mij vandaan, ik er binnen een uur met het openbaar vervoer ben, omdat ik gewoon heel erg centraal bij OV woon en alles bijzonder goed aanlsuit, en dat is bijzonder makkelijk. Oke, je komt niet een uurtje langsdroppen, maar als et een keertje effe tegenzit kun je toch savonds langskomen. Maar met een langere afstand kan het zeker ook wel
Zolang je maar zorgt dat je niet uit elkaar groeit en wel de tijd hebt om elkaar te leren kennen. Ook irritante gewoonten enzo, want dat zie je dus aan dat huwelijk van Tooske met haar prins op et witte paard, omdat ze mekaar eigenlijk helemaal niet kenden en een ideaalbeeld van elkaar hadden geschept, liep het al heel erg snel spaak. Ze gingen ook pas samenwonen toen ze getrouwd waren, dat snap ik ook neit helemaal

Mijn oma vindt het bijvoorbeeld juist een fantastische ontwikkeling dat partners nu veel meer de kans krijgen elkaar te leren kennen omdat ze eerst gaan samenwonen, want dat blindemannetje wat ze vroeger speelden, zo zei ze, nou dan moest je et altijd nog maar afwachten waar je dan mee getrouwd was. HAHA had ze nog een geweldige anecdote over haar en een katholieke jongen (da kon ni zij was hervormd ofzo, nou nie meer kerkelijk ) die ze kuste onder de tafel maar daar mocht niemand achterkomen want owee geweldig
Mijn oma was overigens heel gelukkig met mijn opa (die was wel hervormd) dus ze had het niet slecht getroffen zei ze
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels