|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
- ik net terug ben uit Doetinchem
- tering wat een spannende avond - ik gek werd achter de radio aangezien we wederom geen kaarten konden halen - volgend jaar eredivisie! - kan het nog steeds niet geloven - ik iedereen voor gek versleten had na bijvoorbeeld die koude januariavond in Haarlem - dat het dieptepunt was van een matig seizoen - de wedstrijden thuis wel vrijwel allemaal gewonnen werden en soms best goed waren - ook van Den Bosch, Exelsior, Heracles, Sparta en VVV Venlo gewoon gewonnen werd - de nacompetitie gewoon prima was - Heracles supporters er al dachten te zijn na de 2-0 van ze thuis - ze dan ook erg stoer deden in Doetinchem ![]() - "Helemaal niets met Peter Bosz" ![]() - Bas en ik meteen na de wedstrijd richting centrum van Doetinchem gingen - daarna nog effe naar het stadion, waar we door Wouter Jansen als bekenden in een of andere lounge kwamen? ![]() - Dickie Kooijman net weg ging, Klak, Van der Kruis, Olyslager, Vreman, Haank en co nog wel aanwezig waren - het enorm pauper is dat ik morgen tijdens de huldiging moet werken - deze om 17.00 begint geloof ik - ik morgen nog een ultieme poging ga doen om iets met werk te regelen - dat toch lastig gaat worden - ik dit dan ook niet voor mogelijk had gehouden - GEWELDIG ![]() - ik net gewoon de beelden maar bekeken heb die ik opgenomen had ![]() - geen pauper SBS meer volgend seizoen - er in plaats daarvan meetings kunnen plaatsvinden - zin in volgend seizoen.. hopelijk wordt er wel wat versterkt :S - Bart bedankt voor het vertrouwen
|
|