|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
WHOOPAAA
zijn mn moeder en mn zusje mooi een week naar calella met zn 2en. en dan heb ik samen met mn pa het huis alleen. kijk en dat is een goeie zaak, veel bier drinken, films kijken en lamballen. zonder gezanik dat alles steeds opgeruimd moet zijn...whoooh. heerlijk zalig heerlijk...... vanavond mooi naar het cafe met die ouwe, potje biljarten...nog meer biertjes ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
grappige papa
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
je hebt nog geen half idee.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ligt er niet ergens een briefje verstopt, ''ruim je wel je kamer op?''
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ohja, jij wil MF in
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
neej er komt vandeweek wel een telefoontje met een sneaky verborgen boodschap...
zo een die je niet echt hoort maar wel tot je doordringt... hoi bastiaan hoe is het in hengelo? *CLEAN THINGS* Wat hebben jullie zoal gedaan? *CLEAN THINGS* Hoe is het op je werk? *POETSEN SNOTJONG* het is hier heel mooi hoor. *RUIM DIE TROEP OP* het hotel is heel SCHOON HOOR!..... *IK HOOP VOOR JULLIE DAT HET HUIS DAT OOK IS ALS IK TERUG KOM* neej geintje zo erg zal het vast niet zijn...hoop ik ....wuhahha |
![]() |