|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Super Lid
|
![]()
wjd..
- ik gisteren naar de huldiging van de Graafschap ben geweest? - ik kan zeggen dat ik erbij was, maar daar eigenlijk alles mee gezegd is? - ik Arthur gerust kan stellen? - je niet veel gemist hebt? - er geen podium gebouwd was? - daardoor waarschijnlijk maar 50 mensen de selectie goed kon zien? - de geluidsinstallatie daarnaast zo slecht was dat er niets van te verstaan was? - de muziek ook erg hard door de presentatie van de spelers heen schalde? - ze dit wel wat beter hadden kunnen aanpakken? - het wel tamelijk druk was? - het ook wel gezellig was? - het hoogtepunt kwam door de grootste (en nieuwste) superboer Jhonny van Beukering? ![]() - hij begon te zingen door de microfoon toen het stil was? - hij starte met: "En wie niet springt is voor Vites"? ![]() - men hier dat wel kan waarderen? - de speaker het belangrijker vond dat iedereen naar het concert van Normaal zou gaan die avond? - niemand daar echter interesse in had? - de spelers dan oerend hard zouden gaan zingen? - daarop Jhonny meteen weer de microfoon pakte? - hij toen wéér begon te zingen? - hij zong: "Helemaal niets van Jantje Smit"? - dit toen langzaam overging naar: "Helemaal niets met Peter Bosz"? - hiermee wordt gedoeld op Heracles Almelo waar volgend jaar Peter Bosz trainer is? - Jhonny onze held is? ![]() pagina 100 ![]() |
![]() |
![]() |