|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
|
![]()
Hmm kwerd net opgebeld door een persoon die al heel wat jaren zomerkampen voor kleine kinderen, jongeren en gehandicapten organiseert. Hij had referenties gekregen via een andere stichting waarmee ik weleens zomerkampen heb georganiseerd voor gehandicapte kindjes. En hij wou vragen of ik ook mee wou helpen om via ZOKA kampen te draaien.
En nou vroeg ik om welke weken het ging. Ik zeg .. ik moet eerst even me baas bellen maar ik wil wel heel graag! Dus ik naar de Bruna bellen. En nou kan ik dus jusit net die weken niet vrij krijgen omdat iedereen op me werk dan jusit zo nodig naar Verweghistan moet of vrij moet hebben om een of andere domme reden. Dus nu kan ik die zomerkampen niet draaien terwijl ik dat juist wel zo graag wilde! En nou baal ik echt gewoon..GVD nou heb iedereen op me werk vakantie en vraag ik of ik gvd 3 weekjes vrij kan krijgen van de zomer en dan akn dat niet want dan hebben ze me dringend nodig. Zegt de assistentbedrijfsleider ook nog zo leuk: 'jah ik denk echt dat die kinderen het dan zonder je moeten stlelen hoor' Hallooooooooo hoe dom kan je zijn ![]() Godverdomme ik baal hier van want ik wou zo graag en iedereen kan gvd vrij krijgen op me werk behalve als ik een keer vrij meot hebben. Ik heb het super leuk op me werk.. dat is het probleem niet maar hier baal ik gvd echt wel van.:@
![]() |
#2 |
jocking
|
![]()
Tja, vervelend, maar als je er zo vlak voor de vakantie mee komt dan is het natuurlijk niet zo gek dat de andere medewerkers hun vakantie al hebben ingepland. En 3 weken is ook een best lange tijd ook.
maarm, je kan niet een dealtje sluiten? 1 of 2 weken werken in dat kamp ofzo? ![]()
![]() |
#3 |
|
![]()
Neh dat gaat echt niet.. kheb het vandaag nog nagevraagd op me werk.
JAh waar ik nog het meeste van baal is dat die vent goeie referenties van me heb gekregen.. echt helemaal in zijn nopjes was over me.. en dan moet ik hem teleurstellen snap je? Baal ik echt van maar jah. Kheb gezegd dat ik me in ieder geval voor volgend jaar op geef dus volgend jaar ga ik hoe dan ook mee ![]()
![]() |
#4 |
Beheerder
|
![]()
Helaas pindakaas, had je eerder je vakantie moeten aanvragen, en ik vind het lomp dat je dan gaat zeggen dat je "collega's" om een lompe reden wel ergens heen gaan. Beetje jammer
![]() |
#5 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
en idd, het is sneu, maar als je een overeenkomst heb met je werk dien je die nu eenmaal na te leven...en ik geloof gerust dat bruna heus wel iets had gedaan al kon er wel iemand invallen... spijtig, maar zo is het leven wel in de echte wereld :/
![]() |
![]() |
#6 |
Whooohooo
|
![]()
Dat is wel heel erg jammer joh!!
Ik zou gewoon nog eens met hem praten en laten zien hoe belangrijk het voor je is. Werkt het niet, dan heb je het iig nog geprobeerd. ![]()
![]() |
#7 |
|
![]()
Jaah nou dit topic startte ik toen ik het nieuws net te horen had gekregen dus het was nog een beetje vers.
Ik vind het nog steed sheel erg jammer maar er zit gewoon niets anders op. Ik had gewoon eerder moeten zijn met vrij vragen, klopt helemaal. Ik baal er gewoon van..dat is alles. Maar ik heb me opgegeven als vrijwilliger voor volgend jaar, dat pakken ze me in ieder geval niet meer af!