|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Voor school moet ik een enquete houden over de Islam en America. Zouden jullie het willen invullen? Alvast bedankt.
1.) Wat is uw leeftijd? IRAK EN AMERIKA 2.) Toen de oorlog tussen Irak en Amerika nog een dreiging was, stond u toen achter Amerika? A: Ja B: Nee C: Ik had geen mening hierover 3.) Nu is de oorlog al een tijd aan de gang, staat u nu achter Amerika? A: Ja B: Nee C: Ik heb geen mening hierover 4.) Denkt u dat Amerika voor de olie in Irak zit of voor de vrijheid van de Irakezen? A: Ze zijn er voor de olie B: Ze zijn er voor de vrijheid van de Irakezen zoals ze beweren C: Ik heb geen mening hierover 5.) Moet Nederland Amerika steunen in Irak? A: Ja B: Nee C: Ik heb geen mening hierover ISRAËL EN AMERIKA 6.) Amerika steunt Israël heel erg, voor wie bent u? A: Iraël B: Palastina C: Ik heb geen mening hierover 7.) Vindt u Jeruzalem bij de joden horen? A: Ja B: Nee de stad hoort bij de palastijnen C: Nee de stad hoort bij geen van beide D: Ik heb geen mening hierover TERROÏSTME 8.) Heeft Amerika in uw ogen de aanslagen die tegen hen gepleegd worden en werden zelf uitgelokt? A: Ja B: Nee C: Ik heb geen mening hierover 9.) Is een zelfmoordaanslag weglopen voor de problemen van u politiek/religie of juist een helddadig offer? A: Het is weglopen voor de problemen B: Het is heldhaftig dat je het durft, maar uiteindelijk is het wel weglopen, want je maar 1 keer het idee kan steunen C: Het is heldhaftig D: Ik heb geen mening hierover 10.) Denkt u dat terroïstme te stoppen is? A: Ja B: Nee C: Ik heb geen mening hierover |
![]() |
![]() |
#2 |
Medewerker
|
![]()
1.) Wat is uw leeftijd?
23 IRAK EN AMERIKA 2.) Toen de oorlog tussen Irak en Amerika nog een dreiging was, stond u toen achter Amerika? A: Ja 3.) Nu is de oorlog al een tijd aan de gang, staat u nu achter Amerika? A: Ja 4.) Denkt u dat Amerika voor de olie in Irak zit of voor de vrijheid van de Irakezen? B: Ze zijn er voor de vrijheid van de Irakezen zoals ze beweren 5.) Moet Nederland Amerika steunen in Irak? A: Ja ISRAËL EN AMERIKA 6.) Amerika steunt Israël heel erg, voor wie bent u? C: Ik heb geen mening hierover 7.) Vindt u Jeruzalem bij de joden horen? D: Ik heb geen mening hierover TERROÏSTME 8.) Heeft Amerika in uw ogen de aanslagen die tegen hen gepleegd worden en werden zelf uitgelokt? B: Nee 9.) Is een zelfmoordaanslag weglopen voor de problemen van u politiek/religie of juist een helddadig offer? B: Het is heldhaftig dat je het durft, maar uiteindelijk is het wel weglopen, want je maar 1 keer het idee kan steunen 10.) Denkt u dat terroïstme te stoppen is? B: Nee
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
1.) Wat is uw leeftijd? 17
IRAK EN AMERIKA 2.) Toen de oorlog tussen Irak en Amerika nog een dreiging was, stond u toen achter Amerika? B: Nee 3.) Nu is de oorlog al een tijd aan de gang, staat u nu achter Amerika? B: Nee 4.) Denkt u dat Amerika voor de olie in Irak zit of voor de vrijheid van de Irakezen? A: Ze zijn er voor de olie NB: onder andere voor de olie 5.) Moet Nederland Amerika steunen in Irak? B: Nee ISRAËL EN AMERIKA 6.) Amerika steunt Israël heel erg, voor wie bent u? C: Ik heb geen mening hierover 7.) Vindt u Jeruzalem bij de joden horen? D: Ik heb geen mening hierover TERROÏSTME 8.) Heeft Amerika in uw ogen de aanslagen die tegen hen gepleegd worden en werden zelf uitgelokt? B: Nee 9.) Is een zelfmoordaanslag weglopen voor de problemen van u politiek/religie of juist een helddadig offer? A: Het is weglopen voor de problemen Het is vooral gebrainwashed zijn. 10.) Denkt u dat terrorisme te stoppen is? B: Nee |
![]() |
![]() |
#7 |
Whooohooo
|
![]()
1.) Wat is uw leeftijd?
17 IRAK EN AMERIKA 2.) Toen de oorlog tussen Irak en Amerika nog een dreiging was, stond u toen achter Amerika? B: Nee 3.) Nu is de oorlog al een tijd aan de gang, staat u nu achter Amerika? B: Nee 4.) Denkt u dat Amerika voor de olie in Irak zit of voor de vrijheid van de Irakezen? A: Ze zijn er voor de olie 5.) Moet Nederland Amerika steunen in Irak? B: Nee ISRAËL EN AMERIKA 6.) Amerika steunt Israël heel erg, voor wie bent u? C: Ik heb geen mening hierover 7.) Vindt u Jeruzalem bij de joden horen? D: Ik heb geen mening hierover TERROÏSTME 8.) Heeft Amerika in uw ogen de aanslagen die tegen hen gepleegd worden en werden zelf uitgelokt? B: Nee 9.) Is een zelfmoordaanslag weglopen voor de problemen van u politiek/religie of juist een helddadig offer? D: Ik heb geen mening hierover (mijn mening staatt er niet bij) 10.) Denkt u dat terroïstme te stoppen is? B: Nee
![]() |
#8 | |
boooooooooooooooooooring
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
1.) Wat is uw leeftijd?
22 IRAK EN AMERIKA 2.) Toen de oorlog tussen Irak en Amerika nog een dreiging was, stond u toen achter Amerika? C: Ik had geen mening hierover 3.) Nu is de oorlog al een tijd aan de gang, staat u nu achter Amerika? B: Nee 4.) Denkt u dat Amerika voor de olie in Irak zit of voor de vrijheid van de Irakezen? C: Ik heb geen mening hierover 5.) Moet Nederland Amerika steunen in Irak? B: Nee ISRAËL EN AMERIKA 6.) Amerika steunt Israël heel erg, voor wie bent u? A: Iraël 7.) Vindt u Jeruzalem bij de joden horen? C: Nee de stad hoort bij geen van beide TERROÏSME 8.) Heeft Amerika in uw ogen de aanslagen die tegen hen gepleegd worden en werden zelf uitgelokt? B: Nee 9.) Is een zelfmoordaanslag weglopen voor de problemen van u politiek/religie of juist een helddadig offer? A: Het is weglopen voor de problemen 10.) Denkt u dat terroïstme te stoppen is? B: Nee ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
1.) Wat is uw leeftijd?
19 IRAK EN AMERIKA 2.) Toen de oorlog tussen Irak en Amerika nog een dreiging was, stond u toen achter Amerika? B: Nee 3.) Nu is de oorlog al een tijd aan de gang, staat u nu achter Amerika? B: Nee 4.) Denkt u dat Amerika voor de olie in Irak zit of voor de vrijheid van de Irakezen? A: Ze zijn er voor de olie 5.) Moet Nederland Amerika steunen in Irak? B: Nee ISRAËL EN AMERIKA 6.) Amerika steunt Israël heel erg, voor wie bent u? C: Ik heb geen mening hierover 7.) Vindt u Jeruzalem bij de joden horen? C: Nee de stad hoort bij geen van beide TERROÏSTME 8.) Heeft Amerika in uw ogen de aanslagen die tegen hen gepleegd worden en werden zelf uitgelokt? C: Ik heb geen mening hierover 9.) Is een zelfmoordaanslag weglopen voor de problemen van u politiek/religie of juist een helddadig offer? A: Het is weglopen voor de problemen 10.) Denkt u dat terroïstme te stoppen is? C: Ik heb geen mening hierover |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Voor school moet ik een enquete houden over de Islam en America. Zouden jullie het willen invullen? Alvast bedankt.
1.) 20 IRAK EN AMERIKA 2.) B: Nee 3.) B: Nee 4.) D: Ze zijn er om de wereld te laten zien dat ze baas spelen. Maak er anders maar A van ![]() 5.) B: Nee ISRAËL EN AMERIKA 6.) B: Palestina 7.) C: Nee de stad hoort bij geen van beide TERROÏSTME 8.) A: Ja 9.) A: Het is weglopen voor de problemen 10.) B: Nee |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
1. 19 jaar
2. neeee!!! 3.neee!! 4.ze zijn er voor de olie 5.nee 6.palestina! 7.nee 8.geen mening 9. het IS heldhaftig 10. nee |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Bedankt voor het beantwoorden van de enquête!
|
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
1.) Wat is uw leeftijd?
20 IRAK EN AMERIKA 2.) Toen de oorlog tussen Irak en Amerika nog een dreiging was, stond u toen achter Amerika? B: Nee 3.) Nu is de oorlog al een tijd aan de gang, staat u nu achter Amerika? B: Nee 4.) Denkt u dat Amerika voor de olie in Irak zit of voor de vrijheid van de Irakezen? A: Ze zijn er voor de olie 5.) Moet Nederland Amerika steunen in Irak? B: Nee ISRAËL EN AMERIKA 6.) Amerika steunt Israël heel erg, voor wie bent u? C: Ik heb geen mening hierover 7.) Vindt u Jeruzalem bij de joden horen? C: Nee de stad hoort bij geen van beide in de zin van, leer maar eens gewoon naast elkaar te leven, niemand heeft patent op een stukje land. TERRORISME 8.) Heeft Amerika in uw ogen de aanslagen die tegen hen gepleegd worden en werden zelf uitgelokt? B: Nee 9.) Is een zelfmoordaanslag weglopen voor de problemen van u politiek/religie of juist een helddadig offer? A: Het is weglopen voor de problemen Belachelijk dat burgers slachtoffer moeten worden van dit soort gruwelen. Ik hoop dat die terroristen eens leren wat praten is, maar voor hen zijn compromissen geen optie helaas ![]() 10.) Denkt u dat terrorisme te stoppen is? B: Nee
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
architect of life
|
![]()
1.) Wat is uw leeftijd? 16
IRAK EN AMERIKA 2.) Toen de oorlog tussen Irak en Amerika nog een dreiging was, stond u toen achter Amerika? B: Nee 3.) Nu is de oorlog al een tijd aan de gang, staat u nu achter Amerika? B: Nee 4.) Denkt u dat Amerika voor de olie in Irak zit of voor de vrijheid van de Irakezen? A: Ze zijn er voor de olie 5.) Moet Nederland Amerika steunen in Irak? B: Nee ISRAËL EN AMERIKA 6.) Amerika steunt Israël heel erg, voor wie bent u? C: Ik heb geen mening hierover 7.) Vindt u Jeruzalem bij de joden horen? C: Nee de stad hoort bij beide TERROÏSME 8.) Heeft Amerika in uw ogen de aanslagen die tegen hen gepleegd worden en werden zelf uitgelokt? A: Ja 9.) Is een zelfmoordaanslag weglopen voor de problemen van u politiek/religie of juist een helddadig offer? A: Het is weglopen voor de problemen 10.) Denkt u dat terroïstme te stoppen is? B: Nee