Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 June 2004, 18:12   #1
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard mondeling =s

'k Heb dus dinsdag mondeling Frans. Nu zit ik met drie problemen: ik kan geen Frans, de leraar kan mij niet uitstaan en de persoon die met mij mee naar binnen gaat, kan nóg slechter Frans dan ik en verwacht dat ik hem ga helpen (nou mooi niet).
Iemand tips?
Oud 18 June 2004, 18:17   #2
Jennifer1203
Guest

Standaard

Heb je niet z'on cd rom voor frans waar luister ''oefeningen'' op staan
nou ja
ons nieuwe systeem heeft dat dus wel

En..als je dat niet hebt
gewoon op internet kijken..ik heb namelijk ook een site waar luisteroefeningn met vragen , maar dat is bedoeld om beter Engels te leren , niet Frans
Maar als ze van die site's hebben met engelse luisteroefeningen, zullen ze vast ook franse oefeningen hebben toch?
En dan gewoon lekker die mensen napraten
Maar..het niet allemaal in een dag doen
maar gewoon...een week ermee oefenen
( Nouja...totdat je je mondeling hebt in dit geval)

Sccs
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2004, 18:44   #3
Sedes
° Blub °

Sedes's Avatar

Standaard Re: mondeling =s

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
'k Heb dus dinsdag mondeling Frans. Nu zit ik met drie problemen: ik kan geen Frans, de leraar kan mij niet uitstaan en de persoon die met mij mee naar binnen gaat, kan nóg slechter Frans dan ik en verwacht dat ik hem ga helpen (nou mooi niet).
Iemand tips?
1. je kan geen frans >> studeren weet niet of er teksten bij zitn en of dat juist hetgene is da je voor mondeling moet kennen (was bij ons meestal zo) zorg dat je héél goed die teksten kan na vertellen.. leer mss standaardzinnetjes van buiten

2. leraar die je niet kan uitstaan >> moet je niet zo veel van aantrekken als je echt denkt dat hij je minder punten zou geven omdat het jou is, dan kan je (normaalgezien) aanvragen dat er nog een andere (franse) leraar bij het mondeling examen zit, om te kijken of hij wel degelijk de juiste punten heeft

3. die ander >> waarom zou je hem helpen? hij moet het ook maar blokken

lukt je wel al is het geen 60%, met 50% heb je genoeg
Sedes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2004, 19:56   #4
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sedes
1. je kan geen frans >> studeren weet niet of er teksten bij zitn en of dat juist hetgene is da je voor mondeling moet kennen (was bij ons meestal zo) zorg dat je héél goed die teksten kan na vertellen.. leer mss standaardzinnetjes van buiten

2. leraar die je niet kan uitstaan >> moet je niet zo veel van aantrekken als je echt denkt dat hij je minder punten zou geven omdat het jou is, dan kan je (normaalgezien) aanvragen dat er nog een andere (franse) leraar bij het mondeling examen zit, om te kijken of hij wel degelijk de juiste punten heeft

3. die ander >> waarom zou je hem helpen? hij moet het ook maar blokken

lukt je wel al is het geen 60%, met 50% heb je genoeg
We moeten idd alle teksten uit ons boek kennen plus zo'n mini-politieroman. Het Frans op zich is niet zo het probleem, maar 't is vooral zo dat ik rare dingen begin te zeggen als ik zenuwachtig ben, wat zelfs kan leiden tot brabbeltaal ...
iig bedankt voor je reactie
Oud 18 June 2004, 20:13   #5
Sedes
° Blub °

Sedes's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
We moeten idd alle teksten uit ons boek kennen plus zo'n mini-politieroman. Het Frans op zich is niet zo het probleem, maar 't is vooral zo dat ik rare dingen begin te zeggen als ik zenuwachtig ben, wat zelfs kan leiden tot brabbeltaal ...
iig bedankt voor je reactie
nja, heb ik ook daarom zorgen dat je echt wel "het antwoord" kan overbrengen.. ook al is het mss slecht frans toon toch dat je het antwoord weet, krijg je normaal ook al punten voor
Sedes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels