|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
als je me je email geeft stuur ik'm wel even door
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Wil iemand de partiture voor alle muziekinstrumenten van zombie - the cranberries doorsture eens??
want kheb een bandje opgericht en wij willen graag dat liedje zingen en met instrumenten begeleiden dankuwel en antwoord zo vlug mogenlijk P!nk L!pps ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Heeeeyy!!!
ik ben hier pas nieuw, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik ben op zoek naar bladmuziek van sioen voor op de piano en dan vooral het liedje "too good to be true" als je ze hebt, wil je ze dan even mailen? groenen_sanne@hotmail.com groetjes!! |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
hallo,
heeft iemand een paar leuke muziekpartituren van candy dulfer of andere goeie saxofonisten. niels |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Hoi!!
Ik heb gezien dat er hier al veel mensen op zoek geweest zijn naar The Rose van Bette Midler voor de piano. Ik ben er ook naar op zoek. Kan iemand me dit doorsturen alstublieft?? Mijn mailadres is imkevdeeckt@pandora.be Tot mails Imke |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]() ![]() ben op zoek naar het bekende proximus liedje zogenaamd 'struggle for pleasure' van wim mertens voor op mijn piano te spelen het is nergens te vinden!! ik hoop dat jullie me kunnen helpen ![]() ![]() ![]() mijn emailadres is julie_vanhoren@hotmail.com groetjes , en alvast bedankt Laatst aangepast door baboucheprada : 19 November 2006 om 13:19 |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
hey, piano amateur
ik ben op zoek naar een paar liedjes. ![]() zombie van the cranberries pirates of the carribean zo je alsjeblieft willen doorstruren naar duckie_5@hotmail.com ? alvast bedankt |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Dag Pianomateur! Ik ben al een tijdje op zoek naar de bladmuziek voor piano van het nr Winter van Tori Amos. Zou je die mij kunnen mailen? chmtoonen@versatel.nl Zou je me erg blij mee maken!!
![]() Alvast bedankt voor de moeite! |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Dag Pianomateur! Ik ben al een tijdje op zoek naar de bladmuziek voor piano van het nr Winter van Tori Amos. Zou jij of iemand die mij kunnen mailen? chmtoonen@versatel.nl Zou je me erg blij mee maken!!
![]() Ook zou ik graag de bladmuziek ontvangen van 'Toen ik je zag' uit de film 'Hero'!!!! Alvast bedankt voor de moeite! |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
heej
![]() live overcome evanescence my immortal guus meeuwis het is een nacht bryan adams heaven stuur maar naar waterdruppeltjess@hotmail.com alvast bedankt! ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
Zijn er mensen die de laatste 2,3 jaar nog liedjes van pianomateur hebben gehad???? Want alle mensen die nu iets vragen krijgen NOOIT iets van pianomateur meer terug.
Heb je een liedje van hem gehad de laatste 2 jaar zeg dat dan even, want volgens mij wordt het hele forum bezet door berichtjes aan iemand die toch niet meer antwoord. Groeten, Wim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
hee
heeft iemand hier lily was here voor mij?(alt-sax) Laatst aangepast door elsbethlovessax : 11 September 2007 om 17:25 |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Heej, ik wil ook graag het blad muziek Lily was here voor alt sax, kan ik die ook krijgen??????? Lotte
|
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
Pianomateur, je bent geweldig! ik zou heel graag de bladmuziek willen hebben van:
A thousand miles Alicia Keys Beauty and the beast Disney Complicated Avril Lavigne Don’t speak No doubt Drops of Jupiter Train Nobody’s Wife No doubt I’m with you Avril Lavigne Verder ben ik ook op zoek naar allerlei muziek uit Amelie Poulain, maakt me niet zo veel uit wat. En als het eventueel kan ook graag iets van Maria Mena of Avril Lavigne =) Bij voorbaat dank iedereen! klijnsmailadres@hotmail.com Klijntje |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
Hoii,
weet iemand soms een site waar de bladmuziek van 'He's a pirate' van 'Pirates of the carribean' opstaat? Voor piano en/of viool . Dankjewel ! x) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Lid
|
![]() Citaat:
ik zou het kunnen inscannen en het is zelfs met cd en als je wilt stuur ik je de begeleiding ook door maar het is wel voor dwarsfluit.. ik weet niet of je daar veel mee bent maar ik denk dat je dat zeker wel kan spelen... laat maar iets weten X |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Lid
|
![]() Citaat:
je stuurt het maar door naar : sofiegoedertier@hotmail.com Thankya ! x |
|
![]() |
![]() |