|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Heeey,'k heb weer eens een klein probleempje,hehe....
eh,Nou heb ik een paar filmpjes op WMA/AVI formaat. Maar als ik het afspeel hoor je alleen geluid,en heb je geen beeld. Er staat dus zovan,dat ie niet de juiste Codec kon downloaden. Dus je hebt zo een codec nodig. Btw,ik heb wel gewoon de nieuwste WMA player (versie 9) (Maar wel op Windows 98 SE) Maare moet ik zo een invoegtoepassing(Plugin) downloaden ofso? Anyway,anyone can Help Me?? |
![]() |
![]() |
#2 |
ubergruber
|
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Kazaa Light Codecpack
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Gelukkig zijn er nog Mensen Op deze site die Helpfull zijn!! (Slijm,Slijm ![]() ![]() Maare anyway,ThnkS for Ya Help. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
heb ik ook wel vaker last van maar divx heb k al... dr zijn dus blijkbaar nog meerdere codecs waar ie moete mee heeft... k heb ook al paar keer gehad dat je gewoon duidelijk geluid van een film hoorde (praten lopen whatever) maar dat je dan toch zoown audiobeeld kreeg(golfjes e.d.)
is er niet een manier om alle codecs tegelijk te downen en installen?
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Nimo codec pack is wel goed en er zijn nog zat anderen, anders kan je ook gewoon los de meest gebruikten installeren. XviD, DivX en een AC3 geluidsfilter, dan kan je het meeste wel afspelen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
.
|
![]()
waarom niet die van kazaa? die mega codec pack werkt perfect hiero..
![]() |
#8 |
ubergruber
|
![]()
weet niet ben een beetje vrezig voor die code packs. daar heb ik al 2 keer mijn pc aan verloren. in de zin dat ie helemaal geen multimedia meer af wilde spelen. geen idee waarom ding gaf aan goed installed moet je rebooten.
ik rebooten en bij elk filmpje wat ik toen aanklikte was het of er gebeurd gewoon niks of ik kreeg een freeze up. dat was met die nimo code pack volgens mij. Geen idee waarom ook geen zin om uit te zoeken had het namelijk niet nodig.
![]() |
#9 |
veteraan
|
![]()
ik installeer ook geen codec packs meer.. fucked up beeld en weet ik veel wat als resultaat
ik installeer alle codecs los..de door mij gebruikte zijn:
en heb nog geen problemen gehad vervolgens met het afspelen van mediabestanden.