|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
super! toll geil jah !
euhm ok, ik bedoel metallica gisteren, korn was ook tof maar slipknot, tja ik weet t niet hoor stelltje idioten, en t geluid viel bij korn en slipknot een beetje tegen, maar toen metallica opkwam, damn dat was mooi, stond dat zoontje van james hetfield nog op podium met oordoppen op, geweldig. lijp vuurwerk drbij, en dan als je je omdraat zie je die hele ring die volzit met lui met aanstekers en lichtjes, wat een gezicht!! en dan komt er zon mogool aan die denk och ik kan me wel aan zon doek(er hingen grote zwarte doeken aan de kant van het podium tot aan de nok van het stadion) naar beneden laten zakken, nou dat ging dus niet zo als bedoeld, doek liet meteen los en meneer stort een dikke 10 meter naar beneden op de stoeltjes van de onderste ring!! goeie actie.....lambal ![]() maar verder. ontzettende mooie avond gehad! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
was dat gisteren al
![]() ![]() maar metallica is vet ja live ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
echtwel, mooi opgezet ook grote videoschermen achter hun zodat iedereen t perfect kon zien, en HARD dat geluid pff mooi man!
eigen schuld gebroken rug bult... |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Ik las in de krant dat er een gozer van de 2de ring viel ja
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trots van het noorden.
|
![]()
waar was dat van dan?
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
vriendin van me is er gratis naar toe gegaan en heeft nog geld verdient ook
het is niet eerlijk :@ |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
lostprophets is ook wel leuk
ik dacht nog aan jou (echt!) toen ik vanochtend las over die man die uit de tweede ring naar beneden viel. maar helaas.
![]() |
#9 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
los prophets ? lost prophets ? damn dat wist ik niet.. maar okay...al live gezien ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Trots van het noorden.
|