|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoe kijk je er tegen aan..
Vnaf wanneer ben je er klaar voor, en wat is te jong of te oud En kun je bijvoorbeeld ook sex hebben met een goede vriend van je, ook al ben je single of niet En natuurlijk wat vind je er van ![]() |
![]() |
#2 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
ik ken geen leeftijdgrens, enzij je 7 bent ofzo
![]() ![]() ![]()
#3 |
Guest
|
![]()
Ben je a seksueel?
![]() ![]() ![]() Nou ehmz..ik vind seks owke ![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Een echte leeftijfdsgrens is er niet voor mij , maar dan vind ik twaalf jaar bv wel te jong , maar dat ligt gewoon bij de persoon zelf , die moet zelf proberen in te schatten of die er echt klaar
voor is of niet.Als je ook maar met enige twijfels zit moet je het niet doen vindk. Seks vind ik het best als er ook echte gevoelens van liefde bij komen te kijken , maar seks met iemand waar je geen relatie mee hebt vind ik geen enkel probleem als je er alletwee hetzelfde over denkt. |
![]() |
#5 |
.
|
![]()
soms van links.. maar soms ook wel eens van voren Vnaf wanneer ben je er klaar voor, en wat is te jong of te oud Wanneer je zelf denkt dat je er klaar voor bent? Wel een minimale leeftijd van 16 naar mijn mening.. voor die leeftijd weet je toch niet fatsoenlijk waar je mee bezig bent??? En kun je bijvoorbeeld ook sex hebben met een goede vriend van je, ook al ben je single of niet tjah.. wat moet je hier nou op zeggen? alles kan? En natuurlijk wat vind je er van sex is bah ![]() maar dat komt door trauma's met m'n vriendin.. dat is echt zo'n goor mens ![]()
hardstikke doooooood Laatst aangepast door FunFair : 20 June 2004 om 15:10 |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
bij mijn vriend het liefst zonder bril. bij anderen: met plezier.. Vanaf wanneer ben je er klaar voor, en wat is te jong of te oud bij mijn vriend: het liefst nooit bij anderen: NU!NU!NU! En kun je bijvoorbeeld ook sex hebben met een goede vriend van je, ook al ben je single of niet Jah, tuurlijk moet toch ergens mijn plezier vandaan halen, ga niet de hele tijd met een knijper op mijn neus en mijn ogen dicht seksen.. tja sorry ik ben jong en wil wat En natuurlijk wat vind je er van bij mijn vriend: ronduit vreselijk bij anderen: ![]() edit: jeroen, tis laurens zijn grap... ik meen het ![]() Laatst aangepast door lieve colafles : 20 June 2004 om 15:23 |
![]() |
#8 |
.
|
![]() ![]() ![]()
#9 |
Banned
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FORE!!!
|
![]()
T is wel lekker, maar je moet het alleen doen als je er zin in hebt Vanaf wanneer ben je er klaar voor, en wat is te jong of te oud? Wanneer je zelf denkt dat je er klaar voor bent? Wel een minimale leeftijd van 16 naar mijn mening.. voor die leeftijd weet je toch niet fatsoenlijk waar je mee bezig bent??? En kun je bijvoorbeeld ook sex hebben met een goede vriendin van je, ook al ben je single of niet ja, ik vind dat het wel kan En natuurlijk wat vind je er van ![]() ![]()
#11 |
Lid
|
![]()
hehe niek je hebt wel een duidelijke mening over iets wat je nog niet hebt gedaan
![]() ![]()
#12 |
Guest
|
![]()
leeftijdsgrens is er wel degelijk en tergelijkertijd ook weer niet. hoe jonger je bent hoe minder je je bewust bent van de consequenties. seks mag en het is ook belangrijk. in zekere zin dat het een onderdeel is van een relatie. maar er moet toch een lijn zijn tot hoe oud je mag zijn om seks te hebben. ik denk zoiets van 13,14.
|
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
Hoe kijk ik tegen sex aan, rare vraag
![]() ![]() Vanaf welke leeftijd, nou zie mn post in waar was et ![]() ![]() Sex met een vriend of vriendin kan best, zolang geen van beiden er meer mee bedoelt. En wat vind ik van sex? een rare plastische bedoeling tussen twee mensen die op de een of andere manier onvermijdbaar is ![]() ![]() [edit]Ik vind het maar niks dat het tegenwoordig heel erg normaal is dat een kind van dertien al sex heeft. Mijn god, dat DOE je toch niet op die leeftijd?? ![]() ![]() Zeker bij een onvolgroeid jong meisje kan een jongen veel schade aanrichten, en dan niet alleen maar lichamelijk, omdat ze natuurlijk nog heel erg nauw is (gatver ![]() Dus bij dertien roep ik echt het liefste nee heb je enig idee wat je jezelf aan gaat doen op deze manier? ![]() I rest my case ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) Laatst aangepast door 0Vera : 20 June 2004 om 22:17 |
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
laurens en nynke
foei ![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Uhm... nu ben ik vast heel ouderwets, maar seks vind ik echt een 18+, of nog liever eigelijk iets voor in het huwelijk. En als het toch voor het huwelijk moet, dan als bij een verloofde...
Zelf moet ik er niks van hebben, de eerste keer met me ex was om haar een plezier te doen. Zelf ben ik er nog niet aan toe. Slechte ervaringen verknallen veel... |
![]() |
#17 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
kan aan mij liggen, maar ben je dan consequent? (als het niets met geloofsovertuiging te maken heeft...,kun je mijn vraag als niet gesteld beschouwen..)
![]() |
#18 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() dat had ik niet van jou verwacht.. ![]()
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
wel grappig
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar kijk, verliefd zijn, zonder huwelijk, moet kunnen tussen mensen van hetzelfde geslacht. Maar die liefde mag niet verzegeld worden, niet erkent worden. Daarom ben ik ook tegen het homo huwelijk. Je bent anders, dat moet je accepteren, en ook accepteren dat je niet dezelfde rechten dan hebt. |
|
![]() |
#21 |
veteraan
|
![]()
@ annomeisje,
thx, dat verklaart toch wel het een en ander..
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#23 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
ik had de discussie graag opgevoerd als je bijvoorbeeld wel voor homo huwelijk enzo was..., want was dit wel zo vond ik dat namelijk een erg kromme gedachte; met twee maten meten..etc ![]() maar bedankt voor je verwoording. ps: ik ben heus niet altijd sarcastisch ![]()
![]() |
#24 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() read my sig ![]() ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() het ging erom dat onvermijdbaar onvermijdelijk zou moeten zijn
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Nou zonder sex zou het wel vrij klaar met ons zijn, dus ergens heeft het wel wat
|
![]() |
#27 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() wel goed opgemerkt ![]() [edit] je hebt gewoon gelijk, 'vermijdbaar' bestaat niet ![]() ow, my sig: 'tired of being nice' magoe, nm, khad em verkeerd begrepen ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) Laatst aangepast door 0Vera : 22 June 2004 om 11:14 |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
het is niet omdat je vroeger als meisje met de auto's van je broer speelde in plaats van met de poppen dat je niet dezelfde rechten mag hebben. dit heeft volgens mij meer weg discriminatie maar ieder heeft zijn mening hierover |
|
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
ik vind het een stomme vraag
![]() Hoe kijk je er tegen aan.. uuh seks is goed, ofzo? Vanaf wanneer ben je er klaar voor, en wat is te jong of te oud Ik vind dat je op zijn minst al een paar jaar een regelmatige ongesteldheid moet hebben, en je lichaam grotendeels is uitgegroeit. Dus dat zal rond de 15 a 16 liggen.. En kun je bijvoorbeeld ook sex hebben met een goede vriend van je, ook al ben je single of niet zal t nooit doen, omdat het dat gewoon zal verpesten en je nooit meer zoals daarvoor met elkaar zou kunnen omgaan. En natuurlijk wat vind je er van seks is ![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
ik vind het de beste uitvinding ooit.
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#32 |
Lid
|
![]()
annomeisje + degene die erop reageren jullie mogen deze discussie best ergens anders voeren
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
de link met discriminatie:
vergelijk het gewoon met een afrikaan die een dancing niet binnen mag omdat hij zwart is .. hij heeft ook minder rechten omdat hij anders is |
![]() |
#34 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#35 |
-
|
![]()
Ik vind seks niet kunnen
![]() Beetje rare vraag denk ik ![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Whooohooo
|
![]()
[b]Hoe kijk je er tegen aan..
Ik zie seks als iets wat iets toevoegd aan je relatie Vanaf wanneer ben je er klaar voor, en wat is te jong of te oud Het is moeilijk om een leeftijdsgrens te trekken, maar er zijn een hoop jonge (vooral) meisjes die denken dat ze al heel volwassen zijn en er aan toe zijn, maar het totaal niet zijn. Een jaar of 16 vind ik wel gaan. (hoewel ik toe moet geven dat ik ook nog geen 16 was ![]() En kun je bijvoorbeeld ook sex hebben met een goede vriend van je, ook al ben je single of niet Ik vind het niet stom als mensen het doen, maar het is niets voor mij. En natuurlijk wat vind je er van Als het goed gebeurd heel erg fijn ![]()
#37 |
Guest
|
![]()
Als iets wat speciaal en lekker is Vanaf wanneer ben je er klaar voor, en wat is te jong of te oud Dit is per persoon verschillend, stel je bent 13 en je hebt al een half jaar een vriend en je bent super verliefd dan kun je toch best verder gaan als zoenen ? Ik vind dat dan persoonlijk beter als iemand van 16 die nog nooit verder is gegaan en meteen na een dag sex met iemand heeft. En kun je bijvoorbeeld ook sex hebben met een goede vriend van je, ook al ben je single of niet Ja, zolang er niet van één van de kanten andere verwachtingen zijn En natuurlijk wat vind je er van Lekker, fijn, gezellig, geil en het kan een uiting zijn van hoeveel je van iemand houdt. Ik vind het trouwens een beetje rare vraag ? Wat moet je er mee om dit te weten ? |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
waarom zouden niet alle mensen de zelfde rechten hebben? heeft mijn moeder niet de zelfde rechten als ik omdat ze met een vrouw getrouwd is? heeft zij niet het recht om gelukkig te zijn op de manier die zij kiest? sorry hoor maar ik vind je gedachtes erg krom :@ |
|
![]() |
#39 | ||
Whooohooo
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#40 |
Lid
|
![]()