|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Haha ken nog zo'n gast die denkt dattie alles is...
Hij zoekt nu anderhalf jaar al naar bandleden, terijlie ooh zoveel connecties heeft met die luitjes van Idols ( " Jah en ik ben nu in Hilversum, werken aan het album van Marlies..." " Jah en Alice die kan ech niet zingen hoor, was toen in de studio bij haar " ) , hij een bandcoach was van een bandje die voor mij repeteerde, dat hij regelmatig naar Almelo gaat om met Henkjan Smits samen te werken, bla die bla ![]() En dit zei hij allemaal toen ik toevallig een keer zei dak aan Idols had meegedaan. Normaal zou hij audities laten doen, maar nee ik was meteen toegelaten hoor... Sloeg ik toch af, want ik vertrouwde die vent niet helemaal ( " Ik heb wel zo sexy mogelijke foto's nodig hoor !! " , " Dit wordt echt een professionele band ! " ) Zegtie : " Jah ik sta er echt van te kijken hoor... ik heb Eerik van Tijn erover ingelicht, want ik hou het niet geheim natuurlijk... dus waarschijnlijk zul je nooit meer in een professionele band komen te zitten... Moraal van het verhaal : Hij geloofd volgens mij zelf nog in dit soort smoesjes ![]() |
![]() |