|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 | |
|
Aachen TSV
|
Citaat:
Wat moet Armstrong opgeven als werk? Wielrenner? Of Tour de France-renner? Want meer doet hij simpelweg niet! Merckx, Hinault, LeMond. Die mannen herinneren we ons nu nog steeds om al die grote overwinningen die zij behaalden. Armstrong en Indurain zullen nooit als wielrenner in dat straatje komen. De zwaarste en grootste ronde? Misschien wel, maar dat is ook het enige dat hij uitvoert. Een voetbalclub die de CL wil winnen zal eerst kampioen moeten worden. Er is geen club die zich maar op 1 competitie richt. Je speelt als club met een beetje geluk Europees, maar je doet altijd mee aan de competitie (= te vergelijken met de wereldbekerwedstrijden). Dat is je beroep als voetballer. Armstrong zou wielrenner moeten zijn, maar richt zich laf op 1 wedstrijd. En dat is niet denigrerend maar dat is een feit ![]() Lotz is overigens op en top Valkenburger ja. Maar ik vrees niet datie kans maakt als het op een sprint aankomt.. Ik had er nog een paar opgeschreven, maar die post ik straks want ik turf erbij hoevaak ze gezegd zijn
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
|
|
|