|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik weet niet of ik dit in het juiste forum plaats hoor
![]() ![]() Maar moeten mensen hier toevallig ook online hun schoolboeken bestellen bij VanDijk ? Dammit, dat zuigt zooooo dik aars ![]() Ik snap er trouwens ook geen fuck van want dan kan je niet eens normaal kiezen welk profiel je hebt en en ik moet dan boeken hebben voor eco1 en dan kan je alleen voo eco1 en 2 samen bestellen ![]() of ik ben nou lomp ofzo ![]() mgoed, ik moest frustratie kwijt ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Amsterdam Original
|
![]()
ik heb mijn boeken daar besteld. tenminste me vader
![]() klaar.
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
hmmja.. en toch vind ik het maar vaag.
via die invullijsten was veel beter.. ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik moest dat papiertje van ze invullen, maar ik snapte er geen hol van.. Uiteindelijk alleen de examebundels besteld, de rest kopiër ik wel.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
schoolboeken kun je heel vaak op verschillende sites kopen, en kijk anders eens op marktplaats ofzo. Ga natuurlijk ook wat boekenwinkels langs, want waarom meer betalen voor een boek als t ergens anders goedkopert kan eh?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
kregen bij ons op school duidelijk te horen dat 't beter NIET via van dijk internet kon.. waren schijnbaar al misverstanden mee geweest.. dus toch maar weer papiertje ingeleverd.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Wij kregen niet eens te horen dat het via internet moest.. Althans, ik niet
![]() Ik zat me maar af te vragen wanneer we zo'n papiertje zouden krijgen... Gare boel.. Beetje denken dat we daar zelf wel achterkomen ofzo. Maar ik zal wel weer wat gemist hebben ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ik bestel me boeken altijd via internet... je moet gewoon weten welke boeken je moet hebben, die vink je aan en bestellen maar...
|
![]() |
![]() |
#9 |
.
|
![]()
euuhh... vroegerrrrrr.... kon je gewoon simpel aankruisen welke boeken je nodig had?
dan was het alleen maar een kwestie van goed kijken bij welke vakken welke boeken je nodig had... is dat tegenwoordig niet meer zow dan ![]()
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
je kan ook langs de slegte gaan heb me boeken vant 1e jaar verkocht en vant 2e jaar Gekocht
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
--> school?
Anyway.. Je hebt 4 profielen, je kijkt welk profiel je hebt en vult daar het formulier van in, met enkele keuzevakken (die je moet aankruisen) Mocht je boeken van maakt niet uit welk vak niet nodig hebben, kruis je die aan bij het vakske 'niet nodig'. Zoiets moet het toch echt zijn hoor ![]() En zorg er GOED voor, dat school precies weet welk profiel en vakken je gaat volgen, anders zit je volgend jaar in foute klas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
pudiecat
|
![]()
ik moet potverdikkie 1063,- aan boeken betalen voor volgend jaar
![]()
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
lief lief elfmeneertje;
er is dus helemaal geen optie om te kiezen welk profiel je hebt ![]() ![]() en en 1063 is focked op veel like whoa.. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Euhm spul van economie 1 kreeg ik altijd op school, vier van die lesbrieven.
Kweet niet of het bij jou op school ook zo is ? ![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
In het begin snapte ik het ook niet maar toen heb ik even gebeld |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
Ik heb het mijn vader laten doen
![]() Ik snapte er ook de ballen niet van :S
![]() |
#19 |
.
|
![]()
mareuhm... waarom niet gewoon een winkel binnenstappen die schoolboeken verkoopt?
zo doe ik het op de HvU ... je loopt naar de boekenwinkel... pakt de boeken uit de kast die je nodig hebt dat blok en rekent ze af.... geen gezeik met lijsten of whatever en je hebt het direct... soms moet het besteld worden, dan moet je alleen maar ff inschrijven welk boek het is en je email adres geven... dan sturen ze een mailtje als je boek er is en kan je em komen ophalen ![]() easy simpel ![]()